2025-03-14, 16:15
Medlem
Äntligen lite fart på namninsamlingen: https://www.skrivunder.com/stoppa_youtuber_fran_att_outa_minderarigt_brottsof fer

Fortsätt dela och skriva under! Jag har kontaktat mängder politiker och instagram-profiler i hopp om att de ska dela den, men utan framgång hittills. (Misstänker nästan jag är shadowbanned på insta pga spam, kan man bli de?) gör gärna likadant så att vi kan få upp den att bli resultat på Google när man söker på Anjo dokumentär.
Citera
2025-03-14, 16:28
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Fortsätt digga skilleras och de andra mupparna som ger brottslingar likt Chrippa att få en plattform att visa sig på...
Hur var det nu, hade inte Anjo med Leonidas i studion, som suttit inne ett tag? Eller kinesen som suttit på livstid för stämpling till mord? För att inte glömma Per Öberg, NMR-ledaren som inte ens får ha bankkonto pga terrorklassning. Danjal drog väl också på sig en dom alldeles nyss, och hur går det för Analyshasse? Eller Anjos allra bästa vän Rask, flera fall av grovt olaga hot och olaga integritetsintrång.

Men det tycker du är okej förmodar jag? Din lilla hycklare :') Anjo är säkert stolt, skriv till honom och berätta hur duktig du varit på FB nu så kanske han ger dig en like!
Citera
2025-03-14, 17:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nej, säger enbart att jag uppskattat hans tidigare verk. Bland annat den om psykisk ohälsa och den Joz.
Om jag ska allmänbilda mig föredrar jag att kolla på en riktig dokumentär, ingen "anjodokumentär".

Det fanns ju inget djup i den där psykisk ohälsa historien. Han bjöd liksom in Bajsbaronen som fick sitta och ljuga ihop en påstådd diagnos.
Citera
2025-03-14, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Om jag ska allmänbilda mig föredrar jag att kolla på en riktig dokumentär, ingen "anjodokumentär".

Det fanns ju inget djup i den där psykisk ohälsa historien. Han bjöd liksom in Bajsbaronen som fick sitta och ljuga ihop en påstådd diagnos.

Anjo har själv en påstådd diagnos. Det är den gemensamma nämnaren mellan dessa två punschhuvuden
Citera
2025-03-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han påstår att han fick en psykos efter att rökt en holk, och därefter mår han psykisk dåligt av och till

Haha! Är det sant? Isf har han nån psykossjukdom i grunden. Vilket iofs skulle förklara hans vanföreställningar om både ditten och datten.

Ps
Holk är den bästa drogen.
Citera
2025-03-14, 18:53
Medlem
knark-kungens avatar
Chipstutten ligger och självömkar i sängen, kan ni bara lägga av och låta honom försvara barnvåldtäktsmannen ifred!!! Han råkade ju bara stoppa in kuken i barnmunnen vafan
Citera
2025-03-14, 18:55
Medlem
Citat:
Chipstutten ligger och självömkar i sängen, kan ni bara lägga av och låta honom försvara barnvåldtäktsmannen ifred!!! Han råkade ju bara stoppa in kuken i barnmunnen vafan
Syftar du på senaste Instastoryn? Han verkar inte må bra. Men alla ska skynda se filmen!
Citera
2025-03-14, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Syftar du på senaste Instastoryn? Han verkar inte må bra. Men alla ska skynda se filmen!

Han kanske har insett att Jocke och Ninetone kastat honom under bussen?
Citera
2025-03-14, 19:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Yes, ja det är ju uppenbart. Han borde söka hjälp istället för att vara moraliskt förkastlig och skada oskyldiga människor.
Citera
2025-03-14, 19:26
Medlem
Citat:
Yes, ja det är ju uppenbart. Han borde söka hjälp istället för att vara moraliskt förkastlig och skada oskyldiga människor.

Kan ni dela med er till oss som inte har Instagram?
Citera
2025-03-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Kan ni dela med er till oss som inte har Instagram?

Ja tack gärna. Vad pågår? Jag har inte möjlighet att titta. Har inget konto.
Citera
2025-03-14, 19:44
Medlem
Komiskt ändå om Anjo inte vill strikea och att Stefan Hallgren gick runt och mejlade och ljuger för Google helt på eget bevåg.

Ska man tro Anjo så är det så, och den tror jag faktiskt kan stämma. Stefan verkar vara en riktig pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in