2025-03-20, 10:49
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Någon som levt med en aktiv brukare av cs är sällan något oskyldigt lamm själv, just sayin'
Citera
2025-03-20, 10:56
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Någon som levt med en aktiv brukare av cs är sällan något oskyldigt lamm själv, just sayin'

Vad är cs
Citera
2025-03-20, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Och fortfarande har ingen svensk media vågat återge vad Ciara verkligen skrev. På TV4har de väl inte ens nämnt det?
Varför ska ens media skriva om det?? Låt dem vara i fred med sin skilsmässa är väl det rimliga. Blir det ett rättsfall med t ex misshandel är det en annan sak som kan rapporteras i media. Men sjukt med alla skriverier om ett pars skilsmässa. Hoppas det inträffar någon ny "skandal" eller katastrof i helgen så de slipper vara på alla löpsedlar.
Citera
2025-03-20, 11:14
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag har själv varit där i ett äktenskap med alkoholmissbruk. Och visst tänkte jag alla de naiva tankarna som du skriver.
Och jag misslyckades med det, känslorna och hoppet tog slut och jag skiljde mig.
Men jag tog ansvar för det själv. Att jag varit naiv och blåögd.
Aldrig berättat för någon om vad jag varit med om.
Alltid varit vän med och firat högtider med exet pga att vi har ett barn ihop.
Och barnet har rätt till båda sina föräldrar lika mycket.
Det är inte rätt att lägga vuxenproblem på sina barn. De lider nog ändå av en skilsmässa.

Ciara lade in om skilsmässa först. Det är ju en tydlig signal på att hon fått nog.
Om hon haft sina barn i åtanke o välmenande om Måns hade hon aldrig skrivit en rad på sina sociala medier. Och sedan när hon tog bort det antyder hon istället spekulativt att hon blivit "Tystad".
Och lämnar tolkningen till sina följare.
Ungefär som att hon blivit hotad av Måns att ta bort det. Det är ju inte sant.
Så jag tycker nog att Ciara inte visar någon stil. Tvärtom en riktig intrigant, hämndlysten kvinna.
Du har ingen aning om hur illa det har varit. Våld i nära relation SKA pratas om och personer SKA berätta sina historier, är väl allra mest viktigt när det kommer ifrån just kändisar så att "vi vanligt folk" ser att det sker inom alla sociala grupper och att det syns mycket i media. Man måste få se konsekvenser av utövarens handlingar.
Därför håller jag inte med dig.
Citera
2025-03-20, 11:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bendi
Vad är cs
Centralstimulerande.
Citera
2025-03-20, 11:17
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men snälla. Ciara har antytt både det ena och det andra men ingenting rakt ut.
Hon har gjort det medvetet spekulativt så att folk ska spekulera och sprida rykten om hennes X-man.
För att folk ska fabulera skit om Måns så att han blir missaktad.
Att hon tog bort det hastigt var väl för att hon insåg att hon kunde bli stämd för förtal.

Du tror inte att barnen älskar sin pappa lika mycket som sin mamma?
Hur kan du då tro att det inte skulle skada dem? Allting som skadar en förälder skadar också deras barn. Och en gång ganska snart kan de läsa också.

Det var Måns son som tröstade honom efter förlusten och han såg lika ledsen ut som sin pappa, den lille parveln.
Har barnen bevittnat våld så tror jag absolut barnen är rädd för pappa. Precis, allt som skadar föräldern skadar också barnen. Tänk hur mycket de har fått utstå av att ha det oroligt hemma pga Måns val.
Citera
2025-03-20, 11:34
Medlem
Giant Squids avatar
Kan inte varit roligt när han kommer hem helt sönderkoksad efter en spelning i typ Slovenien och inte kan sova på ytterligare några dygn och det är hans tur att ta barnen till dagis
Citera
2025-03-20, 11:51
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Central stimulant*

Citat:
Ursprungligen postat av Bendi
Vad är cs
Citera
2025-03-20, 12:45
Medlem
Bor dem i Sverige eller i England nu? Fick för mig att de fortfarande bor i England men vissa sidor säger att de bor i Sverige..
Citera
2025-03-20, 12:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Du har ingen aning om hur illa det har varit. Våld i nära relation SKA pratas om och personer SKA berätta sina historier, är väl allra mest viktigt när det kommer ifrån just kändisar så att "vi vanligt folk" ser att det sker inom alla sociala grupper och att det syns mycket i media. Man måste få se konsekvenser av utövarens handlingar.
Därför håller jag inte med dig.

Du har fortfarande ingen aning om hur deras äktenskap har sett ut mellan hemmets väggar, det är fullt möjligt att det istället är hon som stått för merparten av deras problem.
Citera
2025-03-20, 12:59
Medlem
Varför gifter sig kvinnor med män som varit otrogna hela sitt vuxna liv cirka 20 år samt är sexmissbrukare. Det är obegripligt, sådana människor borde omyndigförklaras. Sen så ska ju givetvis Måns ha enormt med skit för hur jävla illa han beter sig.
Efter han är klar så ska andra män hantera vraken han lämnar efter sig.
Finns normala män att gifta sig med men dom ska givetvis gifta sig med psykopaterna.
Citera
2025-03-20, 13:06
Medlem
Varför gifter sig kvinnor med män som varit otrogna hela sitt vuxna liv cirka 20 år samt är sexmissbrukare. Det är obegripligt, sådana människor borde omyndigförklaras. Givetvis så är det synd om henne men hon borde ju kollat upp Måns, hela Sverige vet ju vad han sysslar med. Det är så illa att jag en vanlig Svensson har koll på unga tjejer han legat med då har Måns verkligen kört på. Måste handla om 500 kvinnor bara i södra Sverige sen så har vi andra länder också. Sen så ska ju givetvis Måns ha enormt med skit för hur jävla illa han beter sig oavsett vad Ciara gör.
Efter han är klar så ska andra män hantera vraken han lämnar efter sig.
Finns normala män att gifta sig med men dom ska givetvis gifta sig med psykopaterna.

Sjukt tragiskt at unga kvinnor tycker att det är så häftigt med kändisar att dom ligger med en notoriskt otrogen man som dessutom är sexmissbrukare.
Ett stort underbetyg till alla blåsta bimbos där ute sätt på hjärnan för en gångs skull.
Manipulativa sexmissbrukare som dessutom är gifta är inte attraktiva oavsett om dom är kändisar eller inte. Dags att höja nivån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in