Citat:
Ursprungligen postat av
AdamSmith
Här är hela hennes inlägg.
I have stayed quiet and protected my ex husband far too long.
To stop speculation, I filed for divorce in the UK so I could keep this private. As it seems that is no longer possible, it’s important I speak my truth
and finally stand my ground.
My children have and always will be my upmost priority, and I will do every thing I can protect them, and be the mother they deserve.
I cannot allow my family to live in a hostile environment
and be exposed to drug abuse, emotional, physical abuse, and endless infidelity anymore.
I encourage anyone who is in a similar situation to seek help and support, and find the strength to take control of your life. Everyone deserves happiness and freedom.
I wish Måns all the best for his future endeavors, and I hope he seeks the help he so desperately needs. Whilst this chapter is closing, I wish him nothing but a path toward a better future.
Dvs. koks, misshandel och otrohet. Vilken jävla prakt skitstövel han är.
Såg detta på instagram och det skar i hjärtat att läsa. Jag växte själv upp med en far som utsatte familjen för främst psykiskt men även fysiskt våld, och jag känner igen det beteende vi ser nu alldeles för väl. Ciara har värnat o Måns i i det sista trots att han inte förtjänar det, och Måns gör allt för att rädda sitt eget rykte. För mig yrkar det på att Ciaras version är den sanna. Måns skickar in skilsmässodokument för då parterna inte är överens
efter det att Ciara redan ansökt om skilsmässa och det utan att blanda in media. Måns anlitar en advokat som sköter alla uttalanden i media, medan Ciara kan stå för sia egna ord. Starkt av Ciara att ta modet till sig och lämna.