2025-03-18, 17:32
Medlem
Citat:
I cannot allow my family to live in a hostile environment and be exposed to drug abuse, emotional, physical abuse, and endless infidelity anymore.

Helylle-Månz har visat sig vara ett kräk.. "oväntat".

Drogmissbrukare
Psykisk misshandel
Fysisk misshandel
Återkommande otrohet
Citera
2025-03-18, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Denna förevändningen är dock knappast realistisk för Ciara att applicera i sammanhanget.

Om man är ute efter ensam vårdnad så jo, kanske.
Citera
2025-03-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Så dom där nyheterna som vi pratade om för typ ett år sedan, att Måns Zelmerlöv köpt sex av en transa, det går hans ex-fru ut och hävdar är en sanning, som Måns tvingat henne att hålla hemligt? Måns är alltså värre än självaste Paulo Roberto? Hålla hennes fru som gisslan på något sätt, sedan köpa sex av utsatta rumänska prostituerade, som alla som säljer sex är, även transorna, ja han låter ju som ett Månster

Det är den slutsatsen man kan dra. Enkelt uttryckt!
Citera
Medlem
Game over.
Citera
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Undrar hur det går med hennes medverkan i Let's Dance nu på lördag då? Om TV4 fegar ur och klipper bort henne.

SVT sade, lite kryptiskt, att de "tvingats klippa om" en del av bakgrundsmaterialet. Jag kan tänka mig att det handlar om scener där hon presenteras för tittarna och går runt tillsammans med Måns i sitt hem och lagar mat i köket eller gullar med varandra i tv-soffan, samtidigt som mannen hyllar sin fru för att hon är en "stark tjej" som "kan ta för sig". Allt ackompanjerat med stråkmusik i bakgrunden. Hon kommer att vara med, men hennes familjeliv kommer att strykas bort.
Citera
2025-03-18, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Skulle de C säga vara sant om misshandel är ju Måns karriär över.

Godnatt fjanten Måns, vi älskar Kaj.

Har han misshandlat henne?
Citera
2025-03-18, 17:36
Medlem
Nu förstår man lite hans reaktion efter att ha förlorat mot KAJ, det var inte bara vinsten och möjligheten att få representera Sverige i Eurovision som stod på spel utan det var hela hans liv. Karriär, familj, anseende osv.

Herregud! Vilken soppa!
Senast redigerad av Mellanting 2025-03-18 kl. 17:39.
Citera
2025-03-18, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Ja, man hoppas ju på det så det inte var misshandel.
Hon sa -att hon vill skydda sina barn
det indikerar att han utsatt barnen!
Han gav sig på att sparka sönder tingen- när han inte vann i sluttävlingen..
bara det visar att han inte fungerar på bra sätt.
Precis-Som en alkis, som sparkar sönder sin flaska för att den blivit tom.
Inte lätt liv denna fru haft-en sådan lynnig man förtjänar att dumpas.
Hon o barnen förtjänar lugn o ro och Månsen får ta tag i sina problem framöver..
Citera
2025-03-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Han skulle aldrig valt en tjej som inte "gillade" honom vid första ögonkastet. Kvinnor har bra koll på sånt här, bättre än män.

Nästa gång tar du nån som älskar dig direkt måns.

Han är av typen som behöver jakten och triumfen när han lyckas få henne - därefter är hon inte lika intressant. Så Måns och Ciara hade nog inte ens hunnit få barn om hon inte varit ”hard to get”.

Har sett detta i min bekantskapskrets under livet. De flesta av oss växte dock upp och tyckte livet var djävligt najs med en fin kärlek vid vår sida.
Citera
2025-03-18, 17:43
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hon sa -att hon vill skydda sina barn
det indikerar att han utsatt barnen!
Han gav sig på att sparka sönder tingen- när han inte vann i sluttävlingen..
bara det visar att han inte fungerar på bra sätt.
Precis-Som en alkis, som sparkar sönder sin flaska för att den blivit tom.
Inte lätt liv denna fru haft-en sådan lynnig man förtjänar att dumpas.
Hon o barnen förtjänar lugn o ro och Månsen får ta tag i sina problem framöver..

Det behöver inte betyda att han utsatt barnen för något direkt riktat mot dem. Men det är ju tillräckligt illa för barnen om en pappa till exempel missbrukar och går runt hemma och gormar, behandlar mamman illa och slår sönder saker.
Citera
2025-03-18, 17:43
Medlem
Antag att Måns och Ciara hade en överenskommelse

-Men Ciara. Det måste du ju förstå. Om jag vinner Mello och representerar Sverige i Eurovision så kan du inte berätta de här grejorna för världen. Då kommer jag bli diskad och Sverige får dra sig ur och hela landet får skämmas. Kan vi inte komma överens om att vi håller en snygg fasad utåt i alla fall tills finalen är klar i maj? Det är ju liksom inte bråttom att berätta mina felsteg. Du kan ju vänta i ett par veckor till i alla fall och jag får chansen att vinna euro igen.

Om en sådan överenskommelse fanns så är ju Måns reaktion när han blev tvåa fullt förståelig. Han fattade ju då att nästa steg skulle bli att hon skulle gå offentligt.

Kanske var det inte själva andraplatsen som han reagerade starkast över.
Citera
2025-03-18, 17:44
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Nej, hon har aldrig hävdat något sådant. Vad har du fått det ifrån?
Senaste intervjun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in