2025-03-21, 06:09
Medlem
Stämmer det vad som skrivs om Wilma och Andrew när Emil och Olivia vann?
Citera
2025-03-21, 06:10
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Emil och Olivia var de enda jag kunde rösta på, Wilma och Andrew saknade gnista och kemi och incestbebisen Emma och pappa Linus var verkligen inte värda någon vinst, tyckte först att Linus var tänkbar men att han tillät Emma kalla honom pappa och acceptera och till och med vara sexuellt attraherad av någon som pratar som en bebis nej då är det något fel i huvudet på båda två.

Vet väldigt många som tyckte samma som jag utan att bli påverkade av andra och Olivia verkar vara bra, inte hört något dåligt om henne.

Jaja fan, klart smaken är som baken och man ska rösta på det par man gillar mest. MEN det stör mig att Nessa (spoilertjejen) har haft en påverkan på röstningen (som hon alltid har). Hennes ord och åsikter är lag, sen att Emil har varit med i denna påverkan är det som stör mig. Jag har mina åsikter om Emil, men hade nog kunnat unna deras vinst bättre om Nessa hade varit tyst och Emil inte köpte PR från henne.
Citera
2025-03-21, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jaja fan, klart smaken är som baken och man ska rösta på det par man gillar mest. MEN det stör mig att Nessa (spoilertjejen) har haft en påverkan på röstningen (som hon alltid har). Hennes ord och åsikter är lag, sen att Emil har varit med i denna påverkan är det som stör mig. Jag har mina åsikter om Emil, men hade nog kunnat unna deras vinst bättre om Nessa hade varit tyst och Emil inte köpte PR från henne.

Helt klart! Sen har han varit ”känd” innan o fler fans.

Jaja låt dom vinna, kommer inte hålla många månader.
Citera
2025-03-21, 07:07
Medlem
Känns väldigt konstig tv när man inte får se några äkta reaktioner när resultatet presenteras.

Kan ju inte bli så när man spelar in tre scener där paren kommer trea, tre scener där paren kommer två och tre scener där paren vinner. Skådespeleri där ingen vet vilken scen som kommer vara den som gäller.

F ö hoppas jag att förhållandet mellan Linus och Emma håller, annars är det väl stor risk att hon dyker upp i något nytt program snart.
Citera
2025-03-21, 07:21
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Stämmer det vad som skrivs om Wilma och Andrew när Emil och Olivia vann?
Vad skrivs?
Citera
2025-03-21, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipstutte1337
Vad skrivs?

Att dom skrek att dom inte var värdiga vinnare, att dom var horungar.
Citera
2025-03-21, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Grattis till Emil och Olivia som spelade spelet!

Nu får vi verkligen se om det håller när pengarna i hamn

Jag tror inte på det utan jag tror att vi ser Emil i nästa PH eller kanske Love island igen

Grattis ändå till pengarna!

Tänkte samma tanke. Emil blir nästa bachelor?
Citera
2025-03-21, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Emil och Olivia var de enda jag kunde rösta på, Wilma och Andrew saknade gnista och kemi och incestbebisen Emma och pappa Linus var verkligen inte värda någon vinst, tyckte först att Linus var tänkbar men att han tillät Emma kalla honom pappa och acceptera och till och med vara sexuellt attraherad av någon som pratar som en bebis nej då är det något fel i huvudet på båda två.

Vet väldigt många som tyckte samma som jag utan att bli påverkade av andra och Olivia verkar vara bra, inte hört något dåligt om henne.

Synd att Elina och Andres hann inte "bli kära" på samma korta tid som Emil och Olivia.

Jag tror att Emma är bara barnslig och gillar andras reaktioner när hon kallar sina killar för pappor. Inte att hon verkligen känner att dom är hennes pappor. Par som är kära i varandra pratar ofta bebisspråk med varandra, inget konstigt med det.
Citera
2025-03-21, 08:32
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
Låter mer som Karina. Nja... det låter påhittat.
Citera
2025-03-21, 08:45
Medlem
Citat:

I någon live-sändning på Instagram då eller? Eftersom det inte kan ha skett på plats LOL.
Citera
2025-03-21, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
I någon live-sändning på Instagram då eller? Eftersom det inte kan ha skett på plats LOL.

Tror det var i Olivias live. Hon eller Emil hade ringt upp henne i liven efter hon sagt detta..
Vet inte om det stämmer, tänkte om någon sett liven?
Citera
2025-03-21, 09:14
Medlem
chipstutte1337s avatar
Jag tycker det borde varit fler frågor om hur många sexuella partners (body count) alla deltagare haft. Någon lek som bara handlade om det. I denna säsong så kom det väl bara upp att Linus har legat med 160 st (oavsett om det är sant eller inte).

I love island 2023, samma säsong som Emil va med i, så var en tjej med som hette Celine. Hon var tillsammans med Adrian. Det kom fram i en lek eller vanligt snack att hon legat med 40 killar och hon var 20 år. Då kan vi prata om en ordentlig ICK, tjejer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in