2025-03-17, 19:50
Medlem
Crapmagics avatar
Hoppas att Marika prankar gänget när dom ska ta på sig bidräkterna och saboterar dem, och att dom kan ta 2000 stick med en klackspark

Jag känner på mig att någon har uppmanats av produktionen att göra inbrott i syndarummet, det är där serietidningar, playstation 2, äkta glidmedel (extra virgin olivolja) och kondomerna har låsts in där dom hör hemma!

Fryser Jesper? han sitter och omfamnar sig själv under intervjun
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-17 kl. 19:58.
2025-03-17, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Dåligt omdöme att dregla & snora i det redan gula äppelmoset, hur står det till med konsekvenstänket på båda tjejorna?, för jag hade blivit förbannad om min saliv hamnade där, mens Sofia svarar med ett asg
2025-03-17, 20:02
Medlem
Får hoppas att Jesper vågar göra de enda rätta nu då och sätta Micke som förste kämpe, så kommer han välja Marica, Marica kommer välja Adam och Adam kommer välja Sofia. Så får de bli som de blir.

Om dom lipade för att dom får breven hemifrån så får jag faktiskt säga att de är väldigt realistiskt, dom skrev väl dom där breven för 2-3 veckor sedan. Och de är väl så lång tid de tar för Postnord att leverera ungefär
2025-03-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dåligt omdöme att dregla & snora i det redan gula äppelmoset, hur står det till med konsekvenstänket på båda tjejorna?, för jag hade blivit förbannad om min saliv hamnade där, mens Sofia svarar med ett asg

Hade de inte kokats efteråt så hade de bara varit att hälla ut. Vidrigt ju
2025-03-17, 20:12
Medlem
lunarluddes avatar
Amanda måste vara den minst värdiga deltagaren i farmens historia, hon har inte vunnit en enda tävling, hon har rent av blivit utklassad i varenda en, och hon har fått i princip alla förmåner och dessutom åkt ut en gång och fått komma tillbaka.. Hon borde inte fått komma tillbaka efter att hon åkte ut..
2025-03-17, 20:41
Medlem
Att dricka upp nästan alla öl är jätteroligt att skämta om. Men när Marica skämtar nä då är det tal om moral och inte alls kul. Vilket jävla pack haha. WT!!!!!
2025-03-17, 20:43
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Amanda måste vara den minst värdiga deltagaren i farmens historia, hon har inte vunnit en enda tävling, hon har rent av blivit utklassad i varenda en, och hon har fått i princip alla förmåner och dessutom åkt ut en gång och fått komma tillbaka.. Hon borde inte fått komma tillbaka efter att hon åkte ut..

Hon är ju körd denna vecka, given vinst såatte
2025-03-17, 20:49
Medlem
farlings avatar
Varför är man inte förvånad?

Samma jävla pack som blev superkränkta och fruktansvärt arga på Marica för hennes lilla spratt, trotsar storbonden Jesper och förser sig själva med öl bakom ryggen på honom.

Har dessa människor INGEN självinsikt överhuvudtaget?
2025-03-17, 20:51
Avslutad
Fan vad produktionen säger till dom vilka dom ska välja eller inte.... Varför blir inte den blonda tatuerade tönten vald till första kämpe? Han förtjänar det mest av alla....
2025-03-17, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Varför är man inte förvånad?

Samma jävla pack som blev superkränkta och fruktansvärt arga på Marica för hennes lilla spratt, trotsar storbonden Jesper och förser sig själva med öl bakom ryggen på honom.

Har dessa människor INGEN självinsikt överhuvudtaget?

Exakt min tanke! Höll på att spy över hela situationen
2025-03-17, 21:08
Avslutad
Bänghuvudet Adam sitter och gapar om att Marica ska ut pga. fulspel men jag vettefan om han och Andreas var så snygg mot Niklas?

Och varför måste den inre cp-kretsen alltid semimobba någon?

Peter, Nathalie, Jesper (var på gång precis innan Robert åkte hem), Niklas, Marica och nu Jesper. I den ordningen. Varför?
2025-03-17, 21:14
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pineappledude123
Bänghuvudet Adam sitter och gapar om att Marica ska ut pga. fulspel men jag vettefan om han och Andreas var så snygg mot Niklas?

Och varför måste den inre cp-kretsen alltid semimobba någon?

Peter, Nathalie, Jesper (var på gång precis innan Robert åkte hem), Niklas, Marica och nu Jesper. I den ordningen. Varför?

För att de är ett pack med pissluffare.
Lågbegåvade ursäkter till människor som bara ser till sitt eget bästa och skiter totalt i alla andra.

Citerar Andreas: "Vi ville skoja till det lite, och det är ju bara ett par dl öl det handlar om, så det är ju ingen stor sak i det hela".

Jag hoppas verkligen att deras anhöriga som ser detta (och förmodligen läser här) skäms ordentligt över dem, då de ju inte verkar inse sitt egna kassa beteende.
Senast redigerad av farling 2025-03-17 kl. 21:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in