Citat:
Ursprungligen postat av
Mrsmupp
Nu hoppade Sullesmamma in liven och informerade att hon har förlorat vårdnaden och allt som hon har sagt i FU :s lives användes emot henne i rätten.
Wow !!! Såklart det ni gör och säger på TikTok används mot er. Även PM och F hade nämns i anteckningarna som användes mot Sullesmamma.
Att anonymt anmäla hennes sons farmor/familjehem till polisen gjorde ingen nytta då alla kunde räkna ut vem står bakom anmälan.
Alltså jag höll bokstavlig på att ramla ur stolen när jag gick in i en live hon hade tillsammans men nån käppkines i förrgår. Muslim? Hon?? 😂😂 Är inte speciellt aktiv på TikTok men jag känner till den bruden sedan många år i Halmstad, och muslim har hon då aldrig varit förr. Repertoaren bland Halmstads killar måste slå vilken melloartist som helst och drogmissbruket har varit konstant. Alltid sökt sig till de mest populära och penningstinna killarna i stan, och när hon inte kommit fram i den takt hon vill så har hon anmält dom för ditt och datt för att försöka sätta sig själv i bra dager. Tror hon lämnat stan nu efter att hon fick sparken från NewYorker, hon är ökänd bland butikerna i stan så nåt mer jobb här lär hon aldrig få.
Det var länge sedan hon tappade vårdnaden om sina två tidigare barn, och med tanke på hennes leverne efter det är jag inte förvånad över att hon nu tydligen tappat vårdnaden om sitt tredje. Men allt är ju socialtjänstens fel vad jag förstår, för vad har hon gjort för fel? 🙈