2025-03-21, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Nå, vad tycker ni, är Dermot en hjälte eller antihjälte?
Jag tycker faktiskt synd om honom. Visserligen har han brutit mot lagen. men hela denna cirkus handlar om att flytta focus från att polisen inte klarar av att lösa de riktigt stora problemen i samhället. medaljer kommer att hagla om polisen griper honom...Men, de stora problemen i samhället kommer att kvarstå,
Citera
2025-03-21, 14:02
Medlem
När en person blivit internationellt efterlyst blockeras inte då personens bankkonton i Sverige / utomlands? Kan inte polisen spåra pengarna för att hitta en misstänkt?

Eller Dermot är kryptokung som lever livet och tror han inte syns? Han har väl säkert engelska / irländska bankkonton också?
Citera
2025-03-21, 14:02
Medlem
Citat:
Han är en vanlig människa som syndat i ögonen på feministetablissemanget.
Möjligen kanske folk förstår vilket sjukt samhälle vi lever i när de får betrakta cirkusen. Hjärntvätten går dock djupt och börjar redan i dagisåldern.
Citera
2025-03-21, 14:03
Avslutad
Citat:

Varken eller än så länge.
Hjälte hade han varit om han hade gett den så kallade reportern en smäll på käften.
Eller åtminstone bett Sverige och alla feminister att dra åt helvete utan att slå ner fanskapet.
Citera
2025-03-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Expressen rapporterar ett en ”TV4-profil” köpt sex på thaisalong 31 gånger. Någon som vet mer?

Jag tycker synd om honom...

Han ville väl bara ha lite extra "fredagsmys" och han har ju inte skadat någon!

Fy fan för att jaga någon över hela världen för att den varit på thaimassage.

Att de här thaihororna ens kommit in i landet tycker jag är en mycket större skandal, för de är helt säkert hitköpta av svenska betakukar!

Hoppas han aldrig åker fast och befinner sig någonstans där de ej får tag på honom...

på Filippinerna kanske, där verkar de också hora ut sig rejält!?
Citera
2025-03-21, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Ni som sitter och försvarar äcklet är troligen av samma skrot och korn som honom.. vedervärdigt! Hoppas äcklet åker fast och att offren får ordentligt med skadestånd för lidandet…
De kommer inte bli tilldömda en endaste krona även om han skulle åka dit.
Citera
2025-03-21, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
När en person blivit internationellt efterlyst blockeras inte då personens bankkonton i Sverige / utomlands? Kan inte polisen spåra pengarna för att hitta en misstänkt?

Eller Dermot är kryptokung som lever livet och tror han inte syns? Han har väl säkert engelska / irländska bankkonton också?

Ja, han behöver bara "försvinna" ett par år så preskriberas skiten hoppas jag.

Heja Dermot!

Hoppas han kommer undan, så ska jag personligen ge honom en "happy ending"!

(Helt gratis såklart!)
Citera
2025-03-21, 14:19
Medlem
BombaySaphires avatar
Tragikomiskt att se alla incels härinne som försvarar DC.

Vi som har haft att göra med DC i verkliga livet vet att han är ett riktigt praktarsel och ett stort jävla svin.
Citera
2025-03-21, 14:26
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag tycker faktiskt synd om honom. Visserligen har han brutit mot lagen. men hela denna cirkus handlar om att flytta focus från att polisen inte klarar av att lösa de riktigt stora problemen i samhället. medaljer kommer att hagla om polisen griper honom...Men, de stora problemen i samhället kommer att kvarstå,

Synd om honom är det väl knappast. Han vill stå upp emot vad han uppfattar vara en skev lagstiftning.

Stödjer inte sexköp men han följer sin egen moral fullt ut, det kan jag respektera. Likaså kan jag respektera snutarna som jagar honom. Dermot har sin agenda och snuten gör sitt jobb. Allt rätt så långt enligt spelets regler.

Jävligt osmidig reporter dock som agerade som värsta bounty huntern. Hur fan tänkte han där? Han borde gå en kurs i hur man kan vara lite mera diplomatisk som journalist om man vill få folk att snacka.

Men han fick visa upp en flyende Dermot inför allmän beskådan, det var väl plan A och plan B var väl att få ett samtal. Så ovärdig är en stor del av journalistiken i dag. Så ett noll till Dermot i det hänseendet. Han tog sig nog några GT och fish and chips efter det gatloppet. Som humanist unnar jag honom det i så fall.

Run Dermot Run!
Senast redigerad av DrComfort 2025-03-21 kl. 14:34.
Citera
2025-03-21, 14:33
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Tragikomiskt att se alla incels härinne som försvarar DC.

Vi som har haft att göra med DC i verkliga livet vet att han är ett riktigt praktarsel och ett stort jävla svin.

Tragikomiskt med folk som drar incel-kortet så fort andra typ bara har en åsikt.

Berätta mer om dina erfarenheter av den förskräcklige Dermot! Eller gör inte det förresten. Du är anonym och troligtvis ett troll.

På sin höjd har du träffat honom och ni vajbade inte, thats it. Eller hur nära kom du honom? Så nära som en massage?
Citera
2025-03-21, 14:34
Medlem
Svenska pressen har redan dömt honom!

Oskyldig till bevisat skyldig!

Polisens jobb att hitta honom. Varför ska han springa in till polisen.
Citera
2025-03-21, 14:35
Medlem
Jag är förvånad varför folk är så benägna att tala positivt om en horknullare. Han har erkänt dessutom.

Skulle nästan vara lite roligt att ta en weekend/vecka i London och leka ”Hitta Dermot”.
Någon rik YouTuber borde göra en serie av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in