Citat:
Ursprungligen postat av
Ahmed945
De har gjort en podd (som jag inte lyssnat på ännu) och på första sidan är den länkad med bild på SMSen men verkar inte finnas någon annanstans
Tog screenshot
http://www.laddy.se/visa-bild/2735/
Fy fan att få dem…han är ju helt sjuk i huvudet om han tror hon vill ha en 40+ år äldre gubbe. Hon kan väll välja och vraka rätt rejält skulle jag tippa med både utseende, talang och pengar på kontot…så va ska hon med en pensionär till 🤢
I podden pratade de som att hon kanske misstolkat de nästan och framhäver att han inte menat något illa men vilken fullt frisk människa tror att hon leker med han…om hon aldrig svara och blockerar han.
De känns ju som en efterhandskonstruktion att han trott han träffat henne på krogen annars raggar han ju på småtjejer. Hon va ju 23 år 2022…
Att ringa någon du påstår dig träffat 207 ggr och sen skicka sms där du tror hon leker med dig för hon inte svarar…sjukligt beteende.
Sms:
”Tolkar jag situationen fel, att du faktiskt är blyg och kände dig trängd när vi träffades? Och att du blev besviken när jag inte lekte på det sätt du inbjöd till? Anser du att vi missade vår chans? Eller?”
Sms:
”Du är den ända kvinnan som fått mig att gråta av kärlek. Och jag skäms inte över det. Och som sagt, jag hade ingen aning om vem du va första”
Sms:
”Såg dig inte där på torget i Livigno. Och jag känner att jag längtar efter dig mer än någonsin. Menar du att jag ska glömma dig? Min soulmate. Varför är du så otroligt rädd att binda dig?”
Tankar om de…
Han tolkar alltså att hon springer iväg från honom som att hon leker med han? Han är tydligen djupt förälskad i en då 23 årig tjej han tror han träffat en gång men egentligen inte har träffat allas och som aldrig svarat på hans besatthet.
Han tror att hon som varit i en relation med Wille i 7 år skulle vara rädd att binda sig? Att hon är hans själsfrände? Hon blev ju officiellt singel 2023 så de låter mer som han trodde han hade en chans på henne efter de blev officiellt att hon var singel.
Han låter ju som tyskan som mörda barnen i Arboga…där exet klippte kontakten.