2025-03-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Haha. Kl 18 idag visar man Pontus o lisen från Norrköping i lyxfällan

Vet du om lyxfällan-Pontus och dennes flickvän har lyckats betala av sina skulder? De verkar ju ha/haft över en miljon i lån till inkasso, privat och kronofogden
Citera
2025-03-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det filmades inne på psyket också, är det ens tillåtet?

Svårt att tro att sjukhusledningen gett tillstånd för att filma en psykotisk självmordsbenägen person i deras lokaler. Antonio kanske anmäler Anjo för övergrepp och får ett fett skadestånd? Detta även om han gett tillstånd i efterhand så kan Antonio hävda att trycket var stort. Det vore ju onekligen en twist.

Han kan stämma Anjo för sveda och verk eller nåt, har ingen aning hur sånt här fungerar. Särskilt etisk verkar det ju inte. Någon annan?
Citera
2025-03-13, 18:30
Medlem
GreenBatterys avatar
”Om man bara vågar svälja stoltheten…”
Anjo 2018
Citera
2025-03-13, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vet du om lyxfällan-Pontus och dennes flickvän har lyckats betala av sina skulder? De verkar ju ha/haft över en miljon i lån till inkasso, privat och kronofogden

Inspelat 2019. Du får nog uppdatera dig om dagsläget. Just nu tjänar Anjo storkovan på att hänga ut våldtäktsoffer
Citera
2025-03-13, 18:47
Medlem
Jag har letat utan att hitta , finns antonios dom att finna någonstans ? Hade varit intressant att läsa den för, intressant att försöka förstår hur Anjo skulle kunna tro att han är oskyldig likslm
Citera
2025-03-13, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggatanken
Jag har letat utan att hitta , finns antonios dom att finna någonstans ? Hade varit intressant att läsa den för, intressant att försöka förstår hur Anjo skulle kunna tro att han är oskyldig likslm

Ligger som rödmarkerat i texten här
https://www.gossipzine.se/bloggskvaller/antonia-toledano-book-domd-i-tingsratten-for-valdtakt-mot-barn/
Citera
2025-03-13, 19:07
Medlem
Ser ut som chipstuttenassen fått massa internationella följare bland kommentarerna på senaste video. Dax att börja vlogga på engelska?
Citera
2025-03-13, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ser ut som chipstuttenassen fått massa internationella följare bland kommentarerna på senaste video. Dax att börja vlogga på engelska?

Hur skall det gå, han kan ju knappt prata svenska?
Citera
2025-03-13, 19:30
Avslutad
Kollar på Lyxfällan vilket inte tillhör vanligheterna, men när det handlar om Anjo och Lisen blev det lockande. Hur fan tänker dom? När dom skall sälja soffan dom fått av Lisens föräldrar gnäller hon att det tillhör inte hennes kultur att ta emot gåvor för att sälja dom. Men Lisen, vad säger DIN kultur om skulder av den storleken när man har barn? Anjo har gapat om Chrippas skulder och så får man se det här?
Citera
2025-03-13, 19:32
Medlem
Jag vill helst undvika hans videos, nån som sett den senaste ”VI FLYR FRÅN ALLT NU!” Med en skärdump från J.L med texten ”Packa väskorna! Du och familjen måste bort ett tag”?
Citera
2025-03-13, 19:35
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kollar på Lyxfällan vilket inte tillhör vanligheterna, men när det handlar om Anjo och Lisen blev det lockande. Hur fan tänker dom? När dom skall sälja soffan dom fått av Lisens föräldrar gnäller hon att det tillhör inte hennes kultur att ta emot gåvor för att sälja dom. Men Lisen, vad säger DIN kultur om skulder av den storleken när man har barn? Anjo har gapat om Chrippas skulder och så får man se det här?
Har hon ens haft ett jobb sedan lyxfällan? Har hon någonsin haft ett jobb? Hon verkar ju vara en kvinnlig version av Rask.

Dom verkar ju inte gjort några större förändringar efter programmet, dom sitter fortfarande hemma och spenderar pengar på en massa onödig skit.

Skulle ha sån sjuk pengastress i deras situation, är så tacksam att man har jobb och stabil ekonomi, förstår inte hur folk kan prioritera för att leva sådär, wt deluxe

Dags att ringa Mange igen
Citera
2025-03-13, 19:42
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Jag vill helst undvika hans videos, nån som sett den senaste ”VI FLYR FRÅN ALLT NU!” Med en skärdump från J.L med texten ”Packa väskorna! Du och familjen måste bort ett tag”?
Jag såg en kort bit på lolcow.se och hann se anjo lära sig hur en dörr fungerar sen fick jag en stroke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in