2025-03-17, 21:48
Medlem
Fy fan för Micke ....sån vidrig falsk människa .
Hoppas fan han inte vinner- riktigt ovärdig vinnare . Blääää. Fjant.

Citat:
Ursprungligen postat av farling
Varför är man inte förvånad?

Samma jävla pack som blev superkränkta och fruktansvärt arga på Marica för hennes lilla spratt, trotsar storbonden Jesper och förser sig själva med öl bakom ryggen på honom.

Har dessa människor INGEN självinsikt överhuvudtaget?
2025-03-17, 21:58
Avslutad
Citat:
För att de är ett pack med pissluffare.
Lågbegåvade ursäkter till människor som bara ser till sitt eget bästa och skiter totalt i alla andra.

Citerar Andreas: "Vi ville skoja till det lite, och det är ju bara ett par dl öl det handlar om, så det är ju ingen stor sak i det hela".

Jag hoppas verkligen att deras anhöriga som ser detta (och förmodligen läser här) skäms ordentligt över dem, då de ju inte verkar inse sitt egna kassa beteende.

Precis så. Andreas hoppades jag på i början men han kan vara den största horungen av dem alla.

Hans ögon lyste verkligen av lycka när han han skrattade åt hur de pissade på hans vän Niklas. Absolut avskyvärd.

Och om allting bara är ett spel så kan de ju sluta bli så kränkta, hämndlystna och hatiska så fort någon annan spelar, eller bara väljer en kämpe. Nej, de är helt slut i huvudet och hyckleriet från dem har inga gränser.

Missade vem Andreas breväxlade med, vilken stolt anhörig var det?
2025-03-17, 22:35
Medlem
Citat:
Varför är man inte förvånad?

Samma jävla pack som blev superkränkta och fruktansvärt arga på Marica för hennes lilla spratt, trotsar storbonden Jesper och förser sig själva med öl bakom ryggen på honom.

Har dessa människor INGEN självinsikt överhuvudtaget?

Njaee inte riktigt samma sak tycker jag Marica sa ju själv att hon skulle lura dom att sticka 3m b.l.a och lära sig dikten utantill ( sen pudlade hon om att hon inte sagt det ) så att dom inte hade tid att plugga Bondepraktikan. Dubbelt svinigt alltså. Wincent kommenterade ju också att hon själv hade inte stickat några 3 m ( hon pluggade väl i stället )

Nu drack dom ju inte så mkt öl visade det sig 🤔🤫
2025-03-17, 22:47
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Njaee inte riktigt samma sak tycker jag Marica sa ju själv att hon skulle lura dom att sticka 3m b.l.a och lära sig dikten utantill ( sen pudlade hon om att hon inte sagt det ) så att dom inte hade tid att plugga Bondepraktikan. Dubbelt svinigt alltså. Wincent kommenterade ju också att hon själv hade inte stickat några 3 m ( hon pluggade väl i stället )

Nu drack dom ju inte så mkt öl visade det sig 🤔🤫

Nu kanske jag har missat något, men jag kan inte minnas att Marica någongång nämnt i sina synkar att sprattets syfte var att de inte skulle kunna läsa BP?
Det var väl de andra, (som känner andra som de känner sig själva) som drog den slutsatsen?
Marica sa ju efteråt att hon varit jättetydlig med att det räckte med att alla gjorde sitt bästa, och att de inte skulle sticka ihjäl sig.

Dessutom, de har haft hela jävla sommaren på sig att läsa det där tunna häftet. Så svårt är det inte att lära sig utantill, och OM de nu är så värdelösa på studieteknik att de inte ens kan plugga in typ 40 halvsidor text på 50 dagar - så kanske de inte har där att göra från första början.
2025-03-17, 23:00
Medlem
Citat:
Nu kanske jag har missat något, men jag kan inte minnas att Marica någongång nämnt i sina synkar att sprattets syfte var att de inte skulle kunna läsa BP?
Det var väl de andra, (som känner andra som de känner sig själva) som drog den slutsatsen?
Marica sa ju efteråt att hon varit jättetydlig med att det räckte med att alla gjorde sitt bästa, och att de inte skulle sticka ihjäl sig.

