2025-03-14, 17:45
Medlem
Rasks senaste video endast 13k visningar efter 20 timmar går riktigt dåligt för Dåren!
Citera
2025-03-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rasks senaste video endast 13k visningar efter 20 timmar går riktigt dåligt för Dåren!

Inte ens 10% av följarna har sett videon ..

Citera
2025-03-14, 18:02
Medlem
Djungelskribentens avatar
Baronen leker mangas på story och RASKAR alla hatare som påstår att han har fler dislikes än likes. Och ja, han har ju rätt i sak, han har faktiskt inte fler dislikes än likes. Dock så har han aldrig över 90% likes, och senaste videon har han mäktiga 77% likes kontra dislikes, så jag vet inte om det är något att stoltsera med…

Print från Baronens instagramstory: https://ibb.co/gnh6bd6
Citera
2025-03-14, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Baronen leker mangas på story och RASKAR alla hatare som påstår att han har fler dislikes än likes. Och ja, han har ju rätt i sak, han har faktiskt inte fler dislikes än likes. Dock så har han aldrig över 90% likes, och senaste videon har han mäktiga 77% likes kontra dislikes, så jag vet inte om det är något att stoltsera med…

Visningar sjunker som en sten och Uslingen försöker stoltsera med like/dislike ratio
Citera
2025-03-14, 18:06
Medlem
Brukar han göra sin insta privat mellan varven eller? Den är privat nu.
Citera
2025-03-14, 18:08
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Brukar han göra sin insta privat mellan varven eller? Den är privat nu.
Den har alltid varit privat vad jag har sett
Citera
2025-03-14, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Den har alltid varit privat vad jag har sett
Nej det har den inte. Inte senaste veckorna iallafall.
Citera
2025-03-14, 18:12
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten

Vilken härlig fredagskväll med familjen. Minst sagt konstig farsa.
Citera
2025-03-14, 18:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Tror vi har svaret på vad SvD ville prata med Baronen om.

Cred till Banal som länkade i annan tråd.

https://ibb.co/5WDzRxrp

Plus att jag skrev om detta i morse.

Det handlar precis som vi trodde om dramat och detta är svaret på varför Rask skulle få berätta sin sida av detta.

Chrippa tackade nej till att delta.

Jag såg på streamen när Chrippa fick frågan om han visste varför Rask intervjuats av SvD.
Citera
2025-03-14, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild

Över en timme med gnälligaste gnällrösten, inte så konstigt
Citera
2025-03-14, 18:59
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Det där med C är en spekulation men han har inte sagt ett ljud om honom på ett par månader i alla fall! Förutom i förbifarten när han pratat ihjäl sig om Jockes mamma efter dokumentärserien. Men i övrigt är det Jacke som fått ta pisset nu, eftersom han inte hade sin tunga i Jockes röv genom hela serien. Vilket svek!!

Tror det räknades ut att han får behålla ungefär 400k efter skatter och arbetsgivaravgifter, vilket jag faktiskt tror att han gör med tanke på hur han hängt ut C för precis sånt där. Eller iofs, jag har fått kritik förr för att jag utgår ifrån att Skattebaronen skulle agera som en normal person I vissa situationer, fast det inte måste vara så. Så jag tar inte gift på att han skattar. 😂

Det är folks plikt att höra av sig eftersom Legio är lärare och det är fruktansvärt att en sån ska sitta och kritisera Baronen i säkert tio minuter totalt!

Bonus: Hans allra senaste vanföreställning är att han inte klagade när han blivit outad som otrogen i december. Och att han och T "kanske hade en överenskommelse". Alla andra minns det som att han grät på sängkanten i två dagar, stängde av kommentarafälten och skyllde på trångboddhet. Men sedan igår vet vi alltså att vi bara haft masspsykos och det fanns en överenskommelse och ingen grät.

De har fan inte haft någon överenskommelse, det fattar väl vem som helst, han och Tessan hade ju bråkat då. Damage control!

I senaste videon ägnar han sig åt att karaktärsmörda de "små kanalerna". Legio är en snöflinga och så lyfter han saker ur kontext för att framställa dem i dålig dager, på sedvanligt Baron-maner!
Citera
2025-03-14, 19:19
Medlem
knark-kungens avatar
Är det tjackparty hemma hos familjen Rask?

Thessans pundande av instastories avslöjar henne, finns det ens mat I kylen? Blev säcken såld? Eller sitter hela familjen och äter piller till middag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in