2025-03-09, 22:00
Medlem
Sagan om Anjo och dokumentären som gick åt helvete fortsätter med att han tar upp i sin senaste video tar upp att han har fått massa "hatkommentarer" (som ingen annan får) från vissa individer i hans välrensade kommentarsfält. Detta och olika spekulationer om kreatörernas motiv till att göra videor om honom var viktigare att ta upp i en 78-minuters video än att faktiskt börja bemöta kritiken han har fått på ett sakligt sätt. Anjo är en lögnare som har orsakat många människor skada då det är hela hans affärside. Vi måste fortsätta påminna folk om vad han håller på med på ett sakligt sätt så att han inte kommer undan med det och kan fortsätta med dessa dumheter framöver.
Citera
2025-03-09, 22:00
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Liam M är satt i skuld till Anjovis så han kan inte göra nåt. Jag hade höga förhoppningar på honom då han var hyfsat saklig och gjorde bra produktioner men han gjorde bort sig när han fick tips direkt av Anjovisen. Det skulle han gett fan i. Där försvann hans objektivitet.

Därför är Medvikt, Brott och Blandat, Legio och Skilleras så viktiga. De är helt fria att säga det som alla tänker och det retar Anjovis och hans sinnesslöa drönare.
Skuld vet jag inte, men han vet ju vem Liam är så lär väl outa honom om han blir för käftig.
Citera
2025-03-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Såg du streamen? Jag tyckte Axel svarade undvikande på alla frågor om Anjo. Han tvekande tom när Lokal frågade om han skulle joina sekten.
Jag vet inte ett dugg om Axel, men av det jag hört får man uppfattningen att han inte backar i första taget.
För mig kändes det som han inte tycker så illa om Anjo längre. Nästan som om han gillar honom lite ändå?
Fan, jag trodde han skulle kötta på ett tag så Anjo fick lite motstånd.
Aja, ett steg framåt och två tillbaka.

Vi borde inte spekulera så mycket om Axels intentioner eftersom Anjo läser här.
Citera
2025-03-09, 22:03
Medlem
Fortsätt pusha disslikes och reports på senaste videon:
This video by 'ANJO' has:
・827 likes
・916 dislikes
・827 views
・175comments
https://jabrek.net/dislike-en/?url=https://youtu.be/a9D4XAON088
Citera
2025-03-09, 22:12
Medlem
Många av hans följare som vill ha "fribiljett".

Satan va chipstuttenassen lackar på att det inte kommer någon positiv feedback . Han tror det drinkar i allt hat 🤣
Citera
2025-03-09, 22:12
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=a9D4XAON088

Anjo är störtförbannad för att han inte får den respekt han TYCKER att han förtjänar. Han ska inte behöva jobba för det. Han ska bara ha det för att det är vad han VILL ha. Att lära sig något kunskapsmässigt, insiktsfullt eller behöva jobba för något är inte Anjos melodi.

Han tycker att han FÖRTJÄNAR att kallas Janne Josefsson och vara stor dokumentärfilmare utan att förstå några få meningar i domen efter att han stirrat på de tre meningarna i två års tid. Det kallar jag HYBRIS.

Och vad sitter den där nickedockan som han är gift med och flinar för?
Citera
2025-03-09, 22:14
Medlem
Lyssnade precis klart på videon. Han sa i slutet att "Be inte mig att svara mer på kritiken, detta var svaret"
Svarade han på någon kritik alls? Måste ha missat det isåfall
Citera
2025-03-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Lyssnade precis klart på videon. Han sa i slutet att "Be inte mig att svara mer på kritiken, detta var svaret"
Svar nej, han bemötte ingenting på 78 minuter.
Senast redigerad av pertanstormberg 2025-03-09 kl. 22:19.
Citera
2025-03-09, 22:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag tycker helt ärligt inte det är så fel av Lokal att ha fejkat 14 åringen. Alla fattade väl att det var fejk? Tycker bara det var roligt inslag i videon.

Anjo tar upp det som att det är lika allvarligt som att mörda någon eller nåt.
Tycker allt Anjo gör är värre.
Kalla Linnea knulldocka hink osv i ett års tid är värre.
Att bjuda in Per öhberg är värre på sättet som Anjo gjorde det.
Dokumentären är värre.

Så varför haka upp sig på lokal när han själv är värre i alla aspekter?
Och då utgår jag från att lokal visste om att tjejen var fejk.
Alla fattar ju att 14 åringen var lögn. Lokal har flera gånger bett om ursäkt för det.

Dock finns det inga bevis att kvinnan i Anjos video är samma kvinna som i lokals videos.

Jag är övertygad att de är 2 olika kvinnor. För hade de varit samma kvinna hade ju Anjo tagit upp bevisen ett hon samtalat och planerat detta med Olof. Jag tror Anjo eller Jocke betalade kvinnan i Anjos video att ljuga eftersom de desperat ville få tyst på pedofil rykterna.
Citera
2025-03-09, 22:26
Medlem
Citat:

Men han kan ju inte svara på all riktig kritik för i hans öron hörs den inte. Den riktiga kritiken är inget han hör. (det kallas att slå dövörat till, och då funkar det ju inte) Det måste du väl ändå förstå?
Citera
2025-03-09, 22:29
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=a9D4XAON088&t=8s&ab_channel=ANJO Dislike-ligan förlorar, mannar!
Citera
2025-03-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men han kan ju inte svara på all riktig kritik för i hans öron hörs den inte. Den riktiga kritiken är inget han hör. (det kallas att slå dövörat till, och då funkar det ju inte) Det måste du väl ändå förstå?

Sant.
Jag är ändå lite 2 delad här.
Om Anjo ej svarar på kritik så tror jag han inte blir canceled förens gammelmedia går ut och äger honom.

Svarar han på kritik så måste han nog i detta be om ursäkt. Vilket gör han cancelerad direkt.

Så svårt att säga vad som är smartast att göra.

Så Anjo är nog a dead man walking tror jag vad han än gör

Edit: 3 alternativet, gå ut och skyll allt på Anna Book. De tror jag kan rädda honom. Ger också content
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in