2025-03-10, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Vad tycker du om årets deltagare i Farmen?
Själv har jag faktiskt ingen favorit. Det är nog första året jag inte har det. Vad tycker du?

Nej jag har inga favoriter i år heller. Jesper är en skön bög som sprider glädje varenda sekund han är i rutan så honom vill jag ha som vinnare.
2025-03-10, 18:07
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Nej jag har inga favoriter i år heller. Jesper är en skön bög som sprider glädje varenda sekund han är i rutan så honom vill jag ha som vinnare.
Ja jag håller med dej där. Lite orolig dock att han gått på Mickes skitsnack.
2025-03-10, 19:47
Medlem
Dom påstår att Niklas ej höll sitt löfte att göra Andreas till storbonde, men detta gällde väl bara om han hade åkt ut mot Amanda i tinget tidigare under säsongen?

Det betyder ju inte att löftet gäller hela säsongen ut?
2025-03-10, 19:52
Medlem
Crapmagics avatar
När kommer utmanarna som ska ligga krigsmålade i skogen som säsong 1?, annars kommer vi inte upp i 50 avsnitt med tanke på alla avhopp
2025-03-10, 21:22
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur vet du att hon knullar en man? fram med bild på man

Han är på hennes insta överallt. Ser ut som en sliten Polack. Verkar fajtas precis som henne.
2025-03-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Hmmm- kanske Marica kan hantera det hela med att vara 1e bonde men om hon satsar på att få ut Sophia då ogillar jag Marica faktiskt. Varför? För att Sophia försöker köra rent spel - vilket inte är så vanligt i dessa serier.

För mig är Sofia inte någon som kör ett rent spel, hon är ryggradslös, böjde sig för Adams vilja och lät honom offra Niklas.

Hennes fjäsk för Amanda är också oskönt. Hon bjöd Amanda på middag trots att hon nyss varit ute och ätit samt gav en amulett åt henne trots att hon egentligen inte ens borde ha fått komma tillbaka till farmen.
2025-03-10, 23:46
Avslutad
Oftast säger farmendeltagare att dom ska "göra det för sina barn". Micke har barn. Micke säger "jag ska göra det för Robban". Ridå.
2025-03-11, 00:06
Medlem
Citat:
Eller hur? Dock tror jag det hade blivit bättre val med t ex Alida eller Sophie. Alida "kan" spelet OCH är ärlig/rättvis och tyvärr är Sophia för blödig även om hon är ärlig hon med. Hmmm- kanske Marica kan hantera det hela med att vara 1e bonde men om hon satsar på att få ut Sophia då ogillar jag Marica faktiskt. Varför? För att Sophia försöker köra rent spel - vilket inte är så vanligt i dessa serier.

Citat:
Sophia svek väl inte Niklas personligen? MEN - hon tillät de andra att svika Niklas dvs göra skitjobbet.

Sophia är en ryggradslös mupp som inte kan fatta beslut och låtsas glömma vad hon hade lovat Niklas fast hon påstår att sådant är viktigt för henne.
2025-03-11, 02:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Han är på hennes insta överallt. Ser ut som en sliten Polack. Verkar fajtas precis som henne.
Okay då, här får man se klassikern, hur mycket fulare tjejer blir med sådan här fritids-sminkning https://www.hant.se/noje/farmen-sofias-vandning-efter-livskrisen-stora-karlekslyckan/10714169
2025-03-11, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Så du accepterar med glädje då att Adam eller Micke vinner? Tja, det säger ju allt om dej.
Det är väl klart att man med glädje måste acceptera slutresultatet. Vad skulle man annars göra, starta en namninsamling ett halvår efter programmet är inspelat? Den som vann var bäst på spelet helt enkelt.
2025-03-11, 08:24
Medlem
Jag tänker att Niklas kanske inte var så snäll som produktionen framställt honom. Han kanske i själva verket var en sådan som bäddade säck, klippte sönder kalsonger och sniffade tjejernas trosor.
Jag säger inte att det var så men man undrar ju varför Baj-Allan och Ålefeskar'n körde sin teater vid andrekämpe-valet. De kanske hämnades för en lång tid av passiv-aggresiv terror på farmen? Deras beteende är ju annars obegripligt, särskilt om alla de andra visste om vad som skulle hända.
Jag menar att vi VET ju faktiskt inte, allt vi ser är vad produktionen vill att vi skall se.
2025-03-11, 08:54
Medlem
Att Marica blev storbonde va de bästa som kunde hända. Micke, Andreas och Adam ska inte få glida runt där inne och tro att dom är kungar. Och jag får ge Adam och Andreas att deras skådespel var kanon, men de bet dom i arslet igår. Nu vill jag se Micke som förste kämpe, och han kommer med största sannolikhet välja bögen som andre kämpe (trots de fejkade handslaget på torpet).

Tror fortfarande på att Sofia kommer ta hem Farmen 2025, visst, de är lite störande med hennes tårar och att hon kanske är en lite för dålig förlorare. Men hon gör de mesta rätt just nu, mig veterligen så har hon bara en pakt med Amanda medans dom andra har flera olika pakter, och de mina vänner är aldrig bra. Man ska hålla sig till en pakt på Farmen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in