2024-04-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Vad har du för belägg för det?!
Tja, han säger att damer gillar honom, att hans stil går hem etc. Mytoman kanske är fel ord, fast jag tror att han hittar på för att få medial uppmärksamhet. Man kanske borde säga verklighetsfrånvänd och utan självinsikt istället.
Citera
2024-04-01, 23:14
Medlem
Utan att ha sett programmet är det som Paradise hotel fast utan sex?
Citera
2024-04-01, 23:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nenneliten
Jag har sett konversationer när Sven-Erik skriver med sin 28 åriga pudding
Sven-eRIK har lovat i programmet att han dejtar tjejer som är max 20 år yngre än han själv, det är alltså en felmarginal på 8 år där som är helt oacceptabel!
Citera
2024-04-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Sven-eRIK har lovat i programmet att han dejtar tjejer som är max 20 år yngre än han själv, det är alltså en felmarginal på 8 år där som är helt oacceptabel!
Max 20 år yngre vs en 28-åring, det är betydligt mer än felmarginal på 8 år.
Citera
2024-04-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Tja, han säger att damer gillar honom, att hans stil går hem etc. Mytoman kanske är fel ord, fast jag tror att han hittar på för att få medial uppmärksamhet. Man kanske borde säga verklighetsfrånvänd och utan självinsikt istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Eaum

Han gjorde ett undantag för henne..
Citera
2024-04-02, 01:15
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum

Tror mattenisse ovan menade hälften så gammal.
71/2 = 35,5. Då är felmarginalen runt 8 år.
Citera
2024-04-02, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Utan att ha sett programmet är det som Paradise hotel fast utan sex?

PH för 65+, fast lite snällare! Sex förekommer kanske, men inget som sker framför kameran!
Citera
2024-04-02, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Min sammanfattning efter kvällens avsnitt är att kvinnorna är trevligare och smartare än männen, förstår f d polisen som sa att det inte finns någon intressant i gruppen och Yvonne som säger att de bara pratar om sig själva. Samt att flera av männen är för på och visar en tendens att vilja äga sina kvinnor.

Ungefär samma sak som jag har kommit fram till! Jag tycker att fd polisen verkar vettig och förstår att det är svårt att hitta ”kärlek” i programmet för henne. Gubbar 65+ är inte så kul…
Citera
2024-04-02, 09:21
Medlem
Addhocs avatar
Männen framstår ju som korkade. Det räcker att en kvinna säger att de verkar trevliga, så tror de att allt är klappat och klart. De tar ett stadigt tag i kvinnans händer, tittar djupt in i ögonen och konstaterar hur magiskt allt känns.
What the fuck!! Hon sa att du verkar fin och trevlig, det är inte detsamma som att ni nu ska bli ETT.

Exakt det där händer mot M-L varje gång. Är det inte Heiki, så är det Lasse eller nu Bosse. Det är ju därför M-L nu börjat förklara för Bosse att hon drar sig undan om det blir för intensivt. Och tacka fan för det.

Bosse förstår dock inte vad hon far efter. Han är så omtumlad av att hon tilltalat honom och sagt att han verkar vara en intressant karl, så att han nu tappat fotfäste och verklighetsuppfattning.
Han prånglade på sig en tre nummer för liten tränings-t-shirt i mikrofiber och trampade iväg till stugan, fattade hennes händer som om detta vore början på deras gemensamma liv🤦🏻‍♂️
Bredvid i soffan satt M-L med panikkänsla…

Varför i hela världen skulle helan och halvan skicka iväg dem till den där stugan ens? Det var alldeles för tidigt, noll potential för kärlek fanns ju. Men det var väl brist på alternativ antar jag.

Edit; kan det va så att den här generationen män inte förstått och varit med om att inledningen på en kommande relation först är ett spel. Man åmar sig och kråmar sig lite lätt för varandra i syfte att väcka intresse, där emellan intas en aningen restriktiv hållning för att inte verka allt för på (läs desperat) och så dansar man vidare med två steg fram, ett tillbaka tills man hittat en rytm som båda gillar.
Har männen aldrig varit med om det förut? Åtminstone när de var unga?
Senast redigerad av Addhoc 2024-04-02 kl. 09:27.
Citera
2024-04-02, 09:29
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Männen framstår ju som korkade. Det räcker att en kvinna säger att de verkar trevliga, så tror de att allt är klappat och klart. De tar ett stadigt tag i kvinnans händer, tittar djupt in i ögonen och konstaterar hur magiskt allt känns.
What the fuck!! Hon sa att du verkar fin och trevlig, det är inte detsamma som att ni nu ska bli ETT.

Exakt det där händer mot M-L varje gång. Är det inte Heiki, så är det Lasse eller nu Bosse. Det är ju därför M-L nu börjat förklara för Bosse att hon drar sig undan om det blir för intensivt. Och tacka fan för det.

Bosse förstår dock inte vad hon far efter. Han är så omtumlad av att hon tilltalat honom och sagt att han verkar vara en intressant karl, så att han nu tappat fotfäste och verklighetsuppfattning.
Han prånglade på sig en tre nummer för liten tränings-t-shirt i mikrofiber och trampade iväg till stugan, fattade hennes händer som om detta vore början på deras gemensamma liv🤦🏻‍♂️

Varför i hela världen skulle helan och halvan skicka iväg dem till den där stugan ens? Det var alldeles för tidigt, noll potential för kärlek fanns ju. Men det var väl brist på alternativ antar jag.

Ja snälla, kan vi diskutera hans dåliga klädsmak. Jag hade vänt på klacken om en man kom i träningstshirt som dessutom var på tok för liten om vi skulle på dejt. Urk!
Citera
2024-04-02, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Edit; kan det va så att den här generationen män inte förstått och varit med om att inledningen på en kommande relation först är ett spel. Man åmar sig och kråmar sig lite lätt för varandra i syfte att väcka intresse, där emellan intas en aningen restriktiv hållning för att inte verka allt för på (läs desperat) och så dansar man vidare med två steg fram, ett tillbaka tills man hittat en rytm som båda gillar.
Har männen aldrig varit med om det förut? Åtminstone när de var unga?
Är övertygad om att de agerade annorlunda i ungdomens dagar…Tänk på de koketta långhåriga killarna i sina kråsblusar, inte sjutton var de desperata efter tjejerna (detta var före de sexuella bokstavskombinationernas tid), proggarna med gitarrer, FNL-aktivisterna med flygblad…eller raggare utanför korvkiosken…orkar inte fullfölja min snåriga tankegång såhär post-påsk, men: det manliga Hotel Romantikbeteendet verkar ingå i förgubbningens koncept, är måhända kromosombetingat.
Citera
2024-04-02, 10:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Tror mattenisse ovan menade hälften så gammal.
71/2 = 35,5. Då är felmarginalen runt 8 år.
Kan vara så att jag var ironisk om att det var
Sven-Åke som just räknat vidlyftigt fel för att kunna äta förbjuden frukt, men det borde jag förstått att autist-flashback skulle anse att ironi är svårt på internet eller som Sven-Åke brukar säga
"Vad man än gör så gör man ju fel i folks ögon, du kan ju kan aldrig va 100 %" (med anspelning på Lotta Engberg)

Puss och kram vi syns på stan! https://imgbox.com/ypESZHks
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-02 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in