2025-03-21, 09:41
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jaja fan, klart smaken är som baken och man ska rösta på det par man gillar mest. MEN det stör mig att Nessa (spoilertjejen) har haft en påverkan på röstningen (som hon alltid har). Hennes ord och åsikter är lag, sen att Emil har varit med i denna påverkan är det som stör mig. Jag har mina åsikter om Emil, men hade nog kunnat unna deras vinst bättre om Nessa hade varit tyst och Emil inte köpte PR från henne.

Synd att folk är så lättpåverkade, jag har aldrig kollat på vad skvallerkärringen håller på med, en kompis till mig har döpt om henne till Krösa-Maja efter skvallerkärringen i Emil i Lönneberga!

Emil Renmarker blir kär i alla så i det fallet var han ändå seriös och varken såg eller hörde något dumt från Olivia så det var det bästa alternativet, ska bli intressant att se om Emil dyker upp i fler program?
Kan tänka mig The Challenge.

Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Synd att Elina och Andres hann inte "bli kära" på samma korta tid som Emil och Olivia.

Jag tror att Emma är bara barnslig och gillar andras reaktioner när hon kallar sina killar för pappor. Inte att hon verkligen känner att dom är hennes pappor. Par som är kära i varandra pratar ofta bebisspråk med varandra, inget konstigt med det.

Ja det var synd att de inte fick chansen!

Ja Emma har ju sagt flera gånger hur söt och gullig hon är enligt henne själv, jag tycker att hon är kaos med dessa humörsvängningarna, tror inte att Linus åker iväg och jobbar i Kroatien något mer år eller så tjänar han tillräckligt bra så han kan försörja Emma och hon följer med, hon skulle inte klara att vara utan honom i fem minuter ens.

Nej usch det låter enbart äckligt och onaturligt att en vuxen pratar som en bebis om det inte är teater.
Citera
2025-03-21, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jaja fan, klart smaken är som baken och man ska rösta på det par man gillar mest. MEN det stör mig att Nessa (spoilertjejen) har haft en påverkan på röstningen (som hon alltid har). Hennes ord och åsikter är lag, sen att Emil har varit med i denna påverkan är det som stör mig. Jag har mina åsikter om Emil, men hade nog kunnat unna deras vinst bättre om Nessa hade varit tyst och Emil inte köpte PR från henne.
vem är nessa?
Citera
2025-03-21, 10:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipstutte1337
Jag tycker det borde varit fler frågor om hur många sexuella partners (body count) alla deltagare haft. Någon lek som bara handlade om det. I denna säsong så kom det väl bara upp att Linus har legat med 160 st (oavsett om det är sant eller inte).

I love island 2023, samma säsong som Emil va med i, så var en tjej med som hette Celine. Hon var tillsammans med Adrian. Det kom fram i en lek eller vanligt snack att hon legat med 40 killar och hon var 20 år. Då kan vi prata om en ordentlig ICK, tjejer!

Ja det var ganska lama frågor tycker jag också!
Jag tror faktiskt att Linus har legat med så många för han jobbar i ett land med hög turism och är kapten, dessutom är liggen ända upp till 50 bast och vem vet hur de ser ut.
Han kan också haft både trekant, fyrkant och orgier!

Celine Axman var det som hade legat med minst 40 stycken men det var i ett samtal det kom fram.
Citera
2025-03-21, 12:31
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ja det var ganska lama frågor tycker jag också!
Jag tror faktiskt att Linus har legat med så många för han jobbar i ett land med hög turism och är kapten, dessutom är liggen ända upp till 50 bast och vem vet hur de ser ut.
Han kan också haft både trekant, fyrkant och orgier!

Celine Axman var det som hade legat med minst 40 stycken men det var i ett samtal det kom fram.

Han är deckhand; ljungman...
Citera
2025-03-21, 12:43
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Han är deckhand; ljungman...

Inte enligt hemsidan
https://yachtdays-tours.com/about-us/
"Linus, from Sweden, became a brother & skipper back in 2020"
Citera
2025-03-22, 11:34
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Tror det var i Olivias live. Hon eller Emil hade ringt upp henne i liven efter hon sagt detta..
Vet inte om det stämmer, tänkte om någon sett liven?

Ja det stämmer. Olivia har sagt att dom har pratat och är fine, men att hon själv aldrig skulle bete sig så.
Wilma skrev även en kommentar i någon video på TikTok att ”alla reagerar olika när man blir besviken” ish.
Citera
2025-03-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearless2025
Känns väldigt konstig tv när man inte får se några äkta reaktioner när resultatet presenteras.

Kan ju inte bli så när man spelar in tre scener där paren kommer trea, tre scener där paren kommer två och tre scener där paren vinner. Skådespeleri där ingen vet vilken scen som kommer vara den som gäller.

F ö hoppas jag att förhållandet mellan Linus och Emma håller, annars är det väl stor risk att hon dyker upp i något nytt program snart.

Är ju bluff för fanns redan info i tråden här innan sista avsnittet att Emil och Olivia vann.

Och vinner de inte pengar? Var ju väldigt avhugget slut
Citera
2025-03-23, 18:32
Medlem
kastabollens avatar
Är inte Ebba - bombnedslaget som kom in samtidigt som John näst sista veckan och åkte ut omedelbart - extremt lik Julia Stiles?
Citera
2025-03-24, 17:33
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastabollen
Är inte Ebba - bombnedslaget som kom in samtidigt som John näst sista veckan och åkte ut omedelbart - extremt lik Julia Stiles?
Jo hon är lik. Tråkigt för John och Ebba att de kom in så sent och inte fick en ärlig chans. Eller som Lazaro sa att han kunde gett Ebba en chans.
Citera
2025-03-24, 19:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Är ju bluff för fanns redan info i tråden här innan sista avsnittet att Emil och Olivia vann.

Och vinner de inte pengar? Var ju väldigt avhugget slut

Det var väl info bara om vilka 3 par som var i final?
Det såg man ju när man fick rösta och de som var högst tippade var Olivia och Emil.

Jo de vinner 500 000 att dela på i svenska versionen, i Australien och England (tror att det är båda länderna så drar man varsitt kuvert och då står det 500 000 till en och 0 till den andre och då får den med pengarna välja om den vill ha kärlek och dela pengarna eller om de vill behålla allt själva.
Citera
2025-03-24, 22:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Inte enligt hemsidan
https://yachtdays-tours.com/about-us/
"Linus, from Sweden, became a brother & skipper back in 2020"
Oj, Fanny från senaste Bachelor verkar jobba för samma företag.
Citera
2025-03-25, 15:50
Medlem
Citat:
Det var väl info bara om vilka 3 par som var i final?
Det såg man ju när man fick rösta och de som var högst tippade var Olivia och Emil.

Jo de vinner 500 000 att dela på i svenska versionen, i Australien och England (tror att det är båda länderna så drar man varsitt kuvert och då står det 500 000 till en och 0 till den andre och då får den med pengarna välja om den vill ha kärlek och dela pengarna eller om de vill behålla allt själva.

Det var inlägg #251 här i tråden som hintar att Emil och Olivia vann.

Det är ingen logik i det oavsett eftersom programmet spelades in 2024. Skulle de vänta i över ett halvår på resultatet?

Nej, tror de skrivit på sekretessavtal för detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in