Citat:
Ursprungligen postat av
CnB217
Han var väl slut som artist redan innan det hände. Om jag inte minns fel så förnekade tjejen själv att han gjort något men han blev dömd ändå pga nåt vittne som tyckte sig ha sett någon våldsamhet från Papa. Det var egentligen hon som betett sig crazy och han hade typ hållit fast och ruskat henne lite. Riktig skitsak. Blir inte förvånad som Mums fruga också använder någon liknande löjlig händelse för att anklaga honom för "physical abuse". Han är nog kass som äkta man men jag tror inte att han har pucklat på henne.
Jag kommer inte ihåg men någon innan påstod att han kastad tungt glas mot henne.
Inget förvånar mig hos tjejer. Jag hade en flickvän som sa att hon tänkte anmälla mig för misshandel efter jag knuffade henne till golvet efter hon attackerat mig. Hon gjorde inte det men hon slängde ut sig det. Det var inte det enda hon gjorde. Fick hålla fast henne flera gånger, hon kunde ha ett jävla temperament och det kunde flyga saker. Jag hade kunnat anmäla henne för misshandel 100ggr om i så fall, jag blev chockad och lite rädd faktiskt när hon sa det. Jag är varken våldsam eller kriminall så jag blev osäker vad som gäller, då i mina ögon så är en knuff för att hålla borta en attackerade person en bagatell.
När en tjej anmäler en kille så oavsett om det är sant eller inte så blir kvinnan istort sett alltid betrodd. Trots att det finns mängder med kvinnor som utan problem skulle anmäla för vad som helst och speciellt vid vårdnadstvister.
Jag hoppas verkligen det Cira säger är sant så hon inte bara slänger ut sig det för att hon är arg på honom och vill sabba för honom. Att han varit otrogen förvånar ingen men det där kan göra en kvinna riktigt jävla arg och dom kan ta till sig vad som helst.
När det handlar om en föräldrar till sina barn då skulle jag passa mig jävligt noga att hänga ut den personen för det kommer drabba barnen och vill man inte ha en bra relation till sin X, det kommer ju ställa till det ordenligt med vårdnaden till barnen. Dessutom ska man hålla sådant privat.