2025-03-14, 17:17
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Ja jag tänker inte tvinga dig.
Problemet är att ni har haft 24 år på er att komma fram till nåt, men ni har ingenting mer än några skummisar på gryniga filmer med dåligt ljud.

Ni foliehattar måste göra ett bättre jobb om ni ska lyckas övertyga oss andra.
Citera
2025-03-14, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Problemet är att ni har haft 24 år på er att komma fram till nåt, men ni har ingenting mer än några skummisar på gryniga filmer med dåligt ljud.

Ni foliehattar måste göra ett bättre jobb om ni ska lyckas övertyga oss andra.
Jag lägger bara fram olika vittnesmål.
Sen får var och en avgöra själv.

Jag har inget behov av att övertyga någon.
Jag har full förståelse för hur du tänker.
Citera
2025-03-14, 18:19
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag lägger bara fram olika vittnesmål.
Sen får var och en avgöra själv.

Jag har inget behov av att övertyga någon.
Jag har full förståelse för hur du tänker.
Hur fan orkar ni dra upp gammalt skit som blivit debunkat om och om igen?

Ni måste komma med nya fynd om ni ska bli tagna på allvar.
Citera
2025-03-14, 19:42
Bannlyst
Citat:
Hur fan orkar ni dra upp gammalt skit som blivit debunkat om och om igen?

Ni måste komma med nya fynd om ni ska bli tagna på allvar.
Du kommer aldrig ta något på allvar som pekar på att USA skulle varit inblandad i en false flag.
Det går inte ihop med din världsbild.
Citera
2025-03-14, 21:50
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Du kommer aldrig ta något på allvar som pekar på att USA skulle varit inblandad i en false flag.
Det går inte ihop med din världsbild.
Jag har inga problem att tro att USA skulle kunna vara inblandade i false flags om rätt bevisning skulle dyka upp.

Men i det här fallet så går det inte att tro på det ni skriver. Det är helt enkelt alldeles för ologiskt.

Det enklast för USA om de velat göra en false flag skulle vara att göra precis som det gjordes. Helt enkelt betala några kapare för att flyga planen och krascha dom in i viktiga mål.

Det här med missiler och hologram och allt annat man har hört genom åren är bara trams.

Varför krångla till det när det bara är att betala några grabbar att utföra dåden?
Citera
2025-03-14, 21:56
Bannlyst
Citat:
Jag har inga problem att tro att USA skulle kunna vara inblandade i false flags om rätt bevisning skulle dyka upp.

Men i det här fallet så går det inte att tro på det ni skriver. Det är helt enkelt alldeles för ologiskt.

Det enklast för USA om de velat göra en false flag skulle vara att göra precis som det gjordes. Helt enkelt betala några kapare för att flyga planen och krascha dom in i viktiga mål.

Det här med missiler och hologram och allt annat man har hört genom åren är bara trams.

Varför krångla till det när det bara är att betala några grabbar att utföra dåden?
Så enkelt är det inte att få några att utföra självmordsuppdrag, och det är inte heller så enkelt att kapa plan och flyga dom in i byggnader.

Och tornen hade inte rasat om man inte sprängde ner dom.
Citera
2025-03-14, 22:07
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Så enkelt är det inte att få några att utföra självmordsuppdrag, och det är inte heller så enkelt att kapa plan och flyga dom in i byggnader.

Men lilla vän. Om CIA hade varit inblandade i det där så hade de sett till att kaparna fått rätt utbildning så de kunde flyga planen.

Och när det gäller tornen så finns det inte några bevis för att de planerat eller ens trodde att tornen skulle kollapsa. Det var förmodligen bara tur, och inte nödvändigt för att attacken skulle klassas som lyckad.
Citera
2025-03-14, 22:11
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Sen är det inte så svårt att rekrytera självmordsbombare. De gör så här att de letar upp radikaliserade muslimer sen ger de erbjudandet att självmordsbombarens familj får 10 miljoner dollar om de gör uppdraget. Om de inte gör uppdraget så dödas familjen istället.

Och självklart så är det inte CIA själva som söker upp självmordsbombaren, det gör en muslimsk asset.

https://georgewbush-whitehouse.archives.gov/infocus/iraq/decade/sect5.html

https://abcnews.go.com/WNT/story?id=129914&page=1
Senast redigerad av Västkustskt 2025-03-14 kl. 22:16.
Citera
2025-03-14, 22:48
Bannlyst
Citat:
Men lilla vän. Om CIA hade varit inblandade i det där så hade de sett till att kaparna fått rätt utbildning så de kunde flyga planen.

Och när det gäller tornen så finns det inte några bevis för att de planerat eller ens trodde att tornen skulle kollapsa. Det var förmodligen bara tur, och inte nödvändigt för att attacken skulle klassas som lyckad.
Som sagt, du är inte kapabel att tänka dig att det var en false flag.
Citera
2025-03-15, 00:12
Medlem
Citat:
Som sagt, du är inte kapabel att tänka dig att det var en false flag.

Nä det är verkligen intressant.

Jag säger inte att jag vet att det var false flag men allt konkret pekar mot det.

En del verkar ta frågor som lyfts så jävla hårt och kan bara svara med personangrepp.

Att Bin Laden var tränad av CIA är belagt.

Att CIAs arkiv låg i byggnad sju som började spontanbrinna är belagt.

Dom enda tre byggnader av liknade typ som rasat ihop under liknande omständigheter är WTC byggnad 1, 2 och 7.

Värmen från branden böjer stålbalkar men skonar dom misstänkta terroristernas pass.

Byggnad 1, 2 och 7 faller ihop som ett varsitt korthus som på beställning. Fritt fall rakt ner hela vägen.
Citera
2025-03-15, 01:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Hur tänker du kring att kärnan - dvs stålskelettet i byggnadernas mitt - stod sist kvar när tornen kollapsat? Borde inte det vara det första som kollapsade i en sprängning (precis som vid varje kontrollorgan demolition”?
Citera
2025-03-15, 01:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Nä det är verkligen intressant.

Jag säger inte att jag vet att det var false flag men allt konkret pekar mot det.
Vad för ”konkret” pekar på det?

Citat:
En del verkar ta frågor som lyfts så jävla hårt
och kan bara svara med personangrepp.

Att Bin Laden var tränad av CIA är belagt.

Att CIAs arkiv låg i byggnad sju som började spontanbrinna är belagt.
Är det belagt att wtc 7 började spontanbrinna?
Det tror jag du får förtydliga.

Citat:
Dom enda tre byggnader av liknade typ som rasat ihop under liknande omständigheter är WTC byggnad 1, 2 och 7.
Förutom till exempel de andra byggnader jag redan länkat till dig. Och förutom det faktum att wtc7 inte ens nästan kollapsade under ”liknande omständigheter” som tornen?

Citat:
Värmen från branden böjer stålbalkar men skonar dom misstänkta terroristernas pass.
Hur tänker du då? Menar du att passen överlevde inne i bränderna? Nu får du nog förklara lite vad du pratar om. Och kanske även reflektera över de andra hundratals id-handlingar som också hittades i rasmassorna.

Citat:
Byggnad 1, 2 och 7 faller ihop som ett varsitt korthus som på beställning. Fritt fall rakt ner hela vägen.
Hur skulle de annars falla? Sidledes men bara halvvägs? Varför skulle de trotsa tyngdlagen??
Tornen föll inte ens nästan i fritt fall för övrigt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in