2025-03-18, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hans tvillingbror
Det är väl Adam som är Andreas tvillingbror?
Bill och Bull.
Knull-Micke är Elaka Måns.
Niklas var Pelle Svanslös.
Och Alida var Maja Gräddnos.
Senast redigerad av GregersWerle 2025-03-18 kl. 08:41.
2025-03-18, 09:10
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Bill och Bull.

"Dä satt du velkligen huvudet på spiken måsste jag vekligen säga.. helt äligt"
2025-03-18, 09:35
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Pelle chanslös...

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Bill och Bull.
2025-03-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Njaee inte riktigt samma sak tycker jag Marica sa ju själv att hon skulle lura dom att sticka 3m b.l.a och lära sig dikten utantill ( sen pudlade hon om att hon inte sagt det ) så att dom inte hade tid att plugga Bondepraktikan. Dubbelt svinigt alltså. Wincent kommenterade ju också att hon själv hade inte stickat några 3 m ( hon pluggade väl i stället )

Nu drack dom ju inte så mkt öl visade det sig 🤔🤫

Jo dom drack ju upp bra mkt mer än hälften. Samt att Micke ljög som en gris om det. Medan han satt i skällde ut Marika vid matbordet för att hon skojat och inte hållt sig till ”sanningen”. White trash deluxe.
2025-03-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Amanda måste vara den minst värdiga deltagaren i farmens historia, hon har inte vunnit en enda tävling, hon har rent av blivit utklassad i varenda en, och hon har fått i princip alla förmåner och dessutom åkt ut en gång och fått komma tillbaka.. Hon borde inte fått komma tillbaka efter att hon åkte ut..

Håller helt med. Nu har jag inte sett alla säsonger av Farmen men jag har svårt att tro att någon varit sämre än Amanda. Det enda man minns henne för är hennes skvaller och lögner.
2025-03-18, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Pelle chanslös...

Nej, Adam är elake Måns.
Micke och Robban var Bill och Bull.
2025-03-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carro463
Jag stör mig på Maricas sjukt bonniga dialekt och ”vill vara hip böna och tjenis med alla ” mentalitet. Dessutom sjönk hon rejält efter sitt så kallade prank som inte var det minsta roligt utan endast taskigt.

Hennes prank drabbade alla lika mycket, det var på så sätt rättvist, i motsats till Adams pranks som riktar sig till en person.
2025-03-18, 13:49
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carro463
Jag stör mig på Maricas sjukt bonniga dialekt och ”vill vara hip böna och tjenis med alla ” mentalitet. Dessutom sjönk hon rejält efter sitt så kallade prank som inte var det minsta roligt utan endast taskigt.

Jag stör mig på Wincent säger, dom ska vara långa. Ju längre ju bättre. Sen lämnar adam och micke fram 2dm långa halsdukar och Wincent bara, ja men det var ju bra!
2025-03-18, 14:01
Medlem
Imponeras av er som fortfarande kollar på detta skräpet asså, sämsta säsongen någonsin
2025-03-18, 14:05
Medlem
farlings avatar
Citatmaskinen Andreas:
"Jag ycker att Jesper är den som är minst värdig att sitta i finalvecka av alla oss härinne"
Öh nej - den som är absolut minst värdig, och som inte ens borde vara där öht är Amanda.

Stör mig också så OTROLIGT mycket på snacket om att "skicka ut med huvdet föra". Det är så otroligt barnsligt att man storknar.
2025-03-18, 14:09
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Varför är man inte förvånad?

Samma jävla pack som blev superkränkta och fruktansvärt arga på Marica för hennes lilla spratt, trotsar storbonden Jesper och förser sig själva med öl bakom ryggen på honom.

Har dessa människor INGEN självinsikt överhuvudtaget?

Jag hoppas Wincent tar devisen 'Storbondens ord är lag' på allvar och bestraffar öl tjuvarna så det svider. Jesper gav tydliga order om att ingen skulle dricka av ölen. Tyvärr kommer han väl att godkänna det utspädda blasket.
2025-03-18, 15:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jag hoppas Wincent tar devisen 'Storbondens ord är lag' på allvar och bestraffar öl tjuvarna så det svider. Jesper gav tydliga order om att ingen skulle dricka av ölen. Tyvärr kommer han väl att godkänna det utspädda blasket.

Just ja detta blask som de kallar för öl: Enligt Jesper så saknas det ett papper (det sista) på receptet. Det har han sagt vid flera tillfällen om jag inte minns fel? Så det verkar ju vara rent sabotage av de andra i gruppen som det verkar. De har väl missat att ha i en hel del saker i detta blask eftersom det inte har bildats någon kolsyra.

Hoppas att de INTE får besöka Syndarummet så illa som de beter sig både mot varandra och i uppdragen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in