Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggaj5
vilken sörja. han hade inte aspergers. va för att ngn e smart betyder det ej de din fucking nolla
Du har hjärnröta och är ett levande exempel på att nationalstaten är ett dysgeniskt projekt. Det kommer ju inte finnas en enda människa med en IQ över 80 som kommer vilja lära sina egna barn ditt språk som modersmål. Frivilligt alltså, och det är ju därför ni har infört obligatoriska språkdagis, som bara kommer påskynda den dysgeniska processen.
Om man ska utveckla det där med Asperger så kan man dels motsäga detta med att Hitler sägs ha haft en "telepatisk" blick och att Aspergermänniskor helst tittar bort när de samtalar med andra, men det där tror inte jag beror på att Aspergermänniskor är rädda för ögonkontakt utan på att de tycker samtliga sammanhang där de inte är i kontroll över sitt öde är fullständigt meningslösa. Och det var det syndromet som gav Hitler hans messianska självbild. Han var övertygad om att det inte fanns någon annan som kunde rädda Tyskland och den västerländska civilisationen, i likhet med Putin och Greta Thunberg.
På grund av att nazism-kombinationen antisemitism-rasmedvetenhet-russofobi-islamofobi är oförenlig idag så hade Hitler tvingats kompromissa bort någon av beståndsdelarna. Och jag tror inte det hade varit rasmedvetenheten eftersom att rasmedvetenhet i grunden är en sexuell läggning som man föds med. Om han var heterosexuell, vilket allt tyder på att han var. Om Hitler mot förmodan var homosexuell så borde rasmedvetenheten främst ha varit en renodlat rationell läggning, och i så fall borde han kunna pånyttfödas i något parallelluniversum som en stor filosemit i samma kategori som Douglas Murray. Och sannolikheten är väl också ganska stor att en heterosexuell Hitler hade varit en stor anhängare av antingen Ryssland eller Ukraina pga att deras kvinnor ännu inte är förstörda. Det är förmodligen inte så många Aspergerkillar i 20-årsåldern som själva inte är homosexuella som tänker
"yippie, nu ska jag ut på slagfältet för att heroiskt försvara bögparader och kvinnors rätt att medverka i Paradise Hotel". Men de där lobotomerade robotmänniskorna som inte har Asperger tänker väl ungefär
"öööh, jag måste försvara mitt land" trots att de själva inte är homosexuella. Och den Hitler jag har läst om satt ju inte på ett bibliotek och teoriflummade (i modern kontext: skrev på internetforum) när det verkligen gällde att försvara fosterlandet, alltså
det land han identifierade sig med, från yttre hot. Så ett alternativ är väl att 2000-talshitler utmärker sig på slagfältet och blir en krigsherre som utmanar Zelensky eller Putin och till sist tar makten i Ukraina eller Ryssland, eller återupprättar Sovjetunionen kanske. Fast här snackar vi ju österrikaren Hitler, inte "DNA-klonen Hitler", och frågan är om Hitler hade förmågan att lära sig tala främmande språk flytande.