Citat:
Jaja fan, klart smaken är som baken och man ska rösta på det par man gillar mest. MEN det stör mig att Nessa (spoilertjejen) har haft en påverkan på röstningen (som hon alltid har). Hennes ord och åsikter är lag, sen att Emil har varit med i denna påverkan är det som stör mig. Jag har mina åsikter om Emil, men hade nog kunnat unna deras vinst bättre om Nessa hade varit tyst och Emil inte köpte PR från henne.
Synd att folk är så lättpåverkade, jag har aldrig kollat på vad skvallerkärringen håller på med, en kompis till mig har döpt om henne till Krösa-Maja efter skvallerkärringen i Emil i Lönneberga!
Emil Renmarker blir kär i alla så i det fallet var han ändå seriös och varken såg eller hörde något dumt från Olivia så det var det bästa alternativet, ska bli intressant att se om Emil dyker upp i fler program?
Kan tänka mig The Challenge.
Citat:
Synd att Elina och Andres hann inte "bli kära" på samma korta tid som Emil och Olivia.
Jag tror att Emma är bara barnslig och gillar andras reaktioner när hon kallar sina killar för pappor. Inte att hon verkligen känner att dom är hennes pappor. Par som är kära i varandra pratar ofta bebisspråk med varandra, inget konstigt med det.
Jag tror att Emma är bara barnslig och gillar andras reaktioner när hon kallar sina killar för pappor. Inte att hon verkligen känner att dom är hennes pappor. Par som är kära i varandra pratar ofta bebisspråk med varandra, inget konstigt med det.
Ja det var synd att de inte fick chansen!
Ja Emma har ju sagt flera gånger hur söt och gullig hon är enligt henne själv, jag tycker att hon är kaos med dessa humörsvängningarna, tror inte att Linus åker iväg och jobbar i Kroatien något mer år eller så tjänar han tillräckligt bra så han kan försörja Emma och hon följer med, hon skulle inte klara att vara utan honom i fem minuter ens.
Nej usch det låter enbart äckligt och onaturligt att en vuxen pratar som en bebis om det inte är teater.