• 5
  • 6
2025-03-18, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Alltså du säger ju inget med det här.
Per-Albin sosse är ju typ som ett annat parti jämfört med Sahlin-Sosse.
Sedan finns det väl värre saker att vara. Liberal t.ex. Wokepartiet nummer 1.
ALLA sossar idag VET vad partiet står för och vad de gör. Ingen är ovetande, men ALLA sossar är LIVRÄDDA att säga det förbjudna som inte är påbjudet av värdegrundskorridoren. En person med sosseinriktning jag pratade med för 10-15 år sedan offentligt blev LIVRÄDD att någon skulle ha hört vad jag sade om SD och invandringen trots att denne rent sakligt var införstådd med problemen.

De socialdemokrater av den gamla sorten har lämnat partiet och gått till SD. De som är kvar är feministerna inom S-kvinnor, HBQT-personerna, blattarna och betamännen. Tittar man på S-män i ledande positioner idag är de alla antingen korta, feta eller helt obegåvade, men lojala så länge lönekuvertet trillar in. Exempel är Damberg, Johansson och Hultqvist eller Löfven.

Enda anledningen att de är kvar i S är väl att de vet att de inte kommer att komma någonvart någon annanstans. Nästan så att jag inte vet vem jag ska tycka mest synd om, S-kvinnor eller S-män, eller är de lika illa så att de förtjänar varandra?
Citera
2025-03-18, 20:44
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Väljer...hm...de blev utrikesutskottet hon fick...
Följer det en speciell ordning? Att lämna justitieutskottet - till utrikesutskottet?
Citera
2025-03-18, 21:50
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Följer det en speciell ordning? Att lämna justitieutskottet - till utrikesutskottet?
Nä...inte vad jag vet....hon blev placerad där efter att ha gjort sig omöjlig i justitieutskottet är väl de flestas bedömning
Citera
2025-03-18, 22:01
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Nä...inte vad jag vet....hon blev placerad där efter att ha gjort sig omöjlig i justitieutskottet är väl de flestas bedömning
Okej, så det finns inte en speciell ordning.
Är det S som bestämmer vart hon ska placeras?
Citera
2025-03-19, 06:23
Medlem
kubuns avatar
Svar på Yatsys fråga

Bra fråga - vet faktiskt inte hur det går till så jag frågade ChatGPT:
För en djupare förståelse av förändringarna inom Socialdemokraterna och Strandhälls byte mellan utskotten, kan följande video ge ytterligare insikter:
https://www.youtube.com/watch?v=UyYs...b_channel=Riks
Senast redigerad av kubun 2025-03-19 kl. 06:29. Anledning: sorry missade citera
Citera
2025-03-19, 08:40
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Bra fråga - vet faktiskt inte hur det går till så jag frågade ChatGPT:
För en djupare förståelse av förändringarna inom Socialdemokraterna och Strandhälls byte mellan utskotten, kan följande video ge ytterligare insikter:
https://www.youtube.com/watch?v=UyYs...b_channel=Riks
Tack för information.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här