2025-03-13, 13:43
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Då tycker vi olika helt enkelt, svårare än så är det inte!!

Snygg profilbild har du också, vem är mannen på bilden om jag får fråga? 🥰
Du tycker någon är kung men vet inte varför?

Du vet att det är 18 årsgräns här va, är du ett barn?

Jag tycker du borde skaffa dig en bättre förebild, det finns ingen normalt funtad vuxen människa som tycker att Anjo är "kung".
Citera
2025-03-13, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Anjo vilken kung det är! Sitt ner och var frustrerade folket. Cashen tas!!

Nja han var väl snarare lillebror till kungen, men senare hertig av Anjou, genom äktenskap. Du får kolla upp dina källor lite grann.

Korkade människor är fascinerande då deras sätt att vara korkade är mer individuellt än de smarta. / Jean Paul Sartre
Citera
2025-03-13, 14:12
Avslutad
Jag tänker att Anjo från början ville omge sig med smarta och kompetenta människor som kunde hjälpa honom i karriären som Youtubes Janne Josefsson. Istället fick ett gäng klappträn
Jag har sagt det förr men säger det igen. Att ingen varnade Anjo om att filmen var kass, kan vara för att det finns människor i hans omedelbara närhet som ser chansen att bli av med honom
JL har ändå haft ett par filmer på bio som sålt, något program på TV utan några direkta övertramp
Varför har INGEN av dessa Jocke, Nine-tone-Stefan, Simon eller någon annan sagt STOP?? Alla nämnda har sett katastrofen men varit tysta

Dom varningar Anjo fått gällande filmen fick han av den han hatar mest, Lokal, gällande röjande av offrets identitet. Men inte ens det har han skött snyggt. Kompisen Simon sprider ju fortfarande identiteten, och hur det med filmen som fortfarande går att hyra, har du tagit bort någon sek/min mer?

Din ursäkt till brottsoffret kan du stoppa upp någonstans, den var inte genuin utan framtvingad
Gör om gör rätt - Ta bort filmen, prata med dina buddys att dom tar bort allt vad dom har, och gör en video riktad direkt till offret med en genuin, från hjärtat, ursäkt. Stäng kommentarsfältet och skit i alla kommentarerna
Citera
2025-03-13, 14:25
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tänker att Anjo från början ville omge sig med smarta och kompetenta människor som kunde hjälpa honom i karriären som Youtubes Janne Josefsson. Istället fick ett gäng klappträn
Jag har sagt det förr men säger det igen. Att ingen varnade Anjo om att filmen var kass, kan vara för att det finns människor i hans omedelbara närhet som ser chansen att bli av med honom
JL har ändå haft ett par filmer på bio som sålt, något program på TV utan några direkta övertramp
Varför har INGEN av dessa Jocke, Nine-tone-Stefan, Simon eller någon annan sagt STOP?? Alla nämnda har sett katastrofen men varit tysta

Dom varningar Anjo fått gällande filmen fick han av den han hatar mest, Lokal, gällande röjande av offrets identitet. Men inte ens det har han skött snyggt. Kompisen Simon sprider ju fortfarande identiteten, och hur det med filmen som fortfarande går att hyra, har du tagit bort någon sek/min mer?

Din ursäkt till brottsoffret kan du stoppa upp någonstans, den var inte genuin utan framtvingad
Gör om gör rätt - Ta bort filmen, prata med dina buddys att dom tar bort allt vad dom har, och gör en video riktad direkt till offret med en genuin, från hjärtat, ursäkt. Stäng kommentarsfältet och skit i alla kommentarerna
Tror du kan vara något på spåren.

Anjo är en alldeles för stor risk för J.L, han är nu etablerad i mediabranschen, Anjo är en ökänd mobbare, såna är inte välkomna in i finrummen.

Dessutom har han Anjo säkert dirt på honom för han är en illojal snake, därför gäller det att vara försiktig.

Undra om Anjo kommit på detta ännu eller är han för osmart? Han verkar ju bara ha lokal & flashback i skottgluggen..

Hur som helst så är han körd vilket glädjer mig och det var inre en dag för tidigt. Han fick för mycket luft och tog sig för mycket friheter när han allierade sig med Sveriges minst omtyckta familj. Jag skrattar gott åt hur han föll, ett riktigt korkat misstag.
Citera
2025-03-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad är det för slags talang du ser? Han kunde ju inte ens begripa att målsägandes namn i ett sexualbrottfall är sekretessbelagt, eller varför det var en dom för våldtäkt mot barn, och en våldtäktsdom.

Och att han tror sig om att han kan tolka utredningen bättre än poliser, åklagare och nämndemän visar väl att det möjligen finns en intellektuell funktionsnedsättning som gör att han aldrig ska åta sig något liknande igen.

Och orsaken till att han inte kan besvara kritik han "hör den inte" visar ju på att han förstått att folk har invändningar men är för dum för att förstå vad kritiken består av. Att han i panic mode försöker få alla att prata om Lokal och Jåckes eventuella sexualbrott mot barn komplicerar ju bara allt ännu mer. Hur tror han att Jåcke upplever att Anjo tar upp detta? J.L försöker ju förändra uppfattningen av honom. Han är snart 40 år och vill nog lämna den delen av sitt liv bakom sig.

Anjo bör för sin egen skull inte hålla på att uttala sig kring något.

