2025-03-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nissehult74
Funderar på en Formuler Z11 Pro Max.
Brukar man få bättre och skönare bild med en sån jämfört med billigare alternativ som tex Google tv streamer eller Firestick?
Kör på den, det bästa är bl a att man kan välja bort (sedan välja vid behov) länder/kanaler man inte är i behov av man slipper leta bland typ 15 tusen val.
Omnumrerar när man väljer favoriter.
Citera
2025-03-21, 06:10
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Så vilken IPTV-leverantör är det som gäller?

Vilken app kör ni som kör IPTV på AppleTV?
Hade jag gärna med velat veta
Citera
2025-03-21, 07:13
Medlem
Jag har haft problem med mina m3u länkar då dem har slutat fungera typ en gång i veckan. Jag byte sedan till xtream codes och trodde det skulle bli bättre men nu har även dem slutat fungera?

Vad beror det på?
Citera
2025-03-21, 07:20
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokasnokasnoka

Vad beror det på?
Din leverantör suger.
Citera
2025-03-21, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Din leverantör suger.

Men är det leverantören som stänger ned länkarna eller varför slutar dem fungera?
Citera
2025-03-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Hade jag gärna med velat veta

Finns två appar som merparten använder på AppleTV.
iPlayTV och IPTVX. Vilken man föredrar är till stor del en smaksak.
Citera
2025-03-23, 16:52
Medlem
Nån som vet vilken "genre" man brukar skicka till via safello? Finns fyra st flikar numera

Min plånbok
Min binance/coinbase plånbok
Anna kryptobörs
Annat

Känns som min plånbok är mest rätt, då förklaringen av den är att det är en privat plånbok
Citera
2025-03-23, 19:24
Medlem
Troligen inte leverantören utan snarare din säljare som blåst dig. Jag var ute för en liknande skojare. Köpte ett år, men det stod nästan alltid någon månad fram i tiden på expiration date. Sen fick man säga till fjanten som alltid hävdade att det var mitt fel eller något annat. Han fick väl någon form av billiga provabonnemang som han krängde som ettårsabonnemang. När jag frågade honom varför inte det datum som var ett år fram från köpet stod som expiration date så försvann han.

Citat:
Ursprungligen postat av Snokasnokasnoka
Men är det leverantören som stänger ned länkarna eller varför slutar dem fungera?
Citera
2025-03-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av music4keep
Troligen inte leverantören utan snarare din säljare som blåst dig. Jag var ute för en liknande skojare. Köpte ett år, men det stod nästan alltid någon månad fram i tiden på expiration date. Sen fick man säga till fjanten som alltid hävdade att det var mitt fel eller något annat. Han fick väl någon form av billiga provabonnemang som han krängde som ettårsabonnemang. När jag frågade honom varför inte det datum som var ett år fram från köpet stod som expiration date så försvann han.

Det finns och kommer tyvärr säkert att öka med skojjare till försäljare. Tänk så här att dom säljar en riktigt iptv tjänst och får ett visst,lågt arvode på detta. Samtidigt riskerar dom stämmas på mångmiljonbelopp och ev fängelse. Blåser dom istället kunden och inte levererar något alls behåller dom hela pengen och risken för dom att åka dit är låg. Det blir viktigare att ha rätt kontakter i framtiden.
Citera
2025-03-27, 07:56
Medlem
https://rattighetsalliansen.se/atal-mot-viking-iptv/ såg detta nu, e det sant?
Citera
2025-03-27, 08:28
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillexx

Finns tre olika eller är det samma aktör?
Citera
2025-03-27, 10:18
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillexx
Finns en kort tråd om det:
(FB) Man åtalad för försäljning av IPTV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in