Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Jadå, vill du att vi läser tillsammans så kan vi göra det:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Detta är oräknat alla inlägg som du reviderat 25 gånger för att dölja vad du håller på med - vilket är hundratals. Inte ens Goldentie har ljugit mer, och det säger en hel del.
Patetiska pajas.
Vad är en trådsanning?
- Jag har inte hittat på att Chrippa var inblandad i ett mordförsök i Linköping, det får du ta fram underlag för
- Chrippa har fått löneutbetalningar eller arvode av Jocke och Jonna AB, skattemässigt är det samma sak och kom fram för er efter att Jocke höll inne Chrippas lön. I videon ”JOCKES LÖGNER OM MIN LÖN ÄR VÄRRE ÄN DEN HÄR VIDEON *RINGER ETT SAMTAL*” finns det du söker. För avslöjar Ninetone att utbetalningar gått in i Jocke och Jonna AB. Av det följer att Jockiboi betalar ut oskattade pengar, Jocke har varit tydlig med att Chrippa inte har skattat en krona på flera år. Det tror jag att det talas om det i Anjos video JOAKIM LUNDELL SVARAR CHRIPPA MED BEVIS, alla har hur som helst hört Jocke skriva eller säga fet det någon gång.
- Jocke och Jonna har likviditetsproblem, och ett typiskt sätt att lösa det är genom försäljning av lösöre, 100k i kassan brorsan
Ihttps://krafman.se/jocke-jonna-ab/5590701545/sammanfattning
- Jag har gissat att Jocke och Jonna säkert flyttar till Dubai. Inte skrivit att det är säkert att Jocke och Jonna flyttar till Dubai, det är något som kommer från honom och han varit öppen med i många videos med Dubai i titeln.
- Jag skrev ”han samlar på sig brottsrubriceringar”, vilket han gör. Jag har
aldrig sagt att han utreds för alla brott han har gjort sig skyldig till.
- Du ljuger om att jag sagt att jag har tillgång till alla polisförhör med jockiboi, det är omöjligt eftersom det inte finns någon FUP för det och jag tenderar inte att spela mr insider.
- mitt begrepp indirekt vräkning är vad som skedde där. Jocke fick ordern att flytta, ifall han inte skulle göra det skulle hans familj vräkas.
Det kan du höra dig för med 400Ben om.
- kräver du mig på detaljer om vad Chrippa och Linnea har blivit utsatta för? Det har du ingen rätt till.
- Jockiboi har skrivit oanständigheter till Linnea och är manisk i henne och Linnea vill inte veta av Jockiboi, men Jockiboi måste hanskades med silkesvantar ifall man vill slippa bli jagad. Vad får ni veta ifall det går så långt att det tas rättsligt
- hemska tanke, att den sista staden Chrippa enligt egen utsaga ville resa till var Paris, men att kvinnan i relationen fick välja och att han efteråt ändrade sig och tyckte om staden
- Det där sista är inte ens en 360-vinkling av vad jag har skrivit, det är lögn.
Börjar halmstråna bli få?
Min trovärdighet är hundra.
Hundra.
Din livliga fantasi är också hundra av hundra.