Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
Är det en tävling? Orkar knappt kolla på något och vet inte riktigt hur alla dessa aktörer interagerar men Jocke från kungarna på Thylesand eller vafan det nu hette orkar ju ingen med, Jonna likaså. Anjo är ju iaf ibland intressant speciellt när han bjuder in Per i NMR. Då händer det ju saker, annars är det samma jävla otroligt ointressanta gräl och tvister år ut och år in. No one fucking cares.
Edit: och vem fan är lisen? Henne har jag helt missat. Men det kanske är lika bra.
Det är ju typ en tävling med dramakanaler. Du måste se till att ditt varumärke är på topp annars förlorar du. Jag personligen gillar inte sådant men det verkar finnas en marknad. Men ja, om Anjo ska ta en break kan det ju vara bra om han reder ut alla lösa trådar först. Annars lär det ju inte gå så bra.
---------------
Vad beträffar den andra kommentaren du också svarade på passar jag på att svara på den här också. Jag håller delvis med dig. Hans video med Pär och Kinesen hade kunnat funka om han bara hade varit mer bildad så att det hade varit modererat. Jag personligen skulle aldrig titta på en sådan video oavsett men det finns säkert många som faktiskt hade tyckt den varit okej då, vissa hade kanske tyckt att det vore lite som att kolla på tea party rörelse media från USA (även om jag personligen mest ser två antisemiter som snackar om hur judar kontrollerar världen men det är ju hur jag ser på det). Men som det ser ut nu gjorde han det för svårt för honom att gå vidare då hans krishantering var bedrövlig eftersom han mest retade upp exempelvis Skilleras vilket är lite som att öppna pandoras ask och antagligen många nätters dålig sömn garanterades från start vilket inte blir bättre när han sedan hoppar till ännu ett drama. Vem ska han bråka med härnäst?