2025-03-19, 21:47
Medlem
Fick inte LM vara med sekten?
Höll på med Majkols cyckel
2025-03-19, 22:22
Medlem
F och skåningen leker kurator o köper allt 15 årinen säger
2025-03-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
Nu hoppade Sullesmamma in liven och informerade att hon har förlorat vårdnaden och allt som hon har sagt i FU :s lives användes emot henne i rätten.
Wow !!! Såklart det ni gör och säger på TikTok används mot er. Även PM och F hade nämns i anteckningarna som användes mot Sullesmamma.
Att anonymt anmäla hennes sons farmor/familjehem till polisen gjorde ingen nytta då alla kunde räkna ut vem står bakom anmälan.

Alltså jag höll bokstavlig på att ramla ur stolen när jag gick in i en live hon hade tillsammans men nån käppkines i förrgår. Muslim? Hon?? 😂😂 Är inte speciellt aktiv på TikTok men jag känner till den bruden sedan många år i Halmstad, och muslim har hon då aldrig varit förr. Repertoaren bland Halmstads killar måste slå vilken melloartist som helst och drogmissbruket har varit konstant. Alltid sökt sig till de mest populära och penningstinna killarna i stan, och när hon inte kommit fram i den takt hon vill så har hon anmält dom för ditt och datt för att försöka sätta sig själv i bra dager. Tror hon lämnat stan nu efter att hon fick sparken från NewYorker, hon är ökänd bland butikerna i stan så nåt mer jobb här lär hon aldrig få.

Det var länge sedan hon tappade vårdnaden om sina två tidigare barn, och med tanke på hennes leverne efter det är jag inte förvånad över att hon nu tydligen tappat vårdnaden om sitt tredje. Men allt är ju socialtjänstens fel vad jag förstår, för vad har hon gjort för fel? 🙈
2025-03-19, 22:35
Avslutad
Är det någon som har legat med Fia eller känner någon som gjort det? Brukar titta på henne när hon är live och får känslan av att hon är sjukt vild i sängen och är inte rädd för att ta den i 2:an
2025-03-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nog var hon placerad hos sin egen syster vilket F och de andra förespråkar, mamman berättade själv att hon hade 8 barn och ett antal av dem rökte , drack och boffade när de var 12-13 år så uppenbarligen har föräldrarna missat mycket i föräldraansvar
2025-03-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheeny
Alltså jag höll bokstavlig på att ramla ur stolen när jag gick in i en live hon hade tillsammans men nån käppkines i förrgår. Muslim? Hon?? 😂😂 Är inte speciellt aktiv på TikTok men jag känner till den bruden sedan många år i Halmstad, och muslim har hon då aldrig varit förr. Repertoaren bland Halmstads killar måste slå vilken melloartist som helst och drogmissbruket har varit konstant. Alltid sökt sig till de mest populära och penningstinna killarna i stan, och när hon inte kommit fram i den takt hon vill så har hon anmält dom för ditt och datt för att försöka sätta sig själv i bra dager. Tror hon lämnat stan nu efter att hon fick sparken från NewYorker, hon är ökänd bland butikerna i stan så nåt mer jobb här lär hon aldrig få.

Det var länge sedan hon tappade vårdnaden om sina två tidigare barn, och med tanke på hennes leverne efter det är jag inte förvånad över att hon nu tydligen tappat vårdnaden om sitt tredje. Men allt är ju socialtjänstens fel vad jag förstår, för vad har hon gjort för fel? 🙈
Hon blev muslin för ganska många år sedan och stack till Syrien med mannen som är pappa till det yngsta barnet , de skulle syssla med humanitärt arbete har hon påstått dock så fick de hjälpas hem av myndigheterna
2025-03-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon blev muslin för ganska många år sedan och stack till Syrien med mannen som är pappa till det yngsta barnet , de skulle syssla med humanitärt arbete har hon påstått dock så fick de hjälpas hem av myndigheterna

Haha ja den storyn har vi också sett, men det har hänt mycket runt henne sedan dess. Av- och på i muslimvärlden, och i många år efter Syrien har det varit tecnopartyn, droger och ett otal killar.
2025-03-20, 00:20
Medlem
Citat:
Haha ja den storyn har vi också sett, men det har hänt mycket runt henne sedan dess. Av- och på i muslimvärlden, och i många år efter Syrien har det varit tecnopartyn, droger och ett otal killar.
Den hon nu är gift med träffade hon just på något tecnoparty , de pratade nämligen om musik i någon live och då framkom det
2025-03-20, 07:54
Medlem
Citat:

Har alltid fått "bad girl" vibbar av henne och detta förklarade saken😆
Önskar få liknande info So*ia Pa*m , magkänslan säger att det finns något smaskigt även i hennes bakgrund.Hon måste ha haft vänner och tidigare pojkvänner .
Enligt henne själv är hon högutbildad och har studerat länge ,rest och bott i flera olika länder. Men lyssnar på hennes sätt prata har hon tillbringat mesta av sin tid i något ghetto område i Sverige tills hon träffade knarkaren i tunnelbanan som hon ville bilda familj med.
2025-03-20, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
Nu hoppade Sullesmamma in liven och informerade att hon har förlorat vårdnaden och allt som hon har sagt i FU :s lives användes emot henne i rätten.
Wow !!! Såklart det ni gör och säger på TikTok används mot er. Även PM och F hade nämns i anteckningarna som användes mot Sullesmamma.
Att anonymt anmäla hennes sons farmor/familjehem till polisen gjorde ingen nytta då alla kunde räkna ut vem står bakom anmälan.

Så då är den klar nu. Vårdnadsöverflytten alltså. Bra för det barnet som bott så länge i familjehemmet.
Dom är helt snurriga som tror att deras metod att sitta på TT ska hjälpa dom till att få hem sina barn.
Fast iofs handlar det inte om att få hem sina barn för dom, handlar enbart om att dom är kränkta och ska lägga skuld på andra. Totalt insiktslösa är dom.
2025-03-20, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Vad har skåningen för användarnamn på TT?
2025-03-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Internationellt stuk ikväll , samtidigt ska mini ha live med den där M* rie som FU och andra är så arga på

M@tie är ju en av dom bästa på TT då det gäller att bemöta dessa tokstollar. Jag gillar henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in