2025-03-14, 21:47
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Bra mål! Ändå märkligt att Pontus ens uppmärksammat den med tanke på hur få människor som skrivit på.
Han som ”får så mycket hat att han inte ens kan hitta kritiken”, men upptäcker snabbt en lista som inte ens 100 pers besökt, rimligt.

Anjo är en narcissist Han scannar nätet 24/7 om allt som skrivs om honom han läser även här.

Hej Anjo din jubelidiot hoppas gänget spöar upp dig rejält så du får trycka i dig dina 20000 dagliga kalorier mha. sugrör
Citera
2025-03-14, 21:52
Medlem
Citat:
Bra mål! Ändå märkligt att Pontus ens uppmärksammat den med tanke på hur få människor som skrivit på.
Han som ”får så mycket hat att han inte ens kan hitta kritiken”, men upptäcker snabbt en lista som inte ens 100 pers besökt, rimligt.
Håller med, det är väldigt intressant. Min tagning är att han är en väldigt paranoid och en trött man. Jag tror personligen inte att det är nyttigt att bygga hela sitt liv på denna typ av content och det börjar ta på hans psyke och gör att han har lättare för att tabba sig. Lever också en i en väldigt högintensiv tillvaro så jag kan tänka mig att detta kombinerat med dåliga beslut och livsstilsfaktorer verkligen kan påverka hur kroppen mår och säkerligen att göra ännu dummare beslut. Tänk bara alla tabbar han gjort bara sedan Öberg/Kinesenvideon för två månader sedan. Det kan man se även på andra dramayoutubers i såväl Sverige som i utlandet som typ LeafyIsHere (kungen av drama i USA) som snart blev deprimerad och karrären gick åt fanders.
Senast redigerad av pertanstormberg 2025-03-14 kl. 22:05.
Citera
2025-03-14, 22:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Rök en till säger jag!
Anjo hör till dom människorna som inte tål cannabis.

Det brukar vara så när man har en dålig relation till sig själv och en felaktig självbild, rökat har ju den effekten att rannsaka sitt inre och i Anjos fall är hans egenskaper ingenting han vill kännas vid.

Lugnande är mer hans grej, han behöver det för att kunna tolerera sig själv.
Citera
2025-03-14, 22:08
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Det brukar vara så när man har en dålig relation till sig själv och en felaktig självbild, rökat har ju den effekten att rannsaka sitt inre och i Anjos fall är hans egenskaper ingenting han vill kännas vid.

Är det därför han sluddrar så man knappt hör vad han säger i var och varannan video? Kör inte han bil dagligen? (Donken-frukost)
Citera
2025-03-14, 22:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Är det därför han sluddrar så man knappt hör vad han säger i var och varannan video? Kör inte han bil dagligen? (Donken-frukost)
Ja det har den effekten om man äter mycket ja.

Är rätt säker att han stoppade i sig några benzo när han for hem till Chrippa på natten och använde mobilen som en sköld (live). Då behövde han lite tuff på burk för att våga åka dit.
Citera
2025-03-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Håller med, det är väldigt intressant. Min tagning är att han är en väldigt paranoid och en trött man. Jag tror personligen inte att det är nyttigt att bygga hela sitt liv på denna typ av content och det börjar ta på hans psyke och gör att han har lättare för att tabba sig. Lever också en i en väldigt högintensiv tillvaro så jag kan tänka mig att detta kombinerat med dåliga beslut och livsstilsfaktorer verkligen kan påverka hur kroppen mår och säkerligen att göra ännu dummare beslut. Tänk bara alla tabbar han gjort bara sedan Öberg/Kinesenvideon för två månader sedan. Det kan man se även på andra dramayoutubers i såväl Sverige som i utlandet som typ LeafyIsHere (kungen av drama i USA) som snart blev deprimerad och karrären gick åt fanders.
Kan stämma, tror han hade mått bra av att lägga ifrån sig telefonen en stund, direkt efter att han tagit bort filmen vill säga.
Citera
2025-03-14, 22:25
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:

Har alltid bara tänkt att vissa säger att de inte tål det för att de tror att folk ska tycka de är mesiga om de bara inte vill ha. Vilket vore in character för Anjo. Kan se honom framför mig, 19 bast, vågar inte testa, drar till med att han fick psykos en annan gång
Citera
2025-03-14, 22:28
Medlem
Citat:
Kan stämma, tror han hade mått bra av att lägga ifrån sig telefonen en stund, direkt efter att han tagit bort filmen vill säga.
Ja, det skulle ju se dåligt ut om han bara sket i allt nu, men jag tror han måste börja fundera lite på vad hans mål är för det verkar inte fungera bra och han och lisen är inte tillräckligt underhållande för att slå Jocke och Jonna siffror med motsvarande content tyvärr.
Citera
2025-03-14, 22:40
Medlem
Han kommer snart sitta på en brits brevid Antonio och vagga fram och tillbaka. Åka till Kolmården och ha en skön helg men redan har han kollat i luren o blitt sketnödig över en namninsamling. Såklart måste han slänga sig på sängen, gnugga nyllet rätta till kepan och lägga upp en snyftstory. Ja, stackers jävel.
Citera
2025-03-14, 22:47
Medlem
Väntar vi bara på när han lägger ut sin video om Chrippas händelse idag, kommer han vara lika skadeglad som RASK?
Citera
2025-03-14, 23:10
Medlem
Uppe i 78, är vi verkligen så få som tycker man ska upprätthålla brottsoffers rättigheter? Skriv på nu: https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer
Citera
2025-03-14, 23:11
Medlem
Miys avatar
Citat:

Benso är mer Anjos grej, sa åt polaren idag att kontaktar de Legios arbetsplats så ska jag Fan kontakta Soc så de kontrollerar med ett urinprov att hans barn har det tryggt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in