2025-03-09, 23:38
Medlem
RumpTrollets avatar
Måste säga att jag tyvärr blev ganska besviken idag på Skilleras stream med resten av gänget. Fan hade så höga förhoppningar.
Citera
2025-03-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Sant.
Jag är ändå lite 2 delad här.
Om Anjo ej svarar på kritik så tror jag han inte blir canceled förens gammelmedia går ut och äger honom.

Svarar han på kritik så måste han nog i detta be om ursäkt. Vilket gör han cancelerad direkt.

Så svårt att säga vad som är smartast att göra.

Så Anjo är nog a dead man walking tror jag vad han än gör

Edit: 3 alternativet, gå ut och skyll allt på Anna Book. De tror jag kan rädda honom. Ger också content

Intressant fråga, vafan ska Anjo göra härnäst för att försöka rädda upp situationen? Hans dröm att få jobb på ett produktionsbolag eller inom traditionell media är nog helt körda i alla fall. Rimligtvis kollar en arbetsgivare upp meriter på den arbetssökande och ser man hans senaste dokumentär förstår man att man inte ska rekrytera honom.

Tror att hans enda chans att rädda situationen är att skylla allt på Anna Book, hur hon manipulerade honom totalt till att göra filmen. Jag hoppas han tar det alternativet! Då har vi ett riktigt cp-bråk att se fram emot på sociala medier.
Citera
2025-03-09, 23:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Är det någon av anjo eller lisen som har en gymnasieutbildning? Det låter inte som så när dom pratar .
Samlat betygsdokument på sin höjd.

Gissar att Anjo inte var så mycket på lektionerna, han satt nog mest hemma och spelade eller sov bort dagarna, han hade det ganska tufft i skolan, förmodligen där han började hata allt och alla.

Hans mobbingkanal är hans "revansch".

Axel pratade om det lite idag, lät som Anjo brutit ihop och grinat lite i pm.

Lisen vet jag aldrig haft något jobb förutom någon städfirma som konkade, så på så vis passar dom bra ihop.
Citera
2025-03-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Måste säga att jag tyvärr blev ganska besviken idag på Skilleras stream med resten av gänget. Fan hade så höga förhoppningar.
Vad hoppades du på att de skulle göra på streamen och vad kände du var mindre bra?
Citera
2025-03-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Det kan vara brottsligt att gå ut med namn på brottsoffer i form av olaga integritetsintrång, men det är oberoende av om namnet är sekretess hos myndighet och oavsett om det är ett barn eller vuxen.

Varsågod, inga problem.

Förlåt tar upp en gammal tråd med dig Lessler med ännu fler följdfrågor.

Filmen har ju legat uppe nu i typ 10 dagar trots att många är medvetna om att BOs namn förekommer, antar att Pontus också vet om det.

Du skriver att det kan vara olagligt att visa namnet i form av olaga integritetsintrång.
Låt säga att BO faktiskt gått vidare med polisanmälan, går det säga mellan tumme och pekfingret hur länge den iså fall kommer kunna ligga ute på nätet? Krävs rättegång och dom innan material raderas? Eller blir det aktuellt direkt vid anmälan eller förundersökningen?
Hur blir det när ett, eventuellt, brott är pågående?
Jag läste att du skrev att antal visningar på materialet inte skulle spela någon roll, så det har ingen betydelse om 100 eller 100 000 personer hinner se materialet?
Citera
2025-03-10, 00:08
Medlem
RumpTrollets avatar
Citera
2025-03-10, 00:10
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Vad har Axel och Anjo kommit överens om tror ni? Gräva ner stridsyxan?

Undrar det samma. Men gav mig en dålig magkänsla..
Citera
2025-03-10, 00:13
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Intressant fråga, vafan ska Anjo göra härnäst för att försöka rädda upp situationen? Hans dröm att få jobb på ett produktionsbolag eller inom traditionell media är nog helt körda i alla fall. Rimligtvis kollar en arbetsgivare upp meriter på den arbetssökande och ser man hans senaste dokumentär förstår man att man inte ska rekrytera honom.

Tror att hans enda chans att rädda situationen är att skylla allt på Anna Book, hur hon manipulerade honom totalt till att göra filmen. Jag hoppas han tar det alternativet! Då har vi ett riktigt cp-bråk att se fram emot på sociala medier.

Insider information. Anjo kommer iaf aldrig sätta sin fot och producera något för SVT iaf.

De anda kanalerna i gammelmedia vet jag dock inget om.
Citera
2025-03-10, 00:15
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Svar nej, han bemötte ingenting på 78 minuter.

Helt sjukt.
Citera
2025-03-10, 00:18
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Har nu kollat igenom Anjos video och problemet för honom är att det han nu säger, lirar inte med det han säger i tidigare intervjuer, ex i den här videon säger han att han ALDRIG ifrågasatt offret, men i intervjuen med riks så vill han inte kalla henne målsägande eftersom han inte tror att domen är korrekt.

Så här är det konsekvent i hela videon. Det är som att han och Lisen inte fattar att han har sagt en HIMLA massa saker tidigare som motsäger det han säger nu. Så antingen ljög han förra veckan, eller så ljuger han nu. Oaktat när det var är han inte trovärdig kommande veckor.

Nu är jag inte lika begeistrad som majoriteten här, Jag tror hans karriär kommer att överleva detta.
Men hans stora dröm om att bli insläppt i finrummen den är död och begraven. Han får fortsätta vara youtubes stora dramaqueen "thats it mannen"

Jag är likt du rädd att han tyvärr kommer överleva detta. Likt Bajsbaronen.

Men jag har inte gett upp hoppet än. Han ska aldrig slippa bli påmind om vilken farlig person han är på internet.
Citera
2025-03-10, 00:21
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Såg du streamen? Jag tyckte Axel svarade undvikande på alla frågor om Anjo. Han tvekande tom när Lokal frågade om han skulle joina sekten.
Jag vet inte ett dugg om Axel, men av det jag hört får man uppfattningen att han inte backar i första taget.
För mig kändes det som han inte tycker så illa om Anjo längre. Nästan som om han gillar honom lite ändå?
Fan, jag trodde han skulle kötta på ett tag så Anjo fick lite motstånd.
Aja, ett steg framåt och två tillbaka.

EXAKT!! Han duckade varenda fråga om vad som skrevs mellan han och Anjo. Jag skrev i chatten säkert 10 gånger om det. Dödstyst.

Fan alltså. Hade hoppats på Axel.
Citera
2025-03-10, 00:24
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Såg endast en 1/3del pga nattning av barn.
Kände att 4st i samtal varav 2 hade dåligt ljud hade lätt att bli ostrukturerat,

Tror ni att Anjo och Rask släppte filmer samtidigt som denna live för att ta tittare? Bomba flödet för att inte fler ska bli kritiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in