Citat:
Ursprungligen postat av
SleepyJoe
Mytoman betyder någon som ljuger, sjukligt. Zelensky har ljugit om i princip allt. Nu kommer jag inte på något han INTE har ljugtit om.
Du ville ha exempel på det han ljugit om.
Nu ljuger han om en organiserat tillbakadragande från Sudzja. Han fortsätter ljuga trots att t o m proukrainska BBC kör storyn om hur ukrainarna i panik fick fly till fots. Rena slakten utmed vägarna ut.
Trump går ut och vädjar till Putin att skona ukrainarnas liv.
Du hävdar att både BBC och Trump ljuger, och håller fast vid Zelenskys lögner, trots att hans närmsta medarbetare Yermak har övergivit Zelensky och kör nu sitt eget race.
Åh, vilken imponerande diagnos så nu är Zelensky inte bara en lögnare, utan "sjukligt lögnaktig"?
Vilken medicinsk expertis du besitter! Du kanske borde skriva ut recept också?
Och så har vi den klassiska,
jag kan inte komma på något han INTE har ljugit om.
Wow.
Vilken otrolig analysnivå allt är en lögn, precis allt!
Solen går upp? Lögn.
Vatten är blött? Lögn.
Förstår du ens själv hur sjukligt besatt du låter?
Sen har vi det sedvanliga hysteriska kravet på att varje ord från Zelensky måste vara en lögn, medan allt som passar din agenda är absolut sanning.
BBC, som du i andra sammanhang kallar propaganda, är nu plötsligt en pålitlig källa för att det passar din berättelse just nu.
Fantastisk mental akrobatik.
Och Trump som vädjar till Putin?
Vad gulligt 💕 jag antar att du nu anser Trump vara den ultimata moraliska kompassen?
Eller är han också en lögnare nästa gång han säger något du inte gillar?
Men det bästa är ändå den desperata fantasin om att Yermak har "övergivit" Zelensky.
Källa? 🤪
Åh, just det ännu en lösryckt konspiration från din ändlösa katalog av självförtroende utan bevis. 😅
Det är fascinerande att se hur långt ner i kaninhålet du gräver för att få verkligheten att passa din egen förvirrade berättelse.
En sak är säker den enda sjukliga mytomanin här är din tvångsmässiga besatthet av att allt, precis allt, måste vara en lögn.