#577 Stringmannen
Här att vi att göra med en figur som är dömd för att sexuellt ha ofredat en 11-åring på en sida som så uppebart är till för barn på låg- och mellanstadiet. Nu kallar han sig för "Söker tjej som använder string" på Snapchat. En gubbe som är närmare 60 än 50 sitter alltså på Snap och söker tjejer. Bara det är sjukt. Vilka i den åldern använder Snap? Förutom de som vill skoja till det med filter tillsammans med barnbarnen?
Hur de får kontakt framgår inte av chattloggarna. Han är oerhört tjatig och grund i sin kommunikation och skriver på ett sätt som gör att jag misstänker nåt kognitivt fel. Han borde väl ha en lindrig IF? Många av de gäddor som har det har skrivit på samma grunda och tjatiga sätt.
Han ljuger och säger att han är 25 men skickar en selfie i grodperspektiv där han ser ut som den pösmunksgubbe han är.
"Vill du att jag ska tänka på dina fina trosor tills kommer hem från skolan sötnos"
Till en 12-årig flicka. Nej, inga barn vill att det sitter störda gubbar och tänker på deras underbyxor hela skoldagen.
"Hur mycket ska jag tänka på dom"
Vad fan vill han ha för svar? Det rätta svaret är givetis "Inte alls", men vad tänker han att hon ska svara? Lite, mycket, lagom?
Han, som många andra med IF, drar igång med "Älskar dig". Följt av "Har du något hår på snippan" "Jag har stånd"
Han frågar också om hon har några yngre tjejer som vill rida på hans kuk.
Och hur han hela tiden skriver slidan i bestämd form.
"Så du skulle stoppa in min i din slidan"
"Slicka på slidan"
"Du får lova att din slidan är bara min föralltid nu"
"Skickar en röstmeddelande säg att du längtar jätte mycket att få din kuk i min sköna slidan älskling"
"Längtar din slidan att att min ska komma in där snart älskling"
"Du får lova att du inte ge din söta slidan till nån annan"
Andra godingar:
"Hade du vilja sätt min där nere om jag har tagit ut den lite utanför kalsongerna"
"Gör det något om man pussa rumphålet"
"Hade du vilja att jag hade min tunga vid rövhållet slicka lite på den"
"Hade du särra på rumoan så min tunga kom till hålet"
"Så kunde jag slicka lite rent den"
"Hade det inte varit skönt att jag hade tungan där så smakade på den älskling"
"Okej då slicka ja din slidan istället så det blir skönt för dig"
"Säg att du älskar mig älskling när du spelar in din röst"
"Älskling när jag tänker på dig nu så har jag stånd i kalsongerna nu"
"Den älskar dig jätte mycket nu" (den = kuken)
"Ja men han vill inte gå ner än han tänker mycket på dig och fin fina slidan" (han = kuken)
"Den gick ner nu men den blev lite ledsen att den skulle gå ner" (den = kuken)
"Så du vet att den älskar dig Den vill komma ut från kalsongerna"
"Jag är vaken nu ligger i soffan naken älskling"
Riktig citatmaskin.
Han kallar brösten för toppar och skriver att han aldrig har sugit på bröst tidigare.
"Jag är glad att jag träffade dig på kamrat är mycket kär i dig nu"
Han blir needy och klängig när han tycker att barnet svarar för långsamt. Han pratar om att det blir mycket sperma i kondomen. Det kanske rinner över. Den här gubben kan väl aldrig ha haft sex?
Och hans grafiska beskrivning av magåkomman han drabbats av när han ställer in träff. Lös i magen, han mår skit (

), det "korrar" i magen och han har spytt.
För att inte tala om penisbilderna. Vad fan är det han visar upp? Och på andra bilden påstår han att den är hård? Den är sladdrig och helt täckt av förhud. Ser ut som en tecknad svamp i en Bamse-tidning.