Citat:
Ursprungligen postat av
Himmelellerhelvete
Njaee inte riktigt samma sak tycker jag Marica sa ju själv att hon skulle lura dom att sticka 3m b.l.a och lära sig dikten utantill ( sen pudlade hon om att hon inte sagt det ) så att dom inte hade tid att plugga Bondepraktikan. Dubbelt svinigt alltså. Wincent kommenterade ju också att hon själv hade inte stickat några 3 m ( hon pluggade väl i stället )
Nu drack dom ju inte så mkt öl visade det sig 🤔🤫
Nu kanske jag har missat något, men jag kan inte minnas att Marica någongång nämnt i sina synkar att sprattets syfte var att de inte skulle kunna läsa BP?
Det var väl de andra, (som känner andra som de känner sig själva) som drog den slutsatsen?
Marica sa ju efteråt att hon varit jättetydlig med att det räckte med att alla gjorde sitt bästa, och att de inte skulle sticka ihjäl sig.
Dessutom, de har haft hela jävla sommaren på sig att läsa det där tunna häftet. Så svårt är det inte att lära sig utantill, och OM de nu är så värdelösa på studieteknik att de inte ens kan plugga in typ 40 halvsidor text på 50 dagar - så kanske de inte har där att göra från första början.