2025-02-18, 13:28
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Kan nån vänlig själ uppfriska mitt minne om vilken låt Nurse Elena, Midfrost, Susanne A sjöng utan för soc Bergsjön? Jag försöker hitta ett klipp för att få skratta i mitt dystra liv.

https://youtu.be/xLU4THkuIsM?si=ur4_3TeJjV9KyT9i

https://youtu.be/etLHRyS3f5U?si=vi1fN6RksKpscgrR

Är väl främst dom 2 jag kan minnas. Vi hill ha våras barn.
2025-02-18, 13:43
Medlem
GM är nu upprörd för att S och P från Dumpen blivit påkomna med att ta ut kring 2 miljoner av de insamlade medlen till egen försörjning ,S upptaxeras med 500 000 kr och P hade tydligen tagit kring 300 000 kr i aktieutdelning
Senast redigerad av adina 2025-02-18 kl. 13:47.
2025-02-18, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
GM är nu upprörd för att S och P från Dumpen blivit påkomna med att ta ut kring 2 miljoner av de insamlade medlen till egen försörjning ,S upptaxeras med 500 000 kr och P hade tydligen tagit kring 300 000 kr i aktieutdelning

Jag nämnde det för GM OH deras samarbetspartners utpressning..gissa hur många sekunder det tog till block för jag var pedfil
2025-02-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Jag nämnde det för GM OH deras samarbetspartners utpressning..gissa hur många sekunder det tog till block för jag var pedfil
Hon väljer väldigt selektivt vad hon lyssnar och tror på , nu är hon den enda i Sverige som har annan åsikt om det riktiga i UG för att ingen utom hon lyssnat på mamman , mamman som inte ville medverka i programmet eller ge sin syn . Mamman har flyttat från kommunen det gällde frågan är om det kanske var på gång utredning på övriga barn
2025-02-18, 14:41
Medlem
GM har dragit på sin "skyddsmössa mot onda ögon " 😆
Mössan döljer även den fula utväxten på hennes fejkblonda hår.
Hon fascineras av pedofiler och kommer fortsätta smutskasta Adams pappa utan att ens känna vem personen är.
Faktum är att GM är endast kåt på uppmärksamhet och utnyttjar fallet Adam.
Usch vilken människa....
Återstår att se om hon närvarar morgondagens demonstration nu när hon börjat prata med Fia.
2025-02-18, 15:05
Medlem
Kollade lite grann på GM:s live idag, tyckte ändå att hon fick rätt bra med mothugg. Kanske börjar folk inse vem hon är när hon tar mammans sida istället för barnets i denna fråga.
2025-02-18, 15:08
Medlem
Smarta uskan E tycker att folk ska ta sina barn och fly från Sverige för det är mycket bättre utomlands , en pappa som gjorde just detta för ca 5 år sedan sitter nu och tigger pengar för att kunna åka hem till Sverige , sonen är på psykiatrisk klinik i Spanien och har varit några perioder på barnhem i Polen så hur bra det är utomlands är ju tveksamt dessutom har barnet behov av flertal mediciner som det också önskas pengar till bla epilepsi
2025-02-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Smarta uskan E tycker att folk ska ta sina barn och fly från Sverige för det är mycket bättre utomlands , en pappa som gjorde just detta för ca 5 år sedan sitter nu och tigger pengar för att kunna åka hem till Sverige , sonen är på psykiatrisk klinik i Spanien och har varit några perioder på barnhem i Polen så hur bra det är utomlands är ju tveksamt dessutom har barnet behov av flertal mediciner som det också önskas pengar till bla epilepsi

Dessa föräldrar saknar förmåga förstå vad flytt till annat land innebär för ett barn.
Mamma Emma är ett färskt exempel på detta .
Intressant att GM säger att Susanne "inte barn till" hänger ut Adam .
Vad gör GM själv?😒

Enligt henne finns i varje klass 5 barn som blir utsatt för sexuella övergrepp.
Senast redigerad av Wolfensi 2025-02-18 kl. 15:25.
2025-02-18, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Dessa föräldrar saknar förmåga förstå vad flytt till annat land innebär för ett barn.
Vad gör GM själv?😒

Den där S är hon inte nöjd med trots att det är en förening hon tidigare hyllat .
Pappan som stuckit med sin son när han hade lvu har såklart gjort stor skada där barnet både hamnat på barnhem och psykiatrisk klinik i 2 olika länder dessutom har de vad det ser ut som bott på gatan i bland , barnet använder dessutom 5 mediciner enligt gofund.me
2025-02-18, 15:32
Medlem
Citat:
Vad gör GM själv?😒

Siffran 5 barn stämmer ganska bra men det inkluderar barn som utsätter barn som tafsande i högstadiet , det betyder inte att 20 % barn utsätts av vuxna
2025-02-18, 15:33
Medlem
Nu upprepade hon på engelska att hon mössan hon bär skyddar mot "onda ögon "🤣 Hon verkar verkligen tro på mössans skyddande krafter😂
2025-02-18, 15:38
Medlem
Citat:
Vad gör GM själv?😒

GM fattar inte hur hon hänger ut sin egen son , nu sist orkade han inte prata med henne då hade hon ändå lyckats informera honom om fallet Adam i inledning på samtalet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in