2025-03-18, 11:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Citerar tomt för att få din uppmärksamhet.

Motvikt påstår att Linnea var på häktesförhandlingen vilket jag tycker är märkligt.

Visst var det väl du som skrev att hon inte var där?

Jag såg slutet av hennes stream efter tips här - och det var ju samtidigt som förhandlingen - hon var bevisligen hemma.

Någon kommentar under Motvikts video att Linnea inte var där och Motvikt går till attack med att man tror på Linneas ord - och att han har hört från 4 personer att hon var där.

Märkligt och barnsligt av honom.

Visst kan du också styrka att Linnea inte var närvarande?

Hon var inte på häktesförhandlingen ja.

Jag kan inte ansvara för Motvikt.
Citera
2025-03-18, 11:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon var inte på häktesförhandlingen ja.

Jag kan inte ansvara för Motvikt.

Tack för svar.
Funderade på om jag hade drömt.

Nej du har inget ansvar för någon annan än dig själv.
Citera
2025-03-18, 11:12
Medlem
Citat:
Målsnummer kommer vid åtal innan det råder FHU-sekretess.

Nej, det gör det inte. Anjo skriver klart och tydligt att han kan skicka alla dessa målnummer till Axel Öhman om han vill kolla upp dessa genom att bara ringa till tingsrätten.

_
Citera
2025-03-18, 11:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, det gör det inte. Anjo skriver klart och tydligt att han kan skicka alla dessa målnummer till Axel Öhman om han vill kolla upp dessa genom att bara ringa till tingsrätten.

_

Då har Anjo fel!

Inget har gått till åtal. Vid åtal kommer målsnummer. Innan det råder FHU-sekretess där ett Dire nummer eller vad det heter finns. Det är inget offentligt utan nåt mellan polisen och de inblandade. Slutdiskuterat.
Citera
2025-03-18, 11:21
Medlem
Citat:

_

Men vänta nu, det tar väl ett par år och en dokumentär minst innan Anjo förstått något överhuvudtaget.
Citera
2025-03-18, 11:27
Medlem
Citat:
Då har Anjo fel!

Inget har gått till åtal. Vid åtal kommer målsnummer. Innan det råder FHU-sekretess där ett Dire nummer eller vad det heter finns. Det är inget offentligt utan nåt mellan polisen och de inblandade. Slutdiskuterat.

Stämmer fortfarande inte. Har Chrippas andra brottslighet gått till åtal? har stämplingen gått till åtal?
varför skulle Anjo ljuga om att det finns massa målnummer som han kan ge till Axel Öhman om det inte finns det?

_
Senast redigerad av shackihorsie 2025-03-18 kl. 11:30.
Citera
2025-03-18, 11:28
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Jag tänker:
Adhd medecin
Dopamin i tablettform
Terapi mot narcesism och psykopatiska drag
Terapi för att förstå sin del och ansvar

Säkert med mera.
Har han Adhd som diagnos eller ska han göra en utredning bruka den tar 12 månader. Sen dom andra tramsiga programen är inget att ha, Dopamin i tablettform kommer han inte få, vad är det du ens syftar på?
Citera
2025-03-18, 11:29
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Jag tänker:
Adhd medecin
Dopamin i tablettform
Terapi mot narcesism och psykopatiska drag
Terapi för att förstå sin del och ansvar

Säkert med mera.
Håller med dig om behovet, men min poäng är att det är inte mycket till vård som Kriminalvården erbjuder.....
Citera
2025-03-18, 11:29
Medlem
Citat:
Folk här verkar tro jag skyddar Anjo in i döden och har mitt huvud i hans röv. Så är det inte. Jag kan inte försvara Anjo och Motvikt i detta. Tvärtom tycker jag båda gått för långt och speciellt mot Linnea. Därav förstår jag inte varför man alltid ska ta upp Anjo när man diskuterar med mig. Christopher och Linnea är sämst, att Anjo är strax bakom stört mig inte ett skit.

Var står Julia i den listan? Ni är många som har och haft en väldigt hård ton emot Linnea och jag undrar vad det är som hon gjort som är så klandervärt att det är värre än det som Julia gjort?

_
Citera
2025-03-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Vad är det för typ av vård du tänker att han kommer att få? Kriminalvård.....? Visst, det finns olika typer av program, men då måste man få lite längre straff.....Annars är det nog bara att hoppas på lite "självreflektion"......och egenförmåga till förändring.

Det kanske är som du säger och då hoppas jag att han tar tillfället i akt och börjar fundera på när det spårade.
Citera
2025-03-18, 11:36
Medlem
https://publish.obsidian.md/skilleras/Sammanfattningar/3.+Klara/Sk%C3%A4rmdumpar+p%C3%A5+min+konversation+med+Anjo

För dom det intresserar, här kan man se hur Anjo påstår att det finns ett dussintal utredningar med målnummer som ska gälla hot mot hans barn och andra familjer samt att det finns 50-100 videos där han grovt hotar och kränker Julia.
Citera
2025-03-18, 11:36
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Var står Julia i den listan? Ni är många som har och haft en väldigt hård ton emot Linnea och jag undrar vad det är som hon gjort som är så klandervärt att det är värre än det som Julia gjort?

_
Grövsta är väl att anklaga Chrippa för att ha misshandlat henne grovt...(Vilket vi fortfarande inte vet om det var sanning eller lögn)
Julia påstod "bara" att Chrippa varit aggressiv och stampat henne på foten. ...🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in