2025-03-17, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Jag hoppas med Lisen drar från Chipstutten!
Kan vara så att Lisen har skuldsanering och Pontus vägra ta sina pengar till att betala av den

Absolut så handlar det en hel del om pengar. Och han är som Rask, skiter i fruns skulder. Han vill inte att hon ska ha skuldsanering kanske? För då räknas ju deras ekonomi som äkta makar ihop, att deras gemensamma ekonomi bestämmer vad hon får betala? Särskilt om skulderna är komna under äktenskapet, eller jag vet inte.
Citera
2025-03-17, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Absolut så handlar det en hel del om pengar. Och han är som Rask, skiter i fruns skulder. Han vill inte att hon ska ha skuldsanering kanske? För då räknas ju deras ekonomi som äkta makar ihop, att deras gemensamma ekonomi bestämmer vad hon får betala? Särskilt om skulderna är komna under äktenskapet, eller jag vet inte.

Blev inte hennes skulder avskrivna, helt magiskt, ett år efter Skuldfällan?
Citera
2025-03-17, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Varför betala för att se skiten när du kan se den gratis.
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY

Är det bara jag som tänker på Kurt Olsson när Anjo fjantar runt på berget och "rekonstruerar"?
Citera
2025-03-17, 21:28
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad tror du om Anjo på parterapi
Tror det kommer en ny dokumentär:
”NÄR BRIST PÅ SAMLAG BLIR UNDERLAG”
Citera
2025-03-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Är det bara jag som tänker på Kurt Olsson när Anjo fjantar runt på berget och "rekonstruerar"?

Ja, hahaha.

Undrar hur mycket det krävs för att Anjo ska kunna se sig själv utifrån och komma till insikt?

Fattas bara att han plockar fram en triangel.
Citera
2025-03-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Blev inte hennes skulder avskrivna, helt magiskt, ett år efter Skuldfällan?

Blev de? Jag vet inte, skatteskulder avskrivs eller hur är det med det? Men pengar kan vara en del i det. Anjo tar nog för sig av allt han bara kan, äter på Donken och köper nya huvtröjor hela tiden och hon med, hon hade parfymer för cirka 20 000 på någon bild. Ganska nya sorter, så inga som har stått där sen hon var tonåring eller så.
Citera
2025-03-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman

Ha ha ha ja, tänker också när han gjorde en redovisning på Chrippas pengar som flyttades runt på lappar och visades på vems konton de suttit på innan de kom hem igen. Jag vill se Anjo sitta i en jättestor soffa på ett möbelvaruhus och fråga Patrik hur brett han har hoppat.
Citera
2025-03-17, 21:35
Medlem
Vilka kreatörer kommer att ta upp Anjos och Lisens försök med familjeterapi?
Citera
2025-03-17, 21:42
Medlem
Är väl ingen slump att detta skedde i närtid till att Anjo skulle sluta med drama och satsa på mer seriösa grejer? Tänk att man tänkte redan då kände att det inte kunde vara ett beslut han tagit själv med tanke på att han andas och lever för drama och nu får man veta detta. Frugan har tröttnat på att han spenderar tiden på att läsa igenom Chrippa och Linneas 1 år gamla konversationer och står och trycker nyllet mot deras fönster. Det kan man förstå, vem sysslar med sånt dagarna långa när man har fru och barn? Något säger mig att precis samma visa har utspelat sig hemma hos Jocke och Jonna. Hoppas det är värt det att sabba sina egna relationer genom att maniskt fokusera på andras.

_
Citera
2025-03-17, 21:48
Medlem
Wooqiprwos avatar
Tror Anjo fått totalt storhetsvansinne efter Chrippa-dramat, han beter sig bara buffligare och buffligare. Han kan inte ens pudla, är pinsamt att se.
Citera
2025-03-17, 21:50
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
”FRÅN CLOWNERI TILL PARTERAPI”
Senast redigerad av GreenBattery 2025-03-17 kl. 21:52.
Citera
2025-03-17, 21:52
Medlem
Citat:

Jag lägger mina pengar på Lokal!

_
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in