Dessutom, de har haft hela jävla sommaren på sig att läsa det där tunna häftet. Så svårt är det inte att lära sig utantill, och OM de nu är så värdelösa på studieteknik att de inte ens kan plugga in typ 40 halvsidor text på 50 dagar - så kanske de inte har där att göra från första början.

Då får du nog se om en del.
2025-03-17, 23:08
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Och då väljer Jesper kunskap, varför tror du micke är så vass i kunskap? är det bara för han är bra på det praktiska? Jag tror inte han är så vass i kunskap faktiskt.

Jag tror inte Micke är särskilt vass på något annat än eventuellt praktiska bestyr.. tror helt ärligt att han är totalt värdelös i de andra kunskaps-grenarna. Känns som att han skrämmer de andra med sin verklighetsfrånvända självbild.

Har lagt märke till att han har en sjukt obehaglig förmåga att övertyga hela gruppen om precis vad som helst, både som grupp och individuellt. Personer som egentligen verkar vara vettiga annars, tar han över på något creepy sätt.
2025-03-18, 00:04
Medlem
Hoppas tammefan att Alessandro (mannen inte geten) kommer att köra upp på gårdsplanen på motorcykel och iklädd vit amerikansk flygvapenuniforn stega in i huset och lyfta upp Sofia i sin famn för att sedan, ackompanjerad av de andra damernas applåder och tjoanden, bära iväg med henne ut till hojen, placera henne varligt på bönpallen och dra iväg med henne därifrån, långt bort från den där toxiska jävla Farmen. Och att de lever lyckliga i alla sina da'r...(snyft)
Senast redigerad av GregersWerle 2025-03-18 kl. 00:06.
2025-03-18, 00:06
Medlem
Carro463s avatar
Jag stör mig på Maricas sjukt bonniga dialekt och ”vill vara hip böna och tjenis med alla ” mentalitet. Dessutom sjönk hon rejält efter sitt så kallade prank som inte var det minsta roligt utan endast taskigt.
2025-03-18, 01:02
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Hoppas tammefan att Alessandro (mannen inte geten) kommer att köra upp på gårdsplanen på motorcykel och iklädd vit amerikansk flygvapenuniforn stega in i huset och lyfta upp Sofia i sin famn för att sedan, ackompanjerad av de andra damernas applåder och tjoanden, bära iväg med henne ut till hojen, placera henne varligt på bönpallen och dra iväg med henne därifrån, långt bort från den där toxiska jävla Farmen. Och att de lever lyckliga i alla sina da'r...(snyft)
Visst. Det blir säkert jättemysigt. Problemet är bara att Sofia är ett av dom största rövhålen i Farmen. Tycker synd om Alessandro (mannen inte geten)
2025-03-18, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pineappledude123
Precis så. Andreas hoppades jag på i början men han kan vara den största horungen av dem alla.

Hans ögon lyste verkligen av lycka när han han skrattade åt hur de pissade på hans vän Niklas. Absolut avskyvärd.

Och om allting bara är ett spel så kan de ju sluta bli så kränkta, hämndlystna och hatiska så fort någon annan spelar, eller bara väljer en kämpe. Nej, de är helt slut i huvudet och hyckleriet från dem har inga gränser.

Hans tvillingbror
2025-03-18, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pineappledude123

Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hans tvillingbror

Nä, Andreas brevväxlade med sin familj, mamma/pappa och en bror. Inte tvillingbror.
Det är Jesper som brevväxlade med sin tvillingbror.
2025-03-18, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Visst. Det blir säkert jättemysigt. Problemet är bara att Sofia är ett av dom största rövhålen i Farmen. Tycker synd om Alessandro (mannen inte geten)
Nu tog du väl i.
Blivit brädad av Alessandro (mannen inte geten)?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in