2025-03-09, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Kan det vara Alexander Lindahl?

Nej Alexander Westin han är tystlåten och Roger frågar sällan honom om hur hans helg varit när de kör programmet på morgonen och Fabian får all uppmärksamhet han är smygbög
Citera
2025-03-09, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Mycket bra att en privat radiokanal rapporterar om oegentligheter.

Usch lyssnar aldrig på den skitkanalen, blir alltid så spyfärdig när Roger ska berätta någon anekdot i sitt liv som ska vara lite komisk och kommer alltid in på något som handlar om sitt bögförhållande och så pratar han på som att det är fullt normalt och som vilket förhållande som helst😂 lyser igenom så starkt att han bara tar varje chans att berätta om sin homosexualitet och normalisera det.
Citera
2025-03-09, 10:38
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag förstår inte hur så många kan skriva negativa saker om Morronzoo för att i samma veva basunera ut ungefär att "jag skulle minsann aldrig lyssna på skiten!"
Hur kan man veta om man inte lyssnar?

Jag personligen älskar Morronzoo! Så många skratt jag har fått när jag har varit på väg till eller ifrån jobbet på morgonen.

Om man tänker lite längre än näsan räcker, så kanske man inser att dom har en radio-personlighet och en personlighet privat.
Som vilken yrkesroll som helst.

Människor som skriker ut att den och den tjänar minsann så mycket medans en annan tjänar så lite.
Här kommer den svenska avundsjukan in.
Hade du tjänat så mycket som den du stör dig på, så tror jag inte att du hade gnällt.
(Du = den gnälliga avundsjuka personen.)

Mobbning, maktspel och utfrysning sker nog i stort sett på varje arbetsplats. (Prova att jobba några dagar inom vården tex.)
Människor byter jobb utan att det har med något av ovanstående att göra.

Enkelt, gillar man inte Morronzoo så lyssna inte!
Jag håller med. Tycker morronzoo är bra och det har bara blivit bättre. Mycket skratt, älskar Rogers humor. Laila och Roger har riktigt bra personkemi. Kändes lite tveksamt i början och jag var lite anti Laila men det gick över ganska fort.
Citera
2025-03-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag förstår inte hur så många kan skriva negativa saker om Morronzoo för att i samma veva basunera ut ungefär att "jag skulle minsann aldrig lyssna på skiten!"
Hur kan man veta om man inte lyssnar?

Jag personligen älskar Morronzoo! Så många skratt jag har fått när jag har varit på väg till eller ifrån jobbet på morgonen.

Om man tänker lite längre än näsan räcker, så kanske man inser att dom har en radio-personlighet och en personlighet privat.
Som vilken yrkesroll som helst.

Människor som skriker ut att den och den tjänar minsann så mycket medans en annan tjänar så lite.
Här kommer den svenska avundsjukan in.
Hade du tjänat så mycket som den du stör dig på, så tror jag inte att du hade gnällt.
(Du = den gnälliga avundsjuka personen.)

Mobbning, maktspel och utfrysning sker nog i stort sett på varje arbetsplats. (Prova att jobba några dagar inom vården tex.)
Människor byter jobb utan att det har med något av ovanstående att göra.

Enkelt, gillar man inte Morronzoo så lyssna inte!

Jag har lyssnat ett par gånger och pallar inte med huritga, skrikande, skrattande människor tidigt på morgonen. Tortyr.
Citera
2025-03-09, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag har lyssnat ett par gånger och pallar inte med huritga, skrikande, skrattande människor tidigt på morgonen. Tortyr.

Påminner om barnprogram så det är inget för mig heller. Alla är ju olika men jag har svårt att förstå att folk orkar lyssna på detta varje dag.
Citera
2025-03-09, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Både Bagge och Nordin borde sparkas.

Har ni märkt hur producenten Alexander är utfryst och mobbad
Citera
2025-03-09, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pekk712
Påminner om barnprogram så det är inget för mig heller. Alla är ju olika men jag har svårt att förstå att folk orkar lyssna på detta varje dag.

Precis. En period när jag åkte buss, så lyssnade chauffören på eländet, var tvungen att köpa hörlurar för att undkomma det barnsliga upplägget som förstörde min morgon. Ska tillägga att jag dock tror att det är sköna typer som gillar programmet, okomplicerade och humoristiska. Själv lyssnar jag mest på P1.
Citera
2025-03-09, 13:33
Medlem
ni som minns vem som jobbade var och när hur mycket lyssnar ni på skiten egentligen? Är ni lojala fårskallar och lyssnar igenom alla inslag av reklam också?
Helt otroligt att (sjuka individer eller skvallertackor från arbetsplatsen?) medlemmar här har koll på radiopratares årsinkomster, anställningsformer, relationer, fastighetsaffärer och bostäder.
Citera
2025-03-09, 17:30
Medlem
BallaBellas avatar
Vem orkar ens lyssna på skiten.
Citera
2025-03-09, 19:54
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Jag håller med. Tycker morronzoo är bra och det har bara blivit bättre. Mycket skratt, älskar Rogers humor. Laila och Roger har riktigt bra personkemi. Kändes lite tveksamt i början och jag var lite anti Laila men det gick över ganska fort.

I ett uttalande skriver Viaplays presschef Susanne Nylén till Expressen:

”Vår personals välmående är av största vikt för oss. Däremot kommenterar vi inte frågor som rör eventuella personalärenden.”

Jag antar att du som gjorde detta inlägg är presschefen?
Citera
2025-03-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Så är det när bögar har makten.

Lägg av. Att vara homofob är ganska ute....
Citera
2025-03-09, 20:55
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Lägg av. Att vara homofob är ganska ute....
Man kan inte hjälpa att man är rädd för ormar, spindlar eller bögar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in