2025-03-15, 20:57
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag provade i ungdomens dagar, men usch det var ingenting för mig.
Bara tanken på intorkad mens och flytningar... Som matrester i en luffares skägg.
Citera
2025-03-15, 20:57
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Har du funderat på om du kanske inte gillar killar?
Tror faktiskt också att så kan vara fallet.

Har själv inga problem med håriga fittor och aldrig riktigt funderat på saken på det viset.
Citera
2025-03-15, 21:12
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Blev nyfiken. När du säger att ansiktet är ansat menar du att du inte har skägg överhuvudtaget altså hårlöst/rakat ansikte eller att du har ett skägg som du ansar? Buskigt arsle?? Visst är röven lite hårig men buskigt låter som en extrem hårighet.

Haha, ansat och buskigt var hur andra uttryckte sig om hur fittor ska vara och kanske inte är hur jag skulle beskriva mig själv. Men svaren kom i den ordningen när jag själv läste.

Utan slätrakning med kniv har jag skäggstubb efter 6 timmar och mellan skinkorna är det så klart djungel för att jag inte vill ha någon där. Det är inga attribut jag önskar hos en fitta och jag är själv rakad ja.

Tjejen får gå i hur sunkiga kläder hon vill och behöver inte ”göra sig i ordning” särskilt mycket för min del (det gör de oftast för sig själva även fast jag säger sluta). Bryr mig inte mycket om smink och sånt skit men helt ok med mascara, foundation och nån läppglans om hon mår bättre av det. Men att raka armhålor, ben och fitta är på nåt sätt minimum som visar att hon bryr sig och inte är deprimerad. Triangel eller ett ansat streck fine, men om blygdläpparna ska vara håriga kan jag lika gärna knulla gremlins på äldreboende.
Citera
2025-03-15, 21:23
Bannlyst
Mår illa av tanken på en renrakad vuxen, oavsett kön.
Bara för att man behåller håret betyder ju inte det att man måste låta det växa ut till långa rastaflätor?

Förr lät jag dessutom håret under armarna växa fritt. Kände mig mycket mer kvinnlig då.
Behövde tyvärr raka av det när jag bytta medicin förra året och svettdoften ändrades. Planerar dock för att få låta det växa fritt igen nu när medicinen är veck, och sommaren nalkas
Dom snubbar jag träffat har älskat det
Citera
2025-03-15, 21:40
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Dom snubbar jag träffat har älskat det

Ledsen att säga det men snubbar stoppar kuken i vad som helst och det borde inte ses som ett mått på smak.
Citera
2025-03-15, 21:48
Medlem
slowattacks avatar
Man vill väl ha sex med en riktig man, inte nån finkänslig, skraj pedofil. Och vadå kissrester och flytningar, vad träffar ni för kvinnor som inte tvättar sig!? Nu har jag varit med samma man i 15 år men oavsett om jag rakar mig eller inte (går i perioder) så gör jag det helt klart för min egen skull. Män som inte klarar av en riktig kvinna vill jag ändå inte ha.
Citera
2025-03-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Lite ot men en snickare på jobbet berättade att han rakade sig, killen var kurd å hela djävla karln var hårig som en apa, rygg, ben, armar ja hela han, ni kan ju tänka er hur rolig han ser ut naken.

Haha Undrar hur hans flickvän/fru ser ut?!
Citera
2025-03-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Haha Undrar hur hans flickvän/fru ser ut?!
Vet bara att hon är kurd å rakad hon med,
Eftersom vi bytte om i samma bod så vet jag hur djävla hårig han var.
Citera
2025-03-15, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Ledsen att säga det men snubbar stoppar kuken i vad som helst och det borde inte ses som ett mått på smak.

Ledsen att säga det men en del människor har svårt att läsa av andra och känna vad som är- och känns genuint.
Citera
2025-03-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Vet bara att hon är kurd å rakad hon med,
Eftersom vi bytte om i samma bod så vet jag hur djävla hårig han var.

Och eftersom du VET att hon är rakad så har du..........
Citera
2025-03-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Och eftersom du VET att hon är rakad så har du..........
Nä,, han berättade.
Citera
2025-03-15, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?

Jag tycker det är vackert och sexigt med en stor buske på kvinnan.

Man kan göra mycket med den. Jag har ofta sexuella fantasier om kvinnor och deras stora buskar. Exempelvis att det ligger en naken snygg ung kvinna på rygg på golvet. Sedan tar jag tag i busken och drar/kastar/sliter upp hela hennes kropp i luften, via busken. Har även en fantasi där jag sprayar busken med bensin och sedan tänder på. Så blir det en brinnande buske. Tycker det är sexigt som fan.

Sen finns det ju kvinnor som har fina vulvor och då kanske de inte ska dölja sina vulvor med en buske. Jag gillar kvinnor som har symmetriska vulvor. Kvinnor med stora massiva vulvor som nästan ser ut som rumpor eller snoppar, innies. Stora och fina vulvor som syns i profil.

Men fler kvinnor borde anamma buske tycker jag. Men jag tror att många av de som är 18-25 idag är håriga. Det är inne har jag hört. Gen z
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-03-15 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in