2025-03-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Något som inte står rätt till om man i månader sitter och pratar om Chrippas dotters munhälsa ... Kanske ni bör starta en egen tråd om bara det?

Det har inte skrivits om på rätt länge. Det blev aktuellt igen då ny information presenterades.
Citera
2025-03-18, 17:57
Avstängd
Stremar inte Linnea ikväll har hon missat 3 raka gånger och vi kan konstatera att hon nog inte älskar det utan blir tvingad av sin kära sambo.
Citera
2025-03-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, jag är inte otydlig, det är i så fall ni som är korkade som inte förstår vad jag skriver.
Allt man försöker göra är att förminska vanvård av ett barn.
Vadå nej, jag gav dig just ett solklart exempel och det är flera i tråden som delar samma åsikt att du vevar åt fel håll.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Den kritiken mot mig är befogad men ja det blir ju väldigt motsägelsefullt när användaren sen gör samma sak själv.
Ja ironi är svårt i text och ja den användaren ser inte skogen för alla träd.
Citera
2025-03-18, 18:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Stremar inte Linnea ikväll har hon missat 3 raka gånger och vi kan konstatera att hon nog inte älskar det utan blir tvingad av sin kära sambo.
Vilken sjuk slutsats.
Det är väl mer verklighetsförankrat att inte konstatera eller tro att du vet någonting, och att hon helt enkelt har något annat för sig.
Citera
2025-03-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Vadå nej, jag gav dig just ett solklart exempel och det är flera i tråden som delar samma åsikt att du vevar åt fel håll.

Ja ironi är svårt i text och ja den användaren ser inte skogen för alla träd.

Att du tycker att det är solklart betyder inte att det är det, att ni delar åsikt är knappast något nytt, det gör ni ju alltid, så bråkar ni med det andra gänget som också delar samma åsikter och så går det runt och runt så i månader i sträck.

Vi behöver inte diskutera runt det här, det finns konkreta bevis på att vanvård har skett och det man gör när man får den informationen är att försöka förminska det, det tycker jag är illa.
Citera
2025-03-18, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken sjuk slutsats.
Det är väl mer verklighetsförankrat att inte konstatera eller tro att du vet någonting, och att hon helt enkelt har något annat för sig.

Så du menar att hon är mer upptagen nu än när hon hängde med sin pojkvän 24/7?
Citera
2025-03-18, 18:06
Medlem
Citat:
framkommer ingen information om det. Sedan spelar det ingen roll, vad är det du inte fattar? Julia har ansvar att ta sitt barn till tandläkaren. Sluta förminska vanvården.

Citat:
Att du tycker att det är solklart betyder inte att det är det, att ni delar åsikt är knappast något nytt, det gör ni ju alltid, så bråkar ni med det andra gänget som också delar samma åsikter och så går det runt och runt så i månader i sträck.

Vi behöver inte diskutera runt det här, det finns konkreta bevis på att vanvård har skett och det man gör när man får den informationen är att försöka förminska det, det tycker jag är illa.
Du skrev inget i detta inlägg att C har någon delaktigt ansvar. Därmed är du otydlig och därför kan vi göra din halmgubbe att du fråntar den andre föräldern allt ansvar.
Du kan försöka argumentera dig blå i ansiktet men här föll du på eget grepp.
Citera
2025-03-18, 18:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Så du menar att hon är mer upptagen nu än när hon hängde med sin pojkvän 24/7?
Det är väl ganska tydligt att hon lägger sin tid på något annat än att streama just nu.
Hur sjukt fixerad är du vid henne egentligen?
Citera
2025-03-18, 18:09
Avstängd
I häktesförhandlingens aktlaga ser man att han hade ett förhör i mitten av februari.
Citera
2025-03-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Du skrev inget i detta inlägg att C har någon delaktigt ansvar. Därmed är du otydlig och därför kan vi göra din halmgubbe att du fråntar den andre föräldern allt ansvar.
Du kan försöka argumentera dig blå i ansiktet men här föll du på eget grepp.

Nej, det är inte samma sak. Min kritik emot Ben är att han på olika sätt försökt förminska vanvården, inte att han är otydlig.
Citera
2025-03-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken sjuk slutsats.

Förra gången kräket var inlåst så streamade hon dock, men då utan att begå brott - reklamen saknades. Vi får nog avvakta med att dra slutsatser.

En annan förklaring kan ju vara rent praktisk: att streamingutrustningen beslagtagits för att den anses vara ett brottsverktyg och/eller utmätningsbar tillgång. Det är lite märkligt att åklagaren inte legat på mer än de gjort med husisar; det hade ju kunnat förhindra eller minska de pågående brott han misstänks för.
Citera
2025-03-18, 18:12
Medlem
andra logiska förklaringar kan vara att
1. hon mår inte bra just nu och orkar därför inte streama
2. Hon gör annat som att t.ex. rodda med en flytt då hon inte vill vara ensam i Linköping
3. Hon var aldrig själv riktigt intresserad av att streama utan gjorde det för att Chrippa ville att de skulle dra in snabba pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in