2025-03-23, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag undrar om det finns något system för att se om en kreatör har köpta följare och hur många? Baronen von Trosa kan omöjligt ha 160k följare. Fi fan vad Rask ljuger och fantiserar på sina videos..

Klart att han ljuger om det. Det kom fram under hans förtalsrättegång då han genom att erkänna att kanalen delvis bestod av köpa fejk-följare så trodde idioten att han kunde påstå att färre personer lockats att klicka på hans förtalavideos.

Han ljög även som den mytoman han är om att ”kanalen var raderad” när han frågades ut om hur stor spridning varje enskild video fått, så det ”kunde” han tyvärr inte svara på. Sanningen var att han bara inaktiverat eller redan sålt den till Livros.

Hans senaste video där han leker besiktningsman till synes påtänt med upprepningar som konstant avlöser varandra i över en timme är så jävla efterbliven att det finns inte ord. Han är så satans dum i huvet att det är svårt att förstå hur han inte kan ha stöd via kommunen, LSS etc. Helst så skulle han bo på ett gruppboende så mentalt efterbliven han är. Ser även ut i både kroppen och ansiktet som om han har börjat knarka jävligt hårt. Han ser ut som sin farsa utan hår nu för tiden. Lika utslagen och vilsen.
Citera
2025-03-23, 02:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han är så satans dum i huvet att det är svårt att förstå hur han inte kan ha stöd via kommunen, LSS etc. Helst så skulle han bo på ett gruppboende så mentalt efterbliven han är.

Hade inte Therese varit så hade han definitivt haft LSS. Tillsammans blir dom där två halvhjärnorna en hjälpligt fungerande, iaf till de mest basala funktionerna. Men som alla ser, inte mycket mer.

Från JordningsVaronens senaste; "Spindeln klättrade FYSISKT ner!" Jaha, hur klättrar man annars?

Sen tycker jag det känns jävligt oäkta med en häx, spök och höstfantast som inte gillar spindlar och till råga på allt dräper dom med fönsterputs!?

Fy för helvete vad pundigt när han hela tiden återgår till att krypa runt och krafsa i varenda jack i golvet och under listerna i video efter video efter video. Jag blir fan tjackad själv av det
Senast redigerad av PeterForsman 2025-03-23 kl. 03:26.
Citera
2025-03-23, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Kom ihåg att bokmärka CP-Traktorn på Bitchute: https://www.bitchute.com/channel/bwu9pWOi3GJj

Då kan man se Rasks senaste uppladdningar på ett smidigt sätt utan att ge bajshögen pengar
Klarar inte av att höra eller se ärkesvinet även om det inte ger honom några visningar. Vilket även gäller Anjo se honom sitta bredbent i mysdress och keps och säga fuck i var mening gör mig enbart äcklad.
Citera
2025-03-23, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Men vänta nu… han visade stolt upp sin manliga persona när han karvat i en gardegarderobsdörr.

Hans harem av kvinnliga följare blev nog pirriga av det maskulina fixandet.
Väldigt manligt med arachnofobi med.
Citera
2025-03-23, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
14 686 visningar 21 mars 2025

I rest my case.
Videon som tog flera dagar att göra.
Citera
2025-03-23, 07:59
Medlem
Wooqiprwos avatar
Det har nog brunnit i huvudet på jordfelsbaronen. Det är inte hyresvärdens ansvar att byta batterier på brandvarnaren, ligger på föregående hyresgäst i så fall, om man ska klaga på någon. Ringer du Trobo när du behöver en ny glödlampa också?
Citera
2025-03-23, 08:08
Medlem
Tortellis avatar
Jag har tittat på senaste videon via länken här i tråden och ju mer jag tittar och lyssnar så undrar jag om Rask inte har en IF. Alltså en Intellektuell Funktionsnedsättning!

Baron von Trosa kan inte vara 100% i kålroten och sen ser han som jag skrev tidigare, han ser ruggigt sliten ut . Men det är riksknas med både Herr och Fru Rask.
Citera
2025-03-23, 08:22
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det har nog brunnit i huvudet på jordfelsbaronen. Det är inte hyresvärdens ansvar att byta batterier på brandvarnaren, ligger på föregående hyresgäst i så fall, om man ska klaga på någon. Ringer du Trobo när du behöver en ny glödlampa också?

Men han vet inte sånt!
Citera
2025-03-23, 08:34
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Men han vet inte sånt!

Men förstår du vilken risk hyresvärden har utsatt Jordfelsvaronen för när de inte varit där och kollat så det finns batteri i brandvarnaren?! Sen bokstavligen kryper det ut spindlar ur taket som kan attackera honom när han sover. "VILKEN HYRESVÄRD GÖR SÅHÄR?" och viktigast av allt "VILKEN SPINDEL GÖR SÅHÄR?!"
Citera
2025-03-23, 08:40
Medlem
Man ser hur mycket Rask tjänar på Chrippa, videon där han tex pratade om "nya sekten" 23k visningar sen två chrippa videos direkt den efter 36k styck och nu lägenhetsvideo 16k visningar efter 24 timmar typ, hans videos om chrippa gör nästan dubbla visningar
Citera
2025-03-23, 09:30
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Från JordningsVaronens senaste; "Spindeln klättrade FYSISKT ner!" Jaha, hur klättrar man annars?
Om du bara visste hur många spindlar som psykiskt attackerat honom under knarkrus!

Sedan är det där med att uttrycka sig korrekt inte hans grej. Varannat ord engelska, inkorrekta val av ord och upprepningar men han är utnämnd till Trosas Horace Engdahl av sina följare.
”I de blindas rike är den enögde kung.”

Ridå.
Citera
2025-03-23, 09:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Om du bara visste hur många spindlar som psykiskt attackerat honom under knarkrus!

Sedan är det där med att uttrycka sig korrekt inte hans grej. Varannat ord engelska, inkorrekta val av ord och upprepningar men han är utnämnd till Trosas Horace Engdahl av sina följare.
”I de blindas rike är den enögde kung.”

Ridå.

😂

Förra sommaren flög faktiskt en jordgeting in i mitt takhål. Jag tänkte inte någon gång att jag skulle ringa min hyresvärd, jag tänkte på att köpa insektssprej.

Men då för att den möjligen fysiskt kunde flyga ut från hålet.
Senast redigerad av vichy6 2025-03-23 kl. 10:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in