2025-03-17, 20:54
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lite grus i kärleksmaskineriet?
Oj då Anjo, ingen sekretess där inte
https://gofile.io/d/HZU24b

Finns det någon som fortfarande använder en hotmail-adress?
Citera
2025-03-17, 20:55
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Lite grus i kärleksmaskineriet?
Oj då Anjo, ingen sekretess där inte
https://gofile.io/d/HZU24b
Nice fynd!!

Bra att Lisen åtminstone ser problemen med sin man vilket inte Rasks fru verkar göra..

Har ingen aning om hur Anjo är mot sina barn, men jag skulle gissa att han inte bryr sig nämnvärt om dom. Rätt tydligt att han hatar kvinnor dock. Sen så är det nog Lisen som gör 99 % av allt jobb i hemmet, inklusive barnuppfostran.
Citera
2025-03-17, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Nice fynd!!

Bra att Lisen åtminstone ser problemen med sin man vilket inte Rasks fru verkar göra..

Har ingen aning om hur Anjo är mot sina barn, men jag skulle gissa att han inte bryr sig nämnvärt om dom. Rätt tydligt att han hatar kvinnor dock. Sen så är det nog Lisen som gör 99 % av allt jobb i hemmet, inklusive barnuppfostran.

Vad tror du om Anjo på parterapi
Citera
2025-03-17, 21:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Hoppla, är den äkta tro? Hur har den hamnat på villovägar?

Det är allmän handling. Gissningsvis så har väl hon eller Anjo berättat om att de nästan begärde skilsmässa i januari, men ångrade sig och någon luskade fram det den vägen.
Citera
2025-03-17, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Nice fynd!!

Starkt av Lisen om hon klarar av att lämna honom!

Med tanke på hur mycket Pontus har gottat sig i Chrippa och Linneas misär så tycker jag nog ändå att det är okej för oss på Flashback att dra lite i smilbanden. Snart kommer motvikt och rask ut och ska förklara att deras förhållande faktiskt är privat, medans Chrippa och Linnea inte har rätt till något privatliv..

Det pågår uppenbarligen mycket bakom kulisserna för dessa föräldrafäder.
Citera
2025-03-17, 21:09
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Förmodligen på samma sätt som Chrippas alla dokument, offentliga handlingar
Fan jag fick akut för mig att man behövde ett ärendenummer. Bra, tack
Citera
2025-03-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tycker fler borde göra som jag, har slutat helt med att se skiten på Anjo och Rasks egna kanaler, finns andra källor. Motvikt kan jag glo på ibland, tror inte han tjänar några större summor.

Det finns inte mycket mer att hämta där kan jag tycka. När de hade drivet att jaga Chrippa så var ju det som en veckotidningsföljetång men det är ju över. Anjosefsson har väl gjort sitt och den gulliga pappan och maken är inte intressant då det inte finns något genuint i det. Anjo saknar ju totalt analysförmåga så det klivet han tog här med nazzarna och den tredje våldtäkten av Anjosefsson Björlund gav honom inget, snarare tvärtom. Han har visat att han totalt saknar förmåga att göra något seriöst. Och Chrippa är utsugen nu. Finns inget mer där för hans del. För att Anjosefsson ska granska Chrippa rättsligt funkar ju inte heller eftersom han inte hinner sätta sig in i minsta lilla innan det åtalet kommer 2029 eller så.
Citera
2025-03-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Fan jag fick akut för mig att man behövde ett ärendenummer. Bra, tack

Det var väl kanske vad som behövdes för sexualbrottsmål eller brott mot unga eller av unga?
Citera
2025-03-17, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det finns inte mycket mer att hämta där kan jag tycka. När de hade drivet att jaga Chrippa så var ju det som en veckotidningsföljetång men det är ju över. Anjosefsson har väl gjort sitt och den gulliga pappan och maken är inte intressant då det inte finns något genuint i det. Anjo saknar ju totalt analysförmåga så det klivet han tog här med nazzarna och den tredje våldtäkten av Anjosefsson Björlund gav honom inget, snarare tvärtom. Han har visat att han totalt saknar förmåga att göra något seriöst. Och Chrippa är utsugen nu. Finns inget mer där för hans del. För att Anjosefsson ska granska Chrippa rättsligt funkar ju inte heller eftersom han inte hinner sätta sig in i minsta lilla innan det åtalet kommer 2029 eller så.

Sas det inte någonstans att Anjo och Jocke tänker göra något mot Jacke?
OT Är Jocke lika elak mot syskonen på pappans sida?
Citera
2025-03-17, 21:18
Medlem
Citat:
Sas det inte någonstans att Anjo och Jocke tänker göra något mot Jacke?
OT Är Jocke lika elak mot syskonen på pappans sida?

Ja vem vet vad de där två twittsen ska hitta på. Jacke ska man låta vara i fred. Han känns inte stark nog för att hålla på med sånt där, eller bli utsatt. Eller vad det är frågan om.

Skrattar lite åt att Lisen menar att hon och hennes man BÅDA är offentliga profiler så de vill ha allt sekretessbelagt. Tror dock inte att nazzegrejen och den tredje våldtäkten av Björlund har gjort så gott för äktenskapet. Anjo är nog ganska hemskt redan som det är.
Citera
2025-03-17, 21:19
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Starkt av Lisen om hon klarar av att lämna honom!

Med tanke på hur mycket Pontus har gottat sig i Chrippa och Linneas misär så tycker jag nog ändå att det är okej för oss på Flashback att dra lite i smilbanden. Snart kommer motvikt och rask ut och ska förklara att deras förhållande faktiskt är privat, medans Chrippa och Linnea inte har rätt till något privatliv..

Det pågår uppenbarligen mycket bakom kulisserna för dessa föräldrafäder.
Jag hoppas med Lisen drar från Chipstutten!
Kan vara så att Lisen har skuldsanering och Pontus vägra ta sina pengar till att betala av den
Citera
2025-03-17, 21:21
Avslutad
Varken Anjo eller Lisen har något om varandra på Insta. Jag vet inte om det alltid varit så, bilder osv, eller om parterapin gick åt helvete och dom fullföljer skilsmässan
Vem skall sköta städ och tvätt nu då Anjo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in