2025-03-17, 00:21
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyreggadgingergirl
redigerar för nåt blev fel.

Men ni kan alla få bevis på att jag inte är jag genom att DM:a mig på tiktok.
Eller alltså jag menar att den inte är jag eller jag inte är den andra. Fattar ni?

redigerar igen : eller jag menar DM:a henne för jag är inte jag eller hon är inte mej
Lol jag trodde igår i min sömndruckenhet att du var hon. 😂 Så dumt. Men varför blev du helt CP? Det är nästan konstigare än min vanföreställning.

Nu till ämnet: Gillade Liams video om Anjo men nu lär väl grisen outa hans ansikte. Känns som att Liam tar en ganska stor risk. Inte för att jag tror att någon skulle gå på honom, men han har ju valt att inte visa sitt ansikte så om Anjo doxar honom nu hoppas jag att flera av hans följare inser vad han är för en typ.
Citera
2025-03-17, 00:23
Medlem
Efter Liam Ms video kan ju vi alla konstatera att Anjo är ett sjunkande skepp på YT. Anjo kommer näppeligen bli "cancelled" eller liknande - men tiden är förbi för dåren att kunna fortsätta hota, förnedra eller mobba andra kreatörer såsom han gjort i åratal...

Anjo är synad nu. Vettiga föräldrar föreslår för sina barn att avfölja Anjo...
Citera
2025-03-17, 05:15
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonie_jr
https://youtu.be/pCKADxsOTZE?si=D7ZkKBNTY2Cmlhqq

Ytterligare svar till Anjo från brott och blandat.

Tycker han verkar vara en nobody som verkar vilja bli nämnd. Av vilken sida tror jag inte han bryr sig om. Ne, ingen direkt karaktär som sticker ut.

Finns nu tunga namn så som Medvikt, Brott &Blandat, Legio.. Skilleras börjar jag tycka lite mindre om.. Något säger mig att han mest är sur för att Chipstutten inte tog emot hans hjälp…

Menmen kan ha fel. Om allt.
Citera
2025-03-17, 05:18
Medlem
RumpTrollets avatar
Btw: Någon som fattar vad Jocke dillar om kring Jacke och hans tjej? Verkar vara något grovt.

Trodde inte han ville ha drama? Jock alltså..
Citera
2025-03-17, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Btw: Någon som fattar vad Jocke dillar om kring Jacke och hans tjej? Verkar vara något grovt.

Alla vet väl att Jocke vill ha drama, han har ju sina springpojkar som gör sketjobbet för honom. Jocke är ju GUD. Efter dokumentären om hans barndom skulle han släppa allt, går ju sådär.
Grisarna drar upp vad deras antagonister har gjort tidigare, kanske lägga upp Jockes 1000 runkvideos även om det är 100 år sedan?
Jocke är en mycket störd människa vilket även hans springpojkar är, äcklas över hur han regisserar sina barn med enbart ett syfte tjäna pengar. Å nu ska snart kommer ännu en kassako födas, vidrigt.
Citera
2025-03-17, 08:19
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:

Vad har han dillat om nu, eller var? Kollade stories men ser bara om Jonna och bebis på g. Men såg en kommentar i chatten på Axels stream att Jocke och Anjo ska släppa något om Jacke och Chrippa, men mer än så har jag inte sett någonstans.
Citera
2025-03-17, 08:22
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Var hittade du det?
Såg inget i hans senaste film el hans Insta story
Citera
2025-03-17, 10:43
Medlem
Hillsongsekts avatar
Vill någon vänlig själ lägga upp länk till anjos hittepå dokumentär?
Citera
2025-03-17, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Vill någon vänlig själ lägga upp länk till anjos hittepå dokumentär?
Finns som länk längst ner i beskrivningen
https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer
Citera
2025-03-17, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vad har han dillat om nu, eller var? Kollade stories men ser bara om Jonna och bebis på g. Men såg en kommentar i chatten på Axels stream att Jocke och Anjo ska släppa något om Jacke och Chrippa, men mer än så har jag inte sett någonstans.

Anjo skulle inte göra mer på Chrippa och Jocke har gått vidare, men ändå detta?
Dom kan helt enkelt inte låta bli att lägga sig i något dom inte har med att göra
Allt för klick och views
Citera
2025-03-17, 15:04
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Obligatorisk repost av namninsamlingen mot dokumentären https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer snart 200 stycken underskrifter.

Repostar igen. De senaste dagarna har namninsamlingen delats på IG story av både vardagsrasismen och gömdakvinnor.
Citera
2025-03-17, 17:06
Medlem
Anjos visningar på Youtube ligger ju ungefär som rasks visningar. Alltså har folk tröttnat på honom och de flesta tycker hans vloggar är så tråkiga, vilket de är hahah. Tror inte han kommer få tillbaka sina views.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in