Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-02-27, 22:43
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Lite citat från länken

Och lite mer

https://bsky.app/profile/kyivpost.com/post/3lj6pgrmty227
Alla hr nog idag fattat att Trump troliggtvis är helt blåst eller smart
Citera
2025-02-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Det är inte mycket av Kursk ukrainarna har, inte alls staden Kursk.
hur mycket eller lite det än är , så är det inte realistiskt att putler ska få tillbaka det, det är nu ukrainsk mark för evigt,,,
Citera
2025-02-27, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Det är inte mycket av Kursk ukrainarna har, inte alls staden Kursk.

En fantastisk framgång. Bara lite av kursk förlorat
Citera
2025-02-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Förmodligen bägge delarna i en salig röra,,
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbagg79
Visst är det hela sjukt, men just denna video tror jag handlar om en sårad som är lite lappad och kryper, i mangel på transport, tillbaks från fronten för att få hjälp.
Visst.

Det skulle ändå aldrig någonsin ske i ett normalt land. Ryzzdjur fungerar som råttor som ger sig på varandra och gnager ihjäl varandra.
Citera
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Jag tror inte. Jag vet inte. Jag har förbluffat tittat på hans och USA’s agerande sista två veckorna…

Ffs.. Samma USA som jävlats med sina bästa handelpartners? Som vill starta handelskrig med Europa? Samma jävla dårar som röstade in det här stolpskottet och som inte fattar att tariffer är en skatt som höjer priset på varor dom köper? Samma jävla dårar till bönder och bidragstagare som nu snyftar om att Trump via DOGE dragit in bidragen?

Det finns inget som helst jädra 5D schack här att se, det är vad en narcissist med frontallobsdemens gör.
Citera
2025-02-27, 22:48
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BothSidesNow
Citat:
Fler nordkoreaner är tydligen på väg till Ryssland enligt nyheterna nu på morgonen.
Är det till Kursk även dessa ska skickas eller kan det vara till Pokrovsk där den ryska fronten håller på att kollapsa?
Men varför till Kursk? Där kan ju ryssarna sätta in värnpliktiga så soldater finns ju att ta till allaredan.
Troligast Kursk. Om nordkoreanska trupper går in på ukrainsk mark blir Nordkorea krigande part i invasionen och gör Nordkoreas territorium till legitimt mål.

Detta ovan har jag fått till mig men kan inte svära på hur sant det är. Har inte nordkoreanska trupper setts ngt fåtal gånger på Donetskfronten redan?
Citera
2025-02-27, 22:49
Medlem
Jack.Elams avatar
https://bsky.app/profile/theukrainianreview.bsky.social/post/3lj6pwcf7l22n
Citat:
It is to be expected that Ukraine will get Taurus missiles under the next Chancellor who most probably will be Merz. The current blockade has much more to do with personal fears and stubbornness of Scholz
Citera
2025-02-27, 22:50
Medlem
Citat:
Vad tror du själv? Gubben har skojat till sig makten i världens mäktigaste land två gånger om och hans förmögenhet växer.
Helt blåst borde han ju kanske inte vara? Men oberäknelig, obehaglig och oförutsägbar.
Trots allt vill jag ännu tro att ryzzen blir stående med svarte Petter i hand, även om de nu tror att Trump ska frälsa dem.
Citera
2025-02-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Ffs.. Samma USA som jävlats med sina bästa handelpartners? Som vill starta handelskrig med Europa? Samma jävla dårar som röstade in det här stolpskottet och som inte fattar att tariffer är en skatt som höjer priset på varor dom köper? Samma jävla dårar till bönder och bidragstagare som nu snyftar om att Trump via DOGE dragit in bidragen?

Det finns inget som helst jädra 5D schack här att se, det är vad en narcissist med frontallobsdemens gör.
Ffs…Det är ju det jag skrev. Jag vet inte vad i helvete det är som händer..,
Citera
2025-02-27, 22:54
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Ffs…Det är ju det jag skrev. Jag vet inte vad i helvete det är som händer..,

Kan vara jag, jag tittar på en film nu och har ett webläsarförnster öppet för denna tråd
Citera
2025-02-27, 23:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Ett avtal utan säkerhetsgarantier är ju tämligen meningslöst att skriva på.

Zelensky tar det steg för steg, nu gäller det att få USA att fortsätta skicka vapen och att fortsätta att ha sanktioner mot Putin. Fredsavtal är nästa steg och säkerhetsgarantier efter det. Krasst så kan ju ingen garantera någonting i evighet. Länder byter regeringar etc. Bäst är ju om Ukraina bygger upp en så stark och modern krigsmakt att Ryssland inte kan anfalla. T.ex. 500 västerländska stridsflygplan och moderna vapen till alla sina brigader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in