2025-03-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stunning-and-brave
Jag lade in en edit på mitt inlägg...

Visst kan man oroa sig för situationen men jag tror du inte har något att vinna i att gräva en djup grop här. Du kan bara göra ditt bästa.

Den dagen modern aggerar, då kan du reaggera.

Ska jag bara låta det va? Inte fråga om mer kvällstid med hennes mamma? Bara låta det bero?
Citera
2025-03-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherRobin
Ska jag bara låta det va? Inte fråga om mer kvällstid med hennes mamma? Bara låta det bero?
Ja, det är inte mamman du dejtar?
Citera
2025-03-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag kan vara fel ute - men det låter mer som att din tjej inte vill umgås med sin mamma. Mor/dotter relationen kan vara lite trixig ibland. Jag tror inte du ska grubbla för mycket över det här eller pusha för att ni ska umgås allihop.

Men tänk om det som hänt mellan dem är att dem bråkar över att jag inte är god nog för min tjej
Citera
2025-03-20, 17:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Men tänk om det som hänt mellan dem är att dem bråkar över att jag inte är god nog för min tjej

Det låter jobbigt att gå och föreställa sig en massa som du inte vet något om. Du behöver nog jobba aktivt med dina tankar.
Citera
2025-03-20, 17:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Ja låt det bero.
Citera
2025-03-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det låter jobbigt att gå och föreställa sig en massa som du inte vet något om. Du behöver nog jobba aktivt med dina tankar.

Men jag har ju misstankar om att jag har gjort bort mig. Min tjej säger att det inte beror på det jag gjort men hon blir också tyst och lite knepig när vi pratat om det. Så jag kanske inbillar mig men kanske också kanske alla farhågor är sanna…
Citera
2025-03-20, 18:03
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Men jag har ju misstankar om att jag har gjort bort mig. Min tjej säger att det inte beror på det jag gjort men hon blir också tyst och lite knepig när vi pratat om det. Så jag kanske inbillar mig men kanske också kanske alla farhågor är sanna…

Hon tycker kanske det är jättejobbigt att du tjatar om att träffas med hennes mamma? Kanske vill hon inte träffa mamman? Kanske tycker mamman att det är jobbigt att umgås med er? Vem tusan kan veta egentligen.

Du får prata med henne - fråga om något hänt med mamman som gör att mamman inte vill träffa er. Om flickvännen blir tyst och undviker ämnet så ta inte upp det igen.

Negativa tankar och farhågor kan lätt bli en självuppfyllande profetia. Dvs det kanske inte alls finns något problem här - men genom din nojja så skapar du ett problem.

Rikta tankarna mot mer positiva saker istället.
Citera
2025-03-20, 18:12
Medlem
Loreias avatar
Hade jag varit tillsammans med någon i bara 6 månader och han ville ha med mina föräldrar hela jäkla tiden hade jag tyckt han var väldigt märklig
Citera
2025-03-20, 18:28
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Fundera på vem som är viktig för dig?
Hoppas att du väljer tjejen och nöjer dig med det, sedan låter du tjejen sköta er relation till hennes mamma!

Det är faktiskt inget du ska driva eller lägga dig i, tjejen har koll på vad hon vill att hon och du ska göra.
Respekterar du inte det så kommer hon inte känna att hon har ditt fulla stöd och då riskerar du att förlora henne. Vad hennes morsa tycker är oväsentligt, så länge tjejen verklige tycker om dig och känner att hon har ditt stöd.
Citera
2025-03-20, 18:43
Medlem
Mamman är säkert sugen på TS och det är därför flickvännen förvägrar vidare kontakt.
Citera
2025-03-20, 18:51
Medlem
Citat:
Om hennes mamma tar avstånd är jag rädd att jag inte kommer vara ihop med min tjej, det är därför jag är orolig. Vill inte bli bort vald. Tjejer lyssnar mycket på deras mamma, om mamma inte gillar mig kan det ju bli så att min tjej inte gillar mig.

Snacka om att övertänka.. Det om något kommer nog se till att du blir bortvald..

Ska du börja tänka dig själv orolig... Och vilja fixa relationen med en Morsa?...

Sen vet du inte vad det beror på.. Din flickvän kan lika gärna börjat blivit avundsjuk på er kontakt för att du snackar mest om hennes morsa...

Ju mindre du bryr dig om Små skit saker öht, desto lättare går livet!
Senast redigerad av vildhane 2025-03-20 kl. 18:54.
Citera
2025-03-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Mamman är säkert sugen på TS och det är därför flickvännen förvägrar vidare kontakt.

Tror du det? Vad i min text får dig att tro det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in