Citat:
Ursprungligen postat av
Daym-Krytj
Det där med C är en spekulation men han har inte sagt ett ljud om honom på ett par månader i alla fall! Förutom i förbifarten när han pratat ihjäl sig om Jockes mamma efter dokumentärserien. Men i övrigt är det Jacke som fått ta pisset nu, eftersom han inte hade sin tunga i Jockes röv genom hela serien. Vilket svek!!
Tror det räknades ut att han får behålla ungefär 400k efter skatter och arbetsgivaravgifter, vilket jag faktiskt tror att han gör med tanke på hur han hängt ut C för precis sånt där. Eller iofs, jag har fått kritik förr för att jag utgår ifrån att Skattebaronen skulle agera som en normal person I vissa situationer, fast det inte måste vara så. Så jag tar inte gift på att han skattar. 😂
Det är folks plikt att höra av sig eftersom Legio är lärare och det är fruktansvärt att en sån ska sitta och kritisera Baronen i säkert tio minuter totalt!
Bonus: Hans allra senaste vanföreställning är att han inte klagade när han blivit outad som otrogen i december. Och att han och T "kanske hade en överenskommelse". Alla andra minns det som att han grät på sängkanten i två dagar, stängde av kommentarafälten och skyllde på trångboddhet. Men sedan igår vet vi alltså att vi bara haft masspsykos och det fanns en överenskommelse och ingen grät.
De har fan inte haft någon överenskommelse, det fattar väl vem som helst, han och Tessan hade ju bråkat då. Damage control!
I senaste videon ägnar han sig åt att karaktärsmörda de "små kanalerna". Legio är en snöflinga och så lyfter han saker ur kontext för att framställa dem i dålig dager, på sedvanligt Baron-maner!