Citat:
Ursprungligen postat av
GastonLeMan
Tycker nog att herren i fråga blåser storm i ett vattenglas!
Hade han bara tagit straffet och gått vidare hade inte mycket hänt.
Det är inte så att han fått sitta inne , snarare ett bötesbelopp , sen avklarat.
Denna rymningen kostar nog mer i uppehälle än vad dagsböterna hade uppstigit till.
Han verkar mer svagbegåvad än Pablo som grät ut i soffan.
Tvärtom så har han nog lärt sig av Paolo att det inte lönar sig att låtsas vara ångerfull och gråta ut.
Jodå jag tror nog att han hade fått sitta i finkan, man skulle statuera exempel speciellt efter så många sexköp.
Livet är för kort för att sitta inne i ett halvår bara för att Sverige styrs av galna kärringar och punglösa män. Bra gjort Dermot!
Citat:
Ursprungligen postat av
Follows
Jag stör mig mer på att han är så feg. Och låter sina barn bli mobbade pga total egoism
Hur vet du att hans barn blir mobbade?
Och om de nu är det så hade de blivit det oavsett om han hade flytt eller inte...
Man kan inte låta bli att reflektera hur galet Sverige är.
Här har vi till exempel Stig Strand som lurar dumsvenskar att slänga bort pengar på rent skit som Vitaepro, och så är skitstöveln folkkär...
Och så har vi Dermot som inte gjort jack shit, betalat för sig och allt och så blir han jagad som värste seriemördaren.
Hade man bundit honom på Sergels torg och låtit folk kasta sten så är jag helt säker på att han hade blivit stenad till döds. Så galna och hjärntvättade är folk i detta skitland...