Han har talang att skapa. Det kan jag inte ta ifrån honom. Synd att han livnär sig på drama och drev istället för att nyttja och skapa som han är bra på.
Citera
2025-03-13, 14:31
Medlem
Citat:

Kom sig inte hans ursäkt mer av narcissistiska behov? Att han blev upprörd över att han ses som självgod, pompös och känslokall vad gäller det våldtagna barnets behov? Målsägande hade ju talat om för honom att hon inte ville att en film skulle göras. Att han under galgen ber om ursäkt kommer mer för att han blir upprörd över att han ses som totalt känslokall. Men det är just det han är, han är känslokall, ointelligent, en pompös strunt helt enkelt. Det är väl därför han är lite rolig att studera, ända tills detta övertramp för mänskliga rättigheter.

Han pratar om att han gjorde filmen för att visa på vad det kan finnas för problematik kring att vara ung. Det är ju en så löjlig lögn att han borde garrotteras. Det var enbart HANS EGNA BEHOV som ledde honom in på detta stolleprov.

Han slår ifrån sig lite, han "fick det i sitt knä" och han utnyttjade Antonio för att han är kändisbarn, men det är bara för att han inte kan stå för sitt tilltag och ha någon som helst ärbarhet.

I dånt givv a fakk!

"jag hör inte kritiken för allt hat"

Han är faktiskt en lågt stående varelse och jag föraktar honom för det han har gjort mot den unga kvinna som kunde fått komma ifrån det som hände under hennes tonår. Det är en jävla låg handling - och det bara för att han vill skapa något. Att skapa något som skadar andra är inget att beundra.
Citera
2025-03-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Han har talang att skapa. Det kan jag inte ta ifrån honom. Synd att han livnär sig på drama och drev istället för att nyttja och skapa som han är bra på.

Ja han har skapat kaos och elände för en person som blev våldtagen som barn. Och ser du det som talang så kan jag inte ta det ifrån dig.
Citera
2025-03-13, 14:59
Medlem
Citat:

Ne det har han inte, det är bara så att det finns bra verktyg för att skapa just nu. Det är enkelt att få till snygga redigeringar och drönar bilder osv.
Det är inget speciellt med det.

Anjos enda talang är att han är bra på att manipulera låg intelligenta människor.

Tänkt dig själv hur mycket bättre du själv antagligen är på ditt jobb än vad Anjo är på sitt.
Han kan inte ens göra timestamps i sina videos eller andra bekvämligheter som duktiga kreatörer gör.
Han är ju bättre än Rask, men det är ju inte så svårt direkt.
Citera
2025-03-13, 15:01
Avslutad
Citat:
Ja han har skapat kaos och elände för en person som blev våldtagen som barn. Och ser du det som talang så kan jag inte ta det ifrån dig.

Har han verkligen talang att skapa? Ofta har man fått höra att han är duktig på redigering osv ändå är filmen har filmen alla nybörjarfel som går att uppbringa. Ljudet som går upp och ner, dåliga klipp och vinklar. Är det någon annan som gjort redigeringen, eller vad är det frågan om?
Inte ens det ifrågasattes av folk i branschen
Här ligger en hund begraven, kanske Jockes hund?
Citera
2025-03-13, 15:12
Medlem
Citat:
Har han verkligen talang att skapa? Ofta har man fått höra att han är duktig på redigering osv ändå är filmen har filmen alla nybörjarfel som går att uppbringa. Ljudet som går upp och ner, dåliga klipp och vinklar. Är det någon annan som gjort redigeringen, eller vad är det frågan om?
Inte ens det ifrågasattes av folk i branschen
Här ligger en hund begraven, kanske Jockes hund?

Nu skrev ju jag att han vara bra på att skapa elände och kaos hos målsägande.

Pontus är så narcissistisk att han tror att han kan tolka skeendet för åtta är sedan bättre än vad polis, åklagare, nämndemän och domare kunde då. Han är så dum att han inte ens förstått domen, och lyckats missa att målsägandes namn är sekretessbelagt, så klart att han inte förstår att ta hjälp med ljus, ljud och berättarteknik etc. Han tror att han kan han. Men han "hör ju inte" kritik heller.

Det är intressant det här, var försvann kommunjuristen? Och den här advokaten som ska ha sagt att så många män blir dömda oskyldigt, var tog den vägen? Var det den här advokaten som skulle hjälpa Antonio med överklagan som hade sagt det och hörde av sig och sa att du klipper bort det där annars ska jag stämma dig på allt du äger och har?

Fanns det öht något juridiskt funderande kring det här?
Citera
2025-03-13, 15:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad är han bra på att skapa förutom drama?
Kan du ge något exempel.
Citera
2025-03-13, 15:21
Avslutad
Citat:
Nu skrev ju jag att han vara bra på att skapa elände och kaos hos målsägande.

Pontus är så narcissistisk att han tror att han kan tolka skeendet för åtta är sedan bättre än vad polis, åklagare, nämndemän och domare kunde då. Han är så dum att han inte ens förstått domen, och lyckats missa att målsägandes namn är sekretessbelagt, så klart att han inte förstår att ta hjälp med ljus, ljud och berättarteknik etc. Han tror att han kan han. Men han "hör ju inte" kritik heller.

Det är intressant det här, var försvann kommunjuristen? Och den här advokaten som ska ha sagt att så många män blir dömda oskyldigt, var tog den vägen? Var det den här advokaten som skulle hjälpa Antonio med överklagan som hade sagt det och hörde av sig och sa att du klipper bort det där annars ska jag stämma dig på allt du äger och har?

Fanns det öht något juridiskt funderande kring det här?

Sorry, mitt svar skulle givetvis vara till Loversingame
Du drar upp mycket som bygger på min teori ännu mer. Kommer Anjo inse problemet när han läser här? Han har blivit blåst helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in