2025-03-20, 21:48
Medlem
Thusneldas avatar
Hur kunde Expressen hitta Dermot när den brittiska polisen inte kunde göra det? Vem i Dermots närhet har golat?
Citera
2025-03-20, 21:52
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatBitch
Exakt! Dermot framstår som väldigt sympatisk och ödmjuk när man sett honom i Let’s Dance. Sexköp är inte okej, men han förtjänar sannerligen inte att bli uthängd och jagad som en mördare bara för att han är en kändis. Skäms EXPRESSEN!
Tänk jag tycker precis tvärt om; hade han varit väldigt sympatisk och ödmjuk hade han inte hamnat i den här knipan, så jaga på. Väljer han att fly ska han jagas.
Citera
2025-03-20, 22:02
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtlkertkerjterk5
Nej, det får de naturligtvis inte göra.
Jag är ganska korkad när det kommer till juridik.

Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Jag tror de måste begära hjälp från Brittisk polis, vilket de också gjort. Dessa lät dock meddela att de trots idoga försök inte hittat Dermot. Så Expressen skickade ut sina egna blodhundar.

Låt killen va.. Det här i nästan på samma nivå som att röka braj. Det var väl bara några "happy endings"?
Citera
2025-03-20, 22:04
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Bra och kul jämförelse!

Brittiska polisen stämplar "mottagits" på begäran från svenska myndigheter och sen gör man givetvis inte ett skit. Det handlar om ett bötesbrott och är inte ens olagligt i UK, som sagt.
Låt oss hoppas, tycker Dermot fått tillräckligt med skit
Citera
2025-03-20, 22:07
Medlem
Jobbigt att ha kvar alla grejer på hotellet.
Ser ut som Kensington, finare område.
Jävlar vad han sprang
Citera
2025-03-20, 22:16
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saani
Jobbigt att ha kvar alla grejer på hotellet.
Ser ut som Kensington, finare område.
Jävlar vad han sprang

Mycket muppar i tråden som inte orkar läsa ens några inlägg upp. Jag och andra har redan skrivit adressen där det hände. Så du behöver inte gissa på "ser ut som" något alls. Det hände i Bayswater.
Citera
2025-03-20, 22:21
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flundran90
Jag är ganska korkad när det kommer till juridik.

Låt killen va.. Det här i nästan på samma nivå som att röka braj. Det var väl bara några "happy endings"?

Mest sannolikt var det inte mer än lite betalt umgänge, chit-chat, kroppsmassage och en handtralla nej. Plebokratin Sverige har dock fått sig för att olagligförklara sådant, och eftersom det handlar om 30-talet fall, och eftersom kungasläktingar och andra kändisar redan tillåtits att komma undan med liknande brott, så vill de nog gärna statuera exempel med Dermot.

Tycker dock också man borde låta honom slippa undan, och samtidigt lägga ner nuvarande version av sexköpslagen
Citera
2025-03-20, 22:21
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Bra och kul jämförelse!

Brittiska polisen stämplar "mottagits" på begäran från svenska myndigheter och sen gör man givetvis inte ett skit. Det handlar om ett bötesbrott och är inte ens olagligt i UK, som sagt.
Sexköp har fängelse i straffskalan numera.
Citera
2025-03-20, 22:29
Medlem
Citat:
Mycket muppar i tråden som inte orkar läsa ens några inlägg upp. Jag och andra har redan skrivit adressen där det hände. Så du behöver inte gissa på "ser ut som" något alls. Det hände i Bayswater.

Ojdå, sorry, jag läste ett par sidor tillbaka och såg inget sådant inlägg. Inget att bli upprörd över.

Håller med dig om att brittisk polis inte bör lägga tid på detta. Svensk press måste skriva om det lilla de har. Någon som BETALAT FÖR SEX och HÅLLER SIG UNDAN UTOMLANDS FÖR DETTA GROVA BROTT??!!

Patetiskt från så många håll. Men nog fan är det lite roligt som han springer iväg. Äg det bara
Nu framstår han som ett barn.
Citera
2025-03-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flundran90
Har dålig koll på det där med juridik. Får svensk polis haffa Dermot på engelsk mark? Antar att de har ett utlämingsavtal med Sverige, samma situation som i Assange-fallet?
Aaaa troligen. Iaf utifrån va ja har läst.
Citera
2025-03-20, 22:49
Medlem
Wayaheads avatar
Dermot måste fly ifrån Europa! EU är feministiskt, raserat befolkningsunderlag, hbtq-ivrande, mångkulturell terrorkontinent, blivande kalifat, hatar yttrandefrihet, ogiltigförklarar valet i Rumänien, energifattiga och blodtörstiga ! Vad mer fattas för undergången?
Senast redigerad av Wayahead 2025-03-20 kl. 22:52.
Citera
2025-03-20, 22:52
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Till alla som säger "hö-hö" i tråden och tycker att det är roligt att han jagas för detta icke-brott utan brottsoffer, så kan ni ha i åtanke att snart kommer staten att jaga många av er som har ett OnlyFans-konto eller dylik camsajt efter den sista juni i år. Samma sak kan alltså hända för att ni chattat med en tjej på en sådan sajt. Ni ska jagas jorden runt för det. Hissnande galenskap.

Sverige, frihetens högborg. Landet har blivit riktigt jävla creepy faktiskt. Jag tror att det i grund och botten handlar om att etablissemanget har tappat kontrollen över samhällsutvecklingen, och är rädda för sin egen befolkning. Nu slår man vilt omkring sig i blindo. Intressant att bevittna ett lands undergång. Vore dock bättre att göra det på distans.

DDR är här på riktigt nu. Som heterosexuell man har du ingen frihet kvar, är placerad på botten, och är utmålad som statens fiende nummer ett. Ska vi vara lojala mot en sådan stat? Nej.

Du menar heterosexuell horkarl? Hör hemma i bottenslammet. "Riktigt j*vla creepy" är förövrigt alla de s.k män som inte klarar av att kurtisera och tillfredsställa en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in