2025-03-17, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Där ser man, så svullhögen har fått Lisen att avbryta en skilsmässoansökan. Undrar hur det går med parterapin.
Lite storskratt också åt begäran om sekretess på uppgifterna, så jävligt som de har hängt ut Chrippa och Linnea så undrar man ju hur de tänkte där.

Rask och Therese har ju också varit på g att skilja sig några gånger för övrigt -- så det kanske är en effekt som blir när man fläker ut sig offentligt och beter sig som ett svin både mot sin partner och mot andra.

Ja när det gäller Anjo är det helt andra regler. Chrippa och Linnea kan man göra vad man vill med, man behöver inte ens hålla sig till sanningen för hans fanclub går ju på allt oavsett
Citera
2025-03-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bilderna är från när de hade bott där och det var nog 3 månader.

Pallal påstår Jocke givit Christopher 49 miljoner under bordet.

1. Varför bor de då så?
2. Har Jocke så mkt? Trodde han var fattig.

Det slår hål på Pallals lögner.
Nej, jag påstår inte att Jocke gett Chrippa 49 miljoner under bordet.

Jag berättade att vi tagit reda på att 49 miljoner förskingrats av Chrippas innersta krets.

Jocke är fattig eller en bedragare. Välj själv.
Citera
2025-03-17, 21:10
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Jag berättade att vi tagit reda på att 49 miljoner förskingrats av Chrippas innersta krets.

Så du tror alltså att när köpet av Influencer Panel skulle genomföras så fanns 49m på ett konto någonstans som kunde förskingras? Eller det kanske var kontanter? 😂
Citera
2025-03-17, 21:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Så du tror alltså att när köpet av Influencer Panel skulle genomföras så fanns 49m på ett konto någonstans som kunde förskingras? Eller det kanske var kontanter? 😂
Jag hörde att det var 50% kontanter och 50% guldtackor.
Citera
2025-03-17, 21:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jag tror både jag och andra skulle behöva en mer utförlig förklaring för att förstå vad du menar.
Jag har hört om förskingrade pengar men vet inte om det du pratar om handlar om samma sak - jag är inte heller så insatt så jag kan förklara vad det jag hört tidigare egentligen handlar om - och jag har inte en aning om det är sant eller inte.
Citera
2025-03-17, 22:00
Medlem
Citat:
Där ser man, så svullhögen har fått Lisen att avbryta en skilsmässoansökan. Undrar hur det går med parterapin.
Lite storskratt också åt begäran om sekretess på uppgifterna, så jävligt som de har hängt ut Chrippa och Linnea så undrar man ju hur de tänkte där.

Rask och Therese har ju också varit på g att skilja sig några gånger för övrigt -- så det kanske är en effekt som blir när man fläker ut sig offentligt och beter sig som ett svin både mot sin partner och mot andra.
Så länge man inte pucklar på varandra och vrålar "misshandel", polisanmäler osv osv, så är det väl så här civiliserade människor försöker lösa/löser sina äktenskapsproblem på? Lyckas man komma över detta och ens pallar one more round så: all jävla heder och respekt för par som ens orkar sig på att försöka🙌
Citera
2025-03-17, 22:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Så länge man inte pucklar på varandra och vrålar "misshandel", polisanmäler osv osv, så är det väl så här civiliserade människor försöker lösa/löser sina äktenskapsproblem på? Lyckas man komma över detta och ens pallar one more round så: all jävla heder och respekt för par som ens orkar sig på att försöka🙌

För Anjo finns ingen respekt att hämta.

Hoppas Lisen kastar ut kvinnohataren.

Skäms över att vara man när jag ser dessa mobbare på sociala medier.
Citera
2025-03-17, 22:10
Medlem
Citat:

Men Pallal snälla ingen förstår direkt vad du menar, vilka är vi? vilka är dom inresta kretsarna?
Det blir bara jättekonstigt när du skriver såhär, du liknar mer ett psykfall.
Citera
2025-03-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippas kärleksliv verkar mer stabilt än Anjos i alla fall

https://gofile.io/d/HZU24b

Men så härligt att dom har hittat tillbaka till varandra 😍
Citera
2025-03-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag frågar väl vad jag vill, jag och Pallal har redan diskuterat saker i pm så det är inte så konstigt att jag frågar.

Jag behöver inte fantisera för jag har fakta jämfört med dig din lilla stalker som inte kan svara på en enkel fråga.

Det är detta jag menar med att vissa tror att de vet allt men gör inte det.

Sen har vi de som tror att de vet så mycket men inte gör det utan hittar på. Lite som Pallal gör nu. Tänk att sjunka så lågt och kontakta personer som människan har varit så elak mot. Det finns inga gränser.

Jag tror att allt bara är bluff och båg i den kontexten Pallal tjatar om och något Chrippa kom på och nu ska det slutföras utan honom. Bara för några dagar sedan skulle det komma fram något mycket spännande som skulle välta internet (inte ordagrant men andemeningen) skrev han. Då var det detta så klart.

Det ska bli spännande att följa spektaklet och se vad det leder till och ffa hur det ska hjälpa Chrippa eftersom det skrivs i Chrippas tråd.
Senast redigerad av 111-111 2025-03-18 kl. 00:40.
Citera
2025-03-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ja, eller också kan han säga det själv. Såvitt jag såg hade han begränsade restriktioner och telefonsamtal omfattades inte av dem.

Faller inte telefoni under elektronisk kommunikation?
Citera
2025-03-18, 00:49
Medlem
Citat:
Jag tror både jag och andra skulle behöva en mer utförlig förklaring för att förstå vad du menar.
Jag har hört om förskingrade pengar men vet inte om det du pratar om handlar om samma sak - jag är inte heller så insatt så jag kan förklara vad det jag hört tidigare egentligen handlar om - och jag har inte en aning om det är sant eller inte.

Om man uppdagat att 49 mkr kr förskingrats är förstås det första man gör att basunera ut det på FB... I fredags saknades misstankar om nåt slikt efter att EKO-utredningen pågått i elva månader.

Pallal är ju trådsanningarnas okrönta drottning. Trådsanningar är faktiskt det enda hon bidragit med till de här trådarna.

Kan vi inte ha en kröningscermoni snart...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in