2025-03-17, 23:21
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vi tycker olika.
Härligt va!?
Ja, det är ju det jag säger. Det kan man göra utan att göra 50 förlöjligande videos.
Citera
2025-03-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Det har väl för fan ingenting att göra med hur de pratar om henne i andra sammanhang?

Håller med dig här. Att klanka ner på hennes sexualitet är helt onödigt. Att Daniel Karlsson ger sig i kast med att definiera ordet knulldocka kontra slampa när någon kallar Linnea för knulldocka och inte slampa visar att han är ett as. Helt och klart, bara ett jävla as.

Sen hans flamsande om att hon kanske vill ligga med honom visar också på verbalt sexuellt våld mot Linnea.

Kritisera henne för något negativt hon har för sig. Daniel pratar mycket om att hon sminkar sig, och att hon har en diadem på huvudet. Han kan inte annat än spy sexuellt hat mot henne. Det vänder jag mig emot.

Att Anjo kallar henne knulldocka är inget Daniel har något problem med. Har de på skoaffären där han jobbar problem med den synen på kvinnor?
Citera
2025-03-17, 23:24
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=EWLI8qRXCBQ&ab_channel=MotVikt 26:25 (ja jag hittade denna i flashbacktråden)
Citera
2025-03-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Ser denna mans video nu, fy fan vilken kvinnohatare han är, det är chockerande.

Han hatar av någon sexuell anledning Linnea. Hans sexuella nedvärderingar av henne är så intensiva att man undrar om han är riktigt frisk psykologiskt. Vet någon på vilken skobutik han jobbar? Vad tycker de att han sitter och analyserar orden knulldocka och slampa om en namngiven kvinna?
Citera
2025-03-17, 23:32
Medlem
Det är väl inte jättemycket detektivarbete som krävs, men innan man gör det så kan man iaf fråga för att slippa göra det själv: har någon killens fulla namn, arbetsgivare och personnummer? Om någon i teorin börjat bygga pärm på honom. Nu har han ju själv VALT att bjuda upp till dans
Senast redigerad av Conny.Rundqvist 2025-03-17 kl. 23:38.
Citera
2025-03-17, 23:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han hatar av någon sexuell anledning Linnea. Hans sexuella nedvärderingar av henne är så intensiva att man undrar om han är riktigt frisk psykologiskt. Vet någon på vilken skobutik han jobbar? Vad tycker de att han sitter och analyserar orden knulldocka och slampa om en namngiven kvinna?
Vi borde ta ledigt från jobbet och ställa oss därute och demonstrera med stora plakat. VÄRDEGRUND? HINKEN VEM?
Citera
2025-03-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vi borde ta ledigt från jobbet och ställa oss därute och demonstrera med stora plakat. VÄRDEGRUND? HINKEN VEM?

Det är ju det minsta.
Citera
2025-03-17, 23:43
Medlem
Citat:
Lätt-vikt har fegat ur precis som alla som snackar mycket men inte kan backa upp det för att de är inkompetenta. Tänka sig, trots hans ständiga översittarskratt och påhittade missförstånd av alla situationer så fegar kycklingvingen ur.
Vem är Lättvikt? Nån ny "kreatör"?
Citera
2025-03-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Vem är Lättvikt? Nån ny "kreatör"?

Nej jag menar motvikt. Mannen som låtsas missförstå medvikts skämt om ”nästa offer” som om han var förståndshandikappad. Killen har verkligen sektaura runt sig. Jag hoppas bögvikt kommer känna att denna video varit värt det om ett par dagar, han hade chansen att gå ut bakdörren istället för att spy ut kvinnohat och baktala medvikt, men nej, han vill ha det. Nu blir det detta. Hans val
Jag hatar kvinnohatare som denna man och nu har han bjudit upp
Senast redigerad av Conny.Rundqvist 2025-03-18 kl. 00:08.
Citera
2025-03-18, 00:08
Medlem
Citat:
Nej jag menar motvikt. Mannen som låtsas missförstå medvikts skämt om ”nästa offer” som om han var förståndshandikappad. Killen har verkligen sektaura runt sig. Jag hoppas bögvikt kommer känna att denna video varit värt det om ett par dagar, han hade chansen att gå ut bakdörren istället för att spy ut kvinnohat och baktala medvikt, men nej, han vill ha det. Nu blir det detta. Hans val
Ok. Vem är "bögvikt"? En annan kreatör?
Jag har svårt att hänga med alla "vikter" nu känner jag.
Citera
2025-03-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Ok. Vem är "bögvikt"? En annan kreatör?
Jag har svårt att hänga med alla "vikter" nu känner jag.

Aha, du har blivit viktlös. Det kommer med tiden. Övervikt Anjosefsson glömde stoppa in öronen i kepsen när han var upprörd kring sin dokumentär. Kanske kreatören Viktlukt kan assistera. Linnea kan vara hur usel som helst, men varför använda sexuellt nedvärderande uttryck för det tycker jag skoförsäljaren ska passa sig för. Antar att butiken har kvinnliga kunder också, som köper skor.
Citera
2025-03-18, 00:25
Medlem
Citat:
Jag hatar kvinnohatare som denna man och nu har han bjudit upp

Vars fan jobbar fanskapet? Nu är ju nästa offer Adolf Hitler så får vi se hur kritiken kommer. General Övervikt, påminner inte han lite grann om en överviktig Garfield? Hans äktenskap kommer väl att diskuteras nu, kanske inte av Motvikt men vilken butik jobbar han på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in