2025-03-20, 19:10
Medlem
timpanis avatar
Det tål att upprepas:

Ola ser ut som Alex Schuman

Niklas låter som Pär Lernström.

Jakob låter som Marcus Samuelsson.

Wictor ser ut som Danny Saucedo, Martin Lidberg med flera.
Citera
2025-03-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Ola har för mycket fokus på sig själv. Han verkar ha glömt bort att Milly är en människa med känslor. Han svarar alldeles för ärligt på Millys frågor. I en sådan situation måste man dra en vit lögn för annars framstår man som känslokall och elak, lite av en narcissist. Han visade avsaknad av empati gentemot sin partner. Egentligen så var det bättre för Milly att han var ärlig och hon borde ha tagit sitt pick och pack och dragit därifrån redan då. Jag tror inte att Ola är en dålig människa utan det verkar mer som han mentalt låst sig på att allt ska vara djupt och att allt har en mening. Han är dessutom omringad av människor med samma typ av mindset och har därför hamnat i en ”sprituell” bubbla som inte funkar i verkliga livet bland ”normala” människor. Det är en hel mobb med kvinnor som hatar på Ola på sociala medier vilket jag tycker är synd. Han uttryckte sig fel i sin egna relation men han var faktiskt duktig på att ge råd till de andra killarna. Jag har också svårt för Milly, jag tycker hon är falsk rakt igenom men det är inte många som verkar se det tyvärr.

Om du träffar en sumobrottare med en gubbflint eller en fet trailerpark tant med cigg i munnen, han/hon frågar dig om du tycker han/hon är attraktiv? Vad svarar du då?
Citera
2025-03-20, 19:16
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampIhuvudet
Om du träffar en sumobrottare med en gubbflint eller en fet trailerpark tant med cigg i munnen, han/hon frågar dig om du tycker han/hon är attraktiv? Vad svarar du då?

”Ja, du är fett snygg”
Senast redigerad av coconutoil 2025-03-20 kl. 19:26.
Citera
2025-03-20, 19:17
Medlem
Jag får ångest av att se Ola
En manipulativ man med världens största ego
Hur kunde han slinka igenom som någon som letade efter en partner när han bara ville ha sig själv ?
Citera
2025-03-20, 19:17
Medlem
timpanis avatar
Olas tjejkompis Bea är författare. På hennes Wikipedia-sida står det att hon föreläser och håller kurser om relationer och hur man kan förbättra sitt beteende i parrelationer.

Den kursen kan Ola knappast ha gått på

Beas andra bok, Vilsna själars paradis (2024), är en självbiografisk skildring av hennes tillvaro och uppbrott från en nytantrisk rörelse, som hon beskriver som en sekt.
Citera
2025-03-20, 19:21
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Fast han sa ju det direkt till henne, ”jag tycker inte du är vacker”. Han får mycket hat från vänster narcissistiska feministerna här.
Han svarade nej på hennes direkta fråga, men poängen är ju att han kunde ha varit ärlig med att detta var det som ställde till allt. Att han trots allt är en enkel man som tänker med kuken, och ingen upplyst guru.

Att som svepskäl utmåla Millys totalt normala och mänskliga beteenden som känslostörda är bara manipulativt och elakt, framför allt när hans eget EQ verkar vara i botten.
Citera
2025-03-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det tål att upprepas:

Ola ser ut som Alex Schuman

Niklas låter som Pär Lernström.

Jakob låter som Marcus Samuelsson.

Wictor ser ut som Danny Saucedo, Martin Lidberg med flera.

Hahahaha! Martin Lidberg! Sant. Jävligt sant!
Citera
2025-03-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nathalie? Det är den TRÅKIGASTE VARELSE JAG NÄHONSIN NÅGONSIN SKÅDAT? Skulle hellre leva resten av livet ihop med en vandrande pinne än henne.

Driver du? Harmonisk, lugn, snygg..
Citera
2025-03-20, 19:25
Medlem
Citat:

Man svarar nej, inte nej för du är fet och äcklig.
Citera
2025-03-20, 19:25
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Driver du? Harmonisk, lugn, snygg..

Hon är allt det där men också tråkig.

Salt är min favoritkrydda
Citera
2025-03-20, 19:27
Medlem
Citat:
Olas tjejkompis Bea är författare. På hennes Wikipedia-sida står det att hon föreläser och håller kurser om relationer och hur man kan förbättra sitt beteende i parrelationer.

Beas andra bok, Vilsna själars paradis (2024), är en självbiografisk skildring av hennes tillvaro och uppbrott från en nytantrisk rörelse, som hon beskriver som en sekt.

Kul ändå att många direkt känner att de här två är helt avvikande i beteendet och förmodligen sektmänniskor vilket visar sig stämma.
Citera
2025-03-20, 19:35
Medlem
Citat:

Det verkar som hon kom ur en sekt och sedan fann en annan sekt som hon senare drog in Ola i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in