2025-03-11, 08:26
Medlem
MyJustices avatar
Säkert Musk som hissar en falseflagg .
Iaf är det vad jag tror .
Citera
2025-03-11, 08:29
Medlem
Haha visste redan när jag såg första nyheten att han skulle beskylla Ukraina. Så jävla uppenbart fejk.

Om de hade möjlighet att släcka ner ett av världens största sociala nätverk hade de självklart riktat attackerna mot Ryssland istället.

Så jävla underbart att se Teslaaktien rasa dag efter dag.
Citera
2025-03-11, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Haha visste redan när jag såg första nyheten att han skulle beskylla Ukraina. Så jävla uppenbart fejk.

Om de hade möjlighet att släcka ner ett av världens största sociala nätverk hade de självklart riktat attackerna mot Ryssland istället.

Brukar du bli lycklig över att aktier rasar? Tror du inte det finns andra saker i livet som gör dig lycklig? Eller går du omkring och håller tummarna för att aktiebolag du inte gillar ska gå i konkurs?

Verkar perverst.
Citera
2025-03-11, 08:59
Medlem
MyJustices avatar
Citat:

Fast x skadade läser musks botinlägg .
Och tror faktiskt på det
Citera
2025-03-11, 09:38
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbaZenetti
Det här postade Elon för ett par minuter sedan.

https://x.com/elonmusk/status/1899149509407473825

"There was (still is) a massive cyberattack against 𝕏.

We get attacked every day, but this was done with a lot of resources. Either a large, coordinated group and/or a country is involved.

Tracing …"

Ok, då vet vi att det handlade om något korkat han själv gjort med tjänsten, bra att veta.
Citera
2025-03-11, 09:41
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Vem fan använder ens X längre? ÄR ju mest nazister och ryssbottar hela bunten? Ja och svårt religiösa högersnubbar såklart...

Du svarade dig själv, nazister och rysstroll använder X, uteslutande.
Citera
2025-03-11, 10:05
Medlem
BubbaZenettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Du svarade dig själv, nazister och rysstroll använder X, uteslutande.

Å fan! Det betyder ju att Zelenskyj också är antingen nazist eller rysstroll!! Detta hade jag ingen aning om. Tack för "informationen"!! 😁

Volodymyr Zelenskyy / Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa President of Ukraine / Президент України

https://x.com/ZelenskyyUa
Citera
2025-03-11, 10:07
Medlem
doncroces avatar
Rumble drabbades också av vad som verkar vara samma attack, Dark Storm tog på sig även det.
Citera
2025-03-11, 11:14
Medlem
GeleZachas avatar
Min fungerar fortfarande inte, hur är det för er andra?
Citera
2025-03-11, 11:24
Medlem
Citat:
Nej, det gäller bara Tesla.
Anledningen är att ägaren hetsar mot ett land som bara försvarar sig själva.

Och vem är det som gett dem uppkoppling på nätet så att de kan försvara sig? Musk och Trump sätter press på Ukraina och Ryssland så kriget ska ta slut. Och vad gör övriga i västvärlden? Hetsar sin befolkning mot ett bilmärke som skapats av Musk. Med konsekvensen att idioter springer ut på stan och bränner upp de bilarna. Inser du inte att detta är sjukt beteende? Man börjar tro att en stor del av befolkningen drabbats av ett "mind virus" som gör dem psykotiska.
Citera
2025-03-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Och vem är det som gett dem uppkoppling på nätet så att de kan försvara sig? Musk och Trump sätter press på Ukraina och Ryssland så kriget ska ta slut. Och vad gör övriga i västvärlden? Hetsar sin befolkning mot ett bilmärke som skapats av Musk. Med konsekvensen att idioter springer ut på stan och bränner upp de bilarna. Inser du inte att detta är sjukt beteende? Man börjar tro att en stor del av befolkningen drabbats av ett "mind virus" som gör dem psykotiska.
Vilka stater har hetsat sa du?
Citera
2025-03-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Min fungerar fortfarande inte, hur är det för er andra?
Mitt fungerar på dator/desktop, men inte mobil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in