Citat:
Ursprungligen postat av
C13H16ClNO
Så om man kollar på Nya Dagbladet, är ett rasistiskt motiv redan fastställt? Herregud, Flashback har verkligen tappat det. Snacka om klickbete… Tror ni inte Aftonbladet också fanns i hans sökhistorik? Men det har förstås inget nyhetsvärde. Hade han automatiskt varit socialdemokrat då?
Grattis till Nya Dagbladet för den förmodade trafikökningen.
Håller med... Sjukt störande.
Jag har verkligen ingenting emot tanken av att en nazze springer och gör detta. Jag är rätt så vänstervriden så i min värld hade det väl bara vara fint om han hade haft en "hejjea Jimmie" sticker på sin Volvo V70. "Tji, där fick dom... som bara tror att utlänningar gör dessa saker".
Men alla dessa krystade "bevis" är ju bara löjliga. Jag kollar också alternativ media från båda facken.
Jag förstår inte varför det är så jävla viktigt att få honom till extrem höger. Spelar ingen roll om han lyssnade på Markoolio eller tysk marschmusik från -42. Se på snubben, lyssna när han läser

Han hade lika gärna kunnat bli påverkad av teletubbies.
Vill man ta bort samhällets, vårdens, kommunens misslyckande och lägga ansvaret hos politiska partier? Jag fattar inte den grejen faktiskt. Utan manifest eller annat som tydligt visar vart han riktar sin ilska är det totalt meningslöst. Dom största rasisterna lär väl i så fall vara dom som påstår att en etnisk svensk inte kan mörda en invandrare utan att vara rasistisk. Eller handlar det om att det är mer "spännande" med en droppe politisk aktivism? Det går ju lite hand i hand med att det skulle vara flera. Någon slags konspiration och mörkläggning liksom..
Det var väl samma sak med Daniel Nyqvist. Där draggade man väl varenda liten vrå för att försöka hitta ett rasistiskt motiv. Men sen har dom en GM och där sitter en dreglande jätte bebis och mumlar. En isolerad människa som gått under radarn. Ett misslyckande från samhällets sida.. Och vips så försvann allmänintresset.