2025-09-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Har folk glömt denna video?
Där alla kan se och höra att Anjo är påverkad.
https://youtu.be/U6lgXavKBZk?si=SqwuO_EU9FW2paWm
Kolla Anjos ögon vid 45.48 i videon. Det är bara "ticks"

Anjo har väl varit påverkad i en (eller två?) videos från Spanien också, blicken fladdrade överallt och han var inte alls som han brukade. Vet inte om filmerna finns kvar eller om han har tagit bort den/dem.

Han kanske ska börja ha på sig ett par glasögon, även inomhus...
Citera
2025-09-09, 14:50
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Anjo har väl varit påverkad i en (eller två?) videos från Spanien också, blicken fladdrade överallt och han var inte alls som han brukade. Vet inte om filmerna finns kvar eller om han har tagit bort den/dem.

Han kanske ska börja ha på sig ett par glasögon, även inomhus...
Ja, det finns fler videos där man kan se att Anjo är påverkad av "något", vilket ger honom hans "tics"
Citera
2025-09-09, 14:57
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Både herr o fru Viktvikt har pratat om det i videos, det finns prints på meddelanden där frun säger att hon hade OF för att betala hyran, herrn har sagt i video att OF kontot fanns innan de köpte husbil, de har båda suttit i video och diskuterat när OF startade kontra husbilsköp.... osv.

Nej, jag tänker inte "länka bevis". Leta själv.
Har Anjo visat dessa bevis där fru medvikt bekräftar att hon haft ett OF konto?
Varför fortsätter Anjo sprida nakenbilder på fru medvikt istället för bevisen på att hon haft en OF?
Nakenbilder på fru medvikt är ju lika mycket bevis på OF som Rasks porr videos är bevis på att han har en OF.

Om det finns bevis på att fru medvikt haft en OF, men Anjo väljer att istället dela nakenbilder som inte bevisar något. Då känns det ju som om Anjo delar dessa bilder för att håna fru medvikt, inte för att bevisa något.
Anjos kvinnohat verkar ha visat sitt ansikte igen.
Citera
2025-09-09, 15:05
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Personligen tycker jag att dina inlägg inte tillför tråden ett skit. Som jag ser det så verkar du vara mer intresserad av att sprida paret Medvikts bilder, bifogar länkar i var och vartannat inlägg du gör.

Kanske du är en av dessa puckon som filmar paret Medvikt när de är ute på stan, kanske är du en liten stalker...
Oavsett vilket, så verkar du inte speciellt frisk i huvudet.
Den där videon Anjo delade på medviktarna var riktigt konstig.
Efter allt drama som varit så är det inte konstigt om endel känner igen medviktarna på stan. Både fans och hatare, och att folk kanske i smyg filmar eller tar bilder.

Att dock åka med kameran redo, filma medviktarna och sedan leta upp och filma deras bil. Stalker varning!
Dock har det ju sedan tidigare visat sig att många av Anjos följare är psykiskt störda stalkers.
Citera
2025-09-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vet inte om jag vill *smutsa* ner mitt konto med en sådan tråd?
Någon annan kanske kan? Ni som älskar dessa tomtar kan ju göra det.
Ni? Vänligen "bunta" inte ihop mig med andra användare, jag tillhör varken någon "ni-grupp" eller "vi-grupp". Tycker bara att denna tråd, som handlar om Anjo, spammas av diverse användare.

Skapa du en tråd om paret Medvikt, är väl ingen risk att du "smutsar" ner ditt konto mer än du redan har gjort.

Föreslår att du funderar lite på följande:
1. Tycker du att det är ok att förtala/skapa drev/mobba andra människor på det här sättet som Anjo håller på med...
2. Är detta ett beteende som du förespråkar...
3. Skulle du tycka att det vore ok om Anjo, eller någon annan, betedde sig såhär mot dina föräldrar, barn osv...

Personligen tycker jag att Anjo, och flera andra "kreatörer" borde lära sig hur man beter sig. Att det finns människor som stöttar ett sånt beteende är ofattbart.
Citera
2025-09-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Både herr o fru Viktvikt har pratat om det i videos, det finns prints på meddelanden där frun säger att hon hade OF för att betala hyran, herrn har sagt i video att OF kontot fanns innan de köpte husbil, de har båda suttit i video och diskuterat när OF startade kontra husbilsköp.... osv.

Nej, jag tänker inte "länka bevis". Leta själv.

Medviktarna ältar ju Rasks sex liv något enormt men när Anjo tar upp medvikts of så är det värsta grejen.
Citera
2025-09-09, 15:15
Medlem
Citat:
Ni? Vänligen "bunta" inte ihop mig med andra användare, jag tillhör varken någon "ni-grupp" eller "vi-grupp". Tycker bara att denna tråd, som handlar om Anjo, spammas av diverse användare.

Skapa du en tråd om paret Medvikt, är väl ingen risk att du "smutsar" ner ditt konto mer än du redan har gjort.

Föreslår att du funderar lite på följande:
1. Tycker du att det är ok att förtala/skapa drev/mobba andra människor på det här sättet som Anjo håller på med...
2. Är detta ett beteende som du förespråkar...
3. Skulle du tycka att det vore ok om Anjo, eller någon annan, betedde sig såhär mot dina föräldrar, barn osv...

Personligen tycker jag att Anjo, och flera andra "kreatörer" borde lära sig hur man beter sig. Att det finns människor som stöttar ett sånt beteende är ofattbart.

Man får inte dom har inte 10 000 prenumeranter.
Citera
2025-09-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ok.

Han ÄR deras Pappa oavsett. Bara dom som inte har egna barn tar det spåret.

Helt riktigt så är det.
Citera
2025-09-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Den där videon Anjo delade på medviktarna var riktigt konstig.
Efter allt drama som varit så är det inte konstigt om endel känner igen medviktarna på stan. Både fans och hatare, och att folk kanske i smyg filmar eller tar bilder.

Att dock åka med kameran redo, filma medviktarna och sedan leta upp och filma deras bil. Stalker varning!
Dock har det ju sedan tidigare visat sig att många av Anjos följare är psykiskt störda stalkers.
Ja personen/personerna som filmade verkade ju veta att paret var där, och som du skriver "sedan leta upp och filma deras bil", är ju helt efterblivet. Att Anjo sen visar upp denna film, är ju efterblivet i sig, men vad kan man förvänta sig av någon som fortfarande är i en prepubertal ålder...
Citera
2025-09-09, 20:09
Medlem
Anjo och Rask verkar numera ha förstått hur mind fuckade och lurade dom har blivit de senaste 8 månaderna.

Riktigt kul att se hur patetiska och förvirrade och förnedrade dom bägge jonen framstår i sina videor.
Citera
2025-09-09, 20:18
Avslutad
Fru.Motvikt har delat Bestofskilleras där Anjo är intaggad angående bilderna

Ja, det är olagligt och brottsligt att dela bilder frän OnlyFans som du inte har tillstånd att sprida, eftersom dessa bilder är skyddade av upphovsrätten och kan anses utgöra intrång i privatlivet, vilket kan leda till straff som böter eller fängelse. Det är ett brott även om du inte har laddat ner bilden från plattformen eller om du fått bilden från en annan person, särskilt om det rör sig om nakenbilder.

https://ibb.co/Kj2BskHD

Tror inte man ska lyssna så mycket på någon som skriver "det är olagligt och brottsligt" när det kommer till juridik.

Och om man är sugen på någojn olagligt och brottsligt så kan man googla adultphotosets ritesofpassage onlyfans
Citera
2025-09-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefar2024
Fru.Motvikt har delat Bestofskilleras där Anjo är intaggad angående bilderna

Ja, det är olagligt och brottsligt att dela bilder frän OnlyFans som du inte har tillstånd att sprida, eftersom dessa bilder är skyddade av upphovsrätten och kan anses utgöra intrång i privatlivet, vilket kan leda till straff som böter eller fängelse. Det är ett brott även om du inte har laddat ner bilden från plattformen eller om du fått bilden från en annan person, särskilt om det rör sig om nakenbilder.

https://ibb.co/Kj2BskHD

Tror inte man ska lyssna så mycket på någon som skriver "det är olagligt och brottsligt" när det kommer till juridik.

Och om man är sugen på någojn olagligt och brottsligt så kan man googla adultphotosets ritesofpassage onlyfans
Håller med dig, Anjo kan ställa frågan till Jockiboi. Han är tydligen kunnig inom juridik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in