2025-03-15, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Idag börjar skilleras köra live kl 10.00.

Blir intressant att se hur han kommer tackla Anjo och Rask.

See you there👍
Citera
2025-03-15, 14:45
Medlem
Intervjun 13/2 inför premiär med Pontus hos RIKS (SD) https://youtu.be/XMtju0VkL_k?si=MBENKYiBP3gxPLik
Pontus: ”Beroende på hur utgången hade blivit i dokumentären, hade den pekat åt ett annat håll än vad vi tyckte resultatet blev, hade vi kanske kallat henne målsägande hela dokumentären och inte haft med några namn”

Tror ni Pontus försökt få RIKS att ta bort den här intervjun där han tydligt visar att han står på våldtäktsmannens sida såhär i efterhand?

Över 100 på namninsamling, just nu ett av få alternativ för att visa stöd till brottsoffret utan att ge Pontus makten att radera det. Fortsätt sprida den eftersom att den, trots sin i sammanhanget minimala räckvidd, fångat Pontus uppmärksamhet.
https://www.skrivunder.com/signatures.php?tunnus=stoppa_youtuber_fran_att_out a_minderarigt_brottsoffer&page_number=11&num_rows= 10
Citera
2025-03-15, 14:50
Medlem
Hillsongsekts avatar
Helvete vad dålig anjo är på att manipulera.
Skilleras plockade ju isär honom fullständigt.
Och baronen vilken otrolig fjant han visade sig vara sidekick till en sidekick VEKT
Citera
2025-03-15, 15:19
Medlem
Hur man bemöter kritik?

Se och lär hos Legio. Med f a k t a!
Citera
2025-03-15, 15:55
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Intervjun 13/2 inför premiär med Pontus hos RIKS (SD) https://youtu.be/XMtju0VkL_k?si=MBENKYiBP3gxPLik
Pontus: ”Beroende på hur utgången hade blivit i dokumentären, hade den pekat åt ett annat håll än vad vi tyckte resultatet blev, hade vi kanske kallat henne målsägande hela dokumentären och inte haft med några namn”

Tror ni Pontus försökt få RIKS att ta bort den här intervjun där han tydligt visar att han står på våldtäktsmannens sida såhär i efterhand?

Över 100 på namninsamling, just nu ett av få alternativ för att visa stöd till brottsoffret utan att ge Pontus makten att radera det. Fortsätt sprida den eftersom att den, trots sin i sammanhanget minimala räckvidd, fångat Pontus uppmärksamhet.
https://www.skrivunder.com/signatures.php?tunnus=stoppa_youtuber_fran_att_out a_minderarigt_brottsoffer&page_number=11&num_rows= 10

Vardagsrasismen har delat ❤️
Citera
2025-03-15, 16:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Har alltid bara tänkt att vissa säger att de inte tål det för att de tror att folk ska tycka de är mesiga om de bara inte vill ha. Vilket vore in character för Anjo. Kan se honom framför mig, 19 bast, vågar inte testa, drar till med att han fick psykos en annan gång
Kan vara så i vissa fall.

Min erfarenhet säger mig att det brukar vara neurotiska personer som inte kan hantera det, braj är ju lätt psykedeliskt. Starkare grejer som LSD ska dom verkligen hålla sig undan ifrån.

Benzo är ju motsatsen, det stänger av känslor, man blir kall och skulle inte bli särskilt ledsen om ens morsa dog under påverkan.

Det märks ju väldigt tydligt att anjo har en svag självkänsla som han reglerar med matmissbruk, benzo och göra uthängningsvideos.
Citera
2025-03-15, 16:06
Avslutad
tar bort
Senast redigerad av nyreggadgingergirl 2025-03-15 kl. 16:13.
Citera
2025-03-15, 16:11
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyreggadgingergirl
Jag ska "smattra" nån Anjo. Har läst in mig i 2 veckor men känner mig ändå tveksam om "betalningen" är mer följare till mitt ig-konto som jag ju ändå inte kan ge ut här för då outar man sig ju sin identitet?

hur gör ni andra som får följare för att smattra fettot lr är det bara jag?

Vet inte riktigt vad du menar?
Citera
2025-03-15, 16:19
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Legios svarsvideo är en studie i hur man lägger upp en lektion på YT.
Tyvärr jobbar ju han med högstadieelever så nivån kan nog vara lite för svår för Anjo, Rask o deras följare. Men det är fan sjukt att han ska behöva förklara för idioterna hur hans yrke klingar med YT

Precis, det blir lite för komplicerat för Rask och anjo med fans. Man kan förklara det ganska enkelt: En lärare är inte lärare på sin fritid, en lärare ansvarar inte för vad sina elever konsumerar och påverkas av på sin fritid, det gör respektive förälder. Men tror inte ens den förklaringen skulle få Rask och Anjo att fatta.

Det är fascinerande hur obildad Rask är faktiskt.
Citera
2025-03-15, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Precis, det blir lite för komplicerat för Rask och anjo med fans. Man kan förklara det ganska enkelt: En lärare är inte lärare på sin fritid, en lärare ansvarar inte för vad sina elever konsumerar och påverkas av på sin fritid, det gör respektive förälder. Men tror inte ens den förklaringen skulle få Rask och Anjo att fatta.

Det är fascinerande hur obildad Rask är faktiskt.

"Ja nu ska jag hitta på en anledning varför han inte ska få göra videos där han säger det han gör"
Citera
2025-03-15, 16:22
Medlem
Att åka till psyket för att försöka få en dömd barnvåldtäktsmans att försäga sig, klassiskt journalistarbete.

Eftersom han inte försa sih, hade han heller inget att dölja, därmed är att oskyldigt dömd. Klassiskt journalistantagande.

Det är en gediget arbete han lagt ner. Dokumentären vilar på en stadig grund. Frågan är varför han inte sålde den till SVT. Eventuellt hade de inte råd att köpa in den.

Tror ni det kan finnas någon chans att Anjo vinner guldspaden?
Citera
2025-03-15, 16:44
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felaktigt-Beteende
"Ja nu ska jag hitta på en anledning varför han inte ska få göra videos där han säger det han gör"

Ja det är inte relevant överhuvudtaget, att han är lärare skulle vara lika relevant som om han vore svetsare, i det här sammanhanget.

Skulle han vara lärare på sin fritid? Och måste ha överseende med vad han gör på sin fritid? Fan det dummaste jag hört, i så fall skulle inte en jävel vilja vara lärare då lönen inte motsvarar att hela ens liv begränsas.

En lärare får ju till och med vara politiskt engagerad i partier på sin fritid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in