2025-03-15, 20:06
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
En hårig fitta är det sexigaste som finns.

Att du är porrskadad och troligtvis pedofil är ditt stigma att leva med. Lycka till…

Absolut! Doftar helt underbart också.

Underliga de här "nya männen"...
Citera
2025-03-15, 20:06
Avstängd
När man dejtar gillar jag ansat.
Citera
2025-03-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Absolut! Doftar helt underbart också.

Underliga de här "nya männen"...
Är de verkligen män?🤷🏼‍♀️
Citera
2025-03-15, 20:14
Medlem
kalkryggars avatar
Jag håller med fullt ut. Förbjud hårig fitta.

Eller ah, håller väl inte med helt fullt. Ett hårigt mansrövhål skulle jag säga är mer avtändande. Men vi har lite olika preferenser du och jag helt enkelt.

Men det är också viktigt att flickan är hårlös i rumpan. För det är inte kul att slicka ett hårigt rövhål.
Citera
2025-03-15, 20:16
Medlem
Bassplays avatar
Hellre lite hår än helt rakad.
Citera
2025-03-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?

Jag ser det helt annorlunda än du – för mig är lite hår otroligt sensuellt.

Varför? För att det säger något djupare om hur vi ser på världen. Jag är pragmatisk, jordnära och ogillar ytliga fasader. Jag ser igenom spel och fasader, och jag attraheras av det som är äkta, ofiltrerat.

För mig handlar det inte bara om en preferens, utan om en filosofi. Att raka bort allt känns som ett försök att passa in i en idealbild, en illusion av perfektion. Men det naturliga har en rå, djurisk skönhet som inte kan fejkas.

Det är i det operfekta som sann skönhet finns. Det är inte det symmetriska, det felfria, som gör oss minnesvärda – utan de små detaljerna, det oväntade, det unika. Det är där attraktionen bor, det är där kärlek uppstår.

Jag läste av en händelse någon sån där tidningsartikel "Vad vi älskar med varandra - 5 par som levt i 30 år" och alla tjejer sa typ "jag älskar hans dåliga hårväxt" eller "jag älskar hans krokiga näsa" asså såna där imperfekta saker som vi älskar men du känns som en 17 åring och då förstår du inte tyngden i såna här saker.
Citera
2025-03-15, 20:18
Medlem
Stonedboys avatar
Jag älskar det, blir som ett djur när jag ligger. Doftar och ser underbart ut, som en riktig kvinna ska.
Citera
2025-03-15, 20:19
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Är de verkligen män?🤷🏼‍♀️

Det kan man fråga sig...
Citera
2025-03-15, 20:26
Medlem
AndersABs avatar
Säger bara olika, om man nu får önska.
Citera
2025-03-15, 20:39
Medlem
Lite ot men en snickare på jobbet berättade att han rakade sig, killen var kurd å hela djävla karln var hårig som en apa, rygg, ben, armar ja hela han, ni kan ju tänka er hur rolig han ser ut naken.
Citera
2025-03-15, 20:49
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Håller med. Tanken på hårig fitta är mycket provocerande och upprörande.

Mitt ansikte är för fan ansat och mitt arsle är buskigt. Hennes fitta ska vara helt rakad. Annars låter jag bli

Blev nyfiken. När du säger att ansiktet är ansat menar du att du inte har skägg överhuvudtaget altså hårlöst/rakat ansikte eller att du har ett skägg som du ansar? Buskigt arsle?? Visst är röven lite hårig men buskigt låter som en extrem hårighet.
Citera
2025-03-15, 20:56
Medlem
GertBennys avatar
Jag tycker om hår på fittan, föredrar det nog framför rakat om det är ansat lite snyggt. Hår under armarna på tjejer har jag inga problem med heller. Det enda som känns lite "blä" är håriga ben på tjejer.

Jag själv rakar aldrig röven/anus eller pungen, penis/ollon. Det är ett jävla bök med kliande hårsäckar och skit. Nej håret finns antagligen där av en anledning! På både män och kvinnor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in