2025-03-15, 00:03
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Ja, det skulle ju se dåligt ut om han bara sket i allt nu, men jag tror han måste börja fundera lite på vad hans mål är för det verkar inte fungera bra och han och lisen är inte tillräckligt underhållande för att slå Jocke och Jonna siffror med motsvarande content tyvärr.
Är det en tävling? Orkar knappt kolla på något och vet inte riktigt hur alla dessa aktörer interagerar men Jocke från kungarna på Thylesand eller vafan det nu hette orkar ju ingen med, Jonna likaså. Anjo är ju iaf ibland intressant speciellt när han bjuder in Per i NMR. Då händer det ju saker, annars är det samma jävla otroligt ointressanta gräl och tvister år ut och år in. No one fucking cares.

Edit: och vem fan är lisen? Henne har jag helt missat. Men det kanske är lika bra.
Citera
2025-03-15, 00:10
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Är det en tävling? Orkar knappt kolla på något och vet inte riktigt hur alla dessa aktörer interagerar men Jocke från kungarna på Thylesand eller vafan det nu hette orkar ju ingen med, Jonna likaså. Anjo är ju iaf ibland intressant speciellt när han bjuder in Per i NMR. Då händer det ju saker, annars är det samma jävla otroligt ointressanta gräl och tvister år ut och år in. No one fucking cares.

Edit: och vem fan är lisen? Henne har jag helt missat. Men det kanske är lika bra.
Lisen är Anjos fru, dom träffades i biggest looser och har även varit med i lyxfällan. (Länk här nedanför).

https://youtu.be/hUl0Z9Lq6RM?si=Rfin4Ha52-nJ7l73
Citera
2025-03-15, 00:10
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Håller med, det är väldigt intressant. Min tagning är att han är en väldigt paranoid och en trött man. Jag tror personligen inte att det är nyttigt att bygga hela sitt liv på denna typ av content och det börjar ta på hans psyke och gör att han har lättare för att tabba sig. Lever också en i en väldigt högintensiv tillvaro så jag kan tänka mig att detta kombinerat med dåliga beslut och livsstilsfaktorer verkligen kan påverka hur kroppen mår och säkerligen att göra ännu dummare beslut. Tänk bara alla tabbar han gjort bara sedan Öberg/Kinesenvideon för två månader sedan. Det kan man se även på andra dramayoutubers i såväl Sverige som i utlandet som typ LeafyIsHere (kungen av drama i USA) som snart blev deprimerad och karrären gick åt fanders.
Högintensivt liv var nog ordet, alltid behöva leverera ny het content men han fick onödigt med kritik för Öberg och Kinesen, det var ändå ett kul val enligt mig. Man behöver inte hålla med men intressant var det och views fick han verkligen. Men kör man det spåret så måste man orka med det också, han måste ju fattat att viss kritik skulle komma som ett brev på posten och sedan denna dokumentär som ja jag vetefan. Är mycket att ta på sig som privatperson ändå som jag aldrig hade pallat en sekund av.
Citera
2025-03-15, 00:11
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Lisen är Anjos fru, dom träffades i biggest looser och har även varit med i lyxfällan. (Länk här nedanför).

https://youtu.be/hUl0Z9Lq6RM?si=Rfin4Ha52-nJ7l73
Ahh just ja, jo kommer ihåg att jag såg dem båda där back in the days. Tack. 😃
Citera
2025-03-15, 00:33
Medlem
legio är för intelligent för dom där två.
Citera
2025-03-15, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife

Det är ju typ en tävling med dramakanaler. Du måste se till att ditt varumärke är på topp annars förlorar du. Jag personligen gillar inte sådant men det verkar finnas en marknad. Men ja, om Anjo ska ta en break kan det ju vara bra om han reder ut alla lösa trådar först. Annars lär det ju inte gå så bra.
---------------

Vad beträffar den andra kommentaren du också svarade på passar jag på att svara på den här också. Jag håller delvis med dig. Hans video med Pär och Kinesen hade kunnat funka om han bara hade varit mer bildad så att det hade varit modererat. Jag personligen skulle aldrig titta på en sådan video oavsett men det finns säkert många som faktiskt hade tyckt den varit okej då, vissa hade kanske tyckt att det vore lite som att kolla på tea party rörelse media från USA (även om jag personligen mest ser två antisemiter som snackar om hur judar kontrollerar världen men det är ju hur jag ser på det). Men som det ser ut nu gjorde han det för svårt för honom att gå vidare då hans krishantering var bedrövlig eftersom han mest retade upp exempelvis Skilleras vilket är lite som att öppna pandoras ask och antagligen många nätters dålig sömn garanterades från start vilket inte blir bättre när han sedan hoppar till ännu ett drama. Vem ska han bråka med härnäst?
Senast redigerad av pertanstormberg 2025-03-15 kl. 01:57.
Citera
2025-03-15, 07:14
Medlem
miapetters avatar
Legios svarsvideo är en studie i hur man lägger upp en lektion på YT.
Tyvärr jobbar ju han med högstadieelever så nivån kan nog vara lite för svår för Anjo, Rask o deras följare. Men det är fan sjukt att han ska behöva förklara för idioterna hur hans yrke klingar med YT
Citera
2025-03-15, 08:18
Avslutad
Anjo är så dålig på att bemöta kritik. Han bölar bara om varför andra dokumentärer inte får nån skit.

Han är expert på att flytta fokus som han tjatar om att andra gör.

Han är så otroligt respektlös mot sin fru. När hon pratar så blir hon alltid avbruten så hon får inte säga det hon tänkte. Det märks tydligt vem som bestämmer i deras förhållande och jag hoppas hon ser sitt egna värde och lämnar den där narcissisten.
Citera
2025-03-15, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitteriinoo
Anjo är så dålig på att bemöta kritik. Han bölar bara om varför andra dokumentärer inte får nån skit.

Han är expert på att flytta fokus som han tjatar om att andra gör.

Han är så otroligt respektlös mot sin fru. När hon pratar så blir hon alltid avbruten så hon får inte säga det hon tänkte. Det märks tydligt vem som bestämmer i deras förhållande och jag hoppas hon ser sitt egna värde och lämnar den där narcissisten.
Klart hon inte gör så länge hon kan leva på hans pengar, hon är även dum i huvudet
Citera
2025-03-15, 08:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitteriinoo

Vilka andra dokumentärer får inte kritik menar han? Om något så har jag sett kritik öka mot just "true crime"-dokumentärer på grund av det gör underhållning av verkliga människors lidanden, ofta vinklas till gärningsmannens fördel och utelämnar viktig information som inte går i linje med dokumentärens syfte.

Bara för att han inte engagerar sig i debatter betyder det inte att de inte existerar.
Citera
2025-03-15, 08:42
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vilka andra dokumentärer får inte kritik menar han? Om något så har jag sett kritik öka mot just "true crime"-dokumentärer på grund av det gör underhållning av verkliga människors lidanden, ofta vinklas till gärningsmannens fördel och utelämnar viktig information som inte går i linje med dokumentärens syfte.

Det är en riktig minidiktator med tyranniska tendenser den där Kim Jong-anjo.

Tur att han inte har mer makt än vad Youtube-kändiskapet erbjuder. Vilket redan det är för mycket. Tänk dig hur många Anjo och Rasks det finns som bestämmer över oss.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-03-15 kl. 08:45.
Citera
2025-03-15, 09:03
Medlem
Idag börjar skilleras köra live kl 10.00.

Blir intressant att se hur han kommer tackla Anjo och Rